maanantaina raskaustesti näytti haalean positiivisen, nyt taas nega

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähän on

Vieras
eli tein maanantaina testin jossa haalea viiva, sen kyllä selkeästi silmällä erottaa, menkat piti alkaa maanantaina. tänään tein apteekin raskaustestin ja siinä selvä nega, raskausoireet senkun voimistuvat, rinnat ovat isommat ja kipeät, wc:ssä saa ravata jne.

mitähän tämä tämmöinen on

no maanantainen oli joku kaupan halpa testi ja tosiaan tänään tein apteekin raskaustestin. en tiedä vahvuuksista mutta ajattelisin että tämä apteekin olisi kumminkin tarkempi

[QUOTE="Anne";26230868]Jos teit maanantaina rfsu:n testin niin se on yhtä tarkka kuin apteekin testitikin. Rfsu:n testi taitaa vain olla herkempi viivanpaikoille.[/QUOTE]

Väärin, rfsu ei ole yhtä herkkä kuin apteekin oma ja kaiken hyvän lisäks monelle antanut jotain haamun tynkää vaikkei raskaana ole ollutkaan...

Jos taas kyse on ollut esim. pregchekistä niin luotan itse siihen jopa enemmän kun apteekin omaan..

Mutta jos ei vuoto ala niin tee uusi testi, toivottavasti asia selviää pian!

Väärin, rfsu ei ole yhtä herkkä kuin apteekin oma ja kaiken hyvän lisäks monelle antanut jotain haamun tynkää vaikkei raskaana ole ollutkaan...

Jos taas kyse on ollut esim. pregchekistä niin luotan itse siihen jopa enemmän kun apteekin omaan..

Mutta jos ei vuoto ala niin tee uusi testi, toivottavasti asia selviää pian!

Ai, no tuon vahvuuden luin vain netistä, en ole itse pakettia koskaan nähnytkään.

Voihan sekin vaikuttaa mihin aikaan vuorokaudesta on tehnyt, jos se maanantain testi onkin ollut tarkempi. Ei tarvitse heti olla kyse kemiallisesta tms.

Yhteistyössä