V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Avaa nyt vähän tuota mökötystäVälittäminen valuu viemäriin, kun rakastaa ihmistä, joka ei perusta rakkaudesta.
Omaa päiväuntani. On totta itselleni.Onko sinussa mitään aitoa? Onko mikään sanomasi totta?
Avaa nyt vähän tuota mököty
Mihin siinä minua tarvitset? Mikset käytä tekoälyä leikkeihisi?Omaa päiväuntani. On totta itselleni.
Miksi esität tyhmää, kun et sellainen ole?Avaa nyt vähän tuota mökötystä
Kun ite kirjottaa, saa toivomansa viestin.Oot rakas tosi komea ja seksikäs! Näytät ihanalta ja oot muutenkin ihana. Ois ihana katsella sua jokainen päivä muutenkin kuin valokuvista. Oot mun haaveissa aina!![]()
Selvennä vähän?en tiedä mitä ajattelen yhteisestä tutusta
Kaunis viesti. Tipuja ja tipun kaipaajia taitaa tosiaan olla aika tavalla, harmi.Tänäänkään ei näköjään tunnisteellisesti hyvää yötä. Tänään olisin sen tarvinnut. Se aina jotenkin tarkottaa, että oon ajatuksissa. En enää omi tipujuttuja, niihin liittyy nykyään niin monta kaipaaja ja tipua, että tuskin mulle ovat. Haluaisin olla sun kanssa. Oon halunnut jo pitkään. Olla tarkoittaa elää. Siitä mä haaveilen, sitä mä toivon.
Tarkoitatko, että mun pitäisi vastata itselleni?Kun ite kirjottaa, saa toivomansa viestin.
Miksi esität tyhmää, kun et sellainen ole?
Huomasin just saman asian tänään.
Jopas jotakin.
Mitenkäs se nyt näin.
*analyyttistä
pohdintaa*
Täällä viljelemäni
pupu & porkkana
((( ** ))) huumori
oli siirtynyt Puppa-
ketjun pääaiheeksi.
! (ノ゚0゚)ノ~ ~ (☉。☉) !
Spottasin P-langasta
pitkänteemarunon.
Todella hieno runo
muuten olikin, täytyy
sanoa. Mutta tämä
minun tekstieni
[ilman krediittejä]
siirtäminen
suoraan & pokkana
P-hahmon
kuvastoon laittaa
minut sangen
hankalaan asemaan:
Ilmeisesti jotkut
nyt oitis olettavat
minun liittyvän
vasuperheen
lankoihin ja
toimivan niiden
pää_käsikirjoittajana?
Ei missään nimessä
pidä paikkaansa.
En ole koskaan
osallistunut kuin
silloin tällöin >>>
kommentoinnin
muodossa sivulta.
Muuta osuutta
minulla EI tuon
fiktiivisen
harmaahapsisen
herrashahmon /
rouvasmumman
eloon ja oloon
tai heidän
maagisen vasunsa
täytesikermään ole.
OgE©
Hyvää yötä E nainen
Minulta viimeisin
> tuo Puppa-pohdinta.
Poistun sivu_
takavasemmalle
uneliasta yötä
katajaiselle kansalle
toivottaen. OgE
![]()