Exä päätti jättää sitten lopullisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Tänään sit ilmotti, et muuttaa nyksänsä kanssa about 200 km päähän...vaikeuttaa niin kivasti mun kaupassa/ kirjastossa/ joka paikassa asioimista ja toi on kuitenkin pienin murhe tässä nyt :( Vaikuttaa siis muullakin tavalla arkeen, koska exä on auttanut mua käytännössä aina joka asiassa ja ollaan nähty melkein joka päivä...ei siis tyyppillinen exä-exä-suhde, ja siks exä nimitys on väärä ja pitäs ehkä puhua kaverista/ bestiksestä, mut sekin on nyt liian myöhästä..Ei tasan tulla näkemään enää..tuntuu ihan siltä kuin nyt joku aikakausi päättyisi tai jtn..et haluskohan exä itsekään sinne muuttaa jne. Sad but true...

[QUOTE="...";26232521]siis sä et voi mennä kirjastoon ilman exääs :O

fiksu päätös exältä![/QUOTE]

Heh ei ole kyse siitä, et en pystys menee kirjastoon ilman exää vaan siitä et exällä oli auto jolla se käytti mua asioimassa...ja itellä kun ei autoa ole, niin kivasti nyt asiat vaikeutuu :(

Joo kivasti vaikeutuu, voi voi. Siis....ooksä jollain sairaseläkkeellä tjtn vai läheisriippuvainen tjtn....ei exien kuulu kuskata exiään kauppoihin tai kirjastoon!

No se sun exähän EI ole millään tavalla vastuussa sinun asioiden hoitamisista.

Sitä paitsi ne Prismathan on ns. automarketteja joten kannattaa hommata se oma auto jos siellä haluaa kerta viikkoon asioida, eikä kuvitella että se exä kuskaa sinne aina.

Heh ei ole kyse siitä, et en pystys menee kirjastoon ilman exää vaan siitä et exällä oli auto jolla se käytti mua asioimassa...ja itellä kun ei autoa ole, niin kivasti nyt asiat vaikeutuu :(

Oon varma et tekee ihan hyvää nousta omille jaloille. Sun on ostettava ehkä oma auto, käytettävä julkisia, tai ihan vaan kuntoilun kannalta kävele, juokse tai fillaroi. Liian kiltti toi sun exä ollut.

No se sun exähän EI ole millään tavalla vastuussa sinun asioiden hoitamisista.

Sitä paitsi ne Prismathan on ns. automarketteja joten kannattaa hommata se oma auto jos siellä haluaa kerta viikkoon asioida, eikä kuvitella että se exä kuskaa sinne aina.

Ei ehkä mun asioitten mutta kun me ollaan oltu PERHE mun exän kanssa, niin on ihan luonnolista et se huolehtii, auttaa ja jelppaa meitä arjessa ja tavallaan ollaan saatu kaikki siinä se sama kokemus, et se perhe ei ole mihinkään hajonnut vaan jollain tasolla ollaan myös se ydinperhe yhä...mut ei se nyt tietenkään enää onnistu, jos me ei just vietetä yhdessä arkista aikaa esim. prismassa tai missä tahansa kaupassa.

[QUOTE="joo";26232576]Oon varma et tekee ihan hyvää nousta omille jaloille. Sun on ostettava ehkä oma auto, käytettävä julkisia, tai ihan vaan kuntoilun kannalta kävele, juokse tai fillaroi. Liian kiltti toi sun exä ollut.[/QUOTE]

No ehkä mulla ei ole varaa omaan autoon ja julkisilla kulkeminen ei ehkä innosta kauppakassien, lasten ja koirien kanssa. Eikä niitten aikatauluissa pysyminen. Kuntoilun kannalta ehdottomasti liian pitkä matka supermarketteihin ja toisekseen siinä tulis toi sama ongelma, et en ala montaa kilometriä kantamaan kauppakasseja jne. Eli kyllä vaan vaikeutui tääkin asia nyt...pakko sitten alkaa käymään jossain kälysessä lähikaupassa :(

[QUOTE="...";26232590]jos oisin sun exän nyxä oisin ehkä ehdottanu samaa. tosin 200km ei tässä tapauksessa riittäis mulle :whistle:[/QUOTE]

Mun kannalta katsottuna se olis kyl saanut yksinänsä muuttaa vaikka 1200 kilsan päähän...

Ei ehkä mun asioitten mutta kun me ollaan oltu PERHE mun exän kanssa, niin on ihan luonnolista et se huolehtii, auttaa ja jelppaa meitä arjessa ja tavallaan ollaan saatu kaikki siinä se sama kokemus, et se perhe ei ole mihinkään hajonnut vaan jollain tasolla ollaan myös se ydinperhe yhä...mut ei se nyt tietenkään enää onnistu, jos me ei just vietetä yhdessä arkista aikaa esim. prismassa tai missä tahansa kaupassa.

Mulla on kaksi mielipidettä, toisaalta on ihana nähdä että toiset tulee toimeen eron jälkeenkin noin hienosti ja pystyvät toimimaan yhdessä edelleen. Toisaalta taas jää mielikuva et oot ehkä vähän turhan riippuvainen exästä, ehkä jopa hyväksikäyttänyt? Vilpitön olisi ehkä jollain tasolla onnellinen toisen uudesta onnesta? Olet saattanut olla aikamoinen riippakivi uudelle suhteelle.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Exäsi ei oo mitenkää velvollinen kuskaamaan sua mihinkään. Luulen, et osasyynä kauemmas muuttaminen on juurikin sä. Mä ainaki muuttasin, jos mussa roikkus kiinni tuolleen ex.

Ei velvollinen kuskaamaan vaan auttamaan..Ja kuitenkin mun exä on aina itsekkin tarjoutuntu kyyditsemään..joskus harvoin olen joutunut sitä kauemmin aikaa ruinaamaan, et se on suostunut lähtemään jonnekin mutta yleensä se on aina tosi nopeesti tullut paikalle, kun on ollut tarvis. Ja ei me koskaan olla mun aikataulujen mukaan sovittu kauppareissuja vaan exän työvuorojen. En voi vaan uskoa, et exä itse haluaisi muuttaa niin kauas..Kyl mä sen ymmärrän, et sen nyksä halusi musta eroon koska se ei oikein koskaan oppinut hyväksymään tätä meidän läheistä suhdetta...mut sit just ottaa pannuun et toisen täytyy lähteä tommoseen mukaan. No ihan sama, onneks mulla on mun raksuimmista raksuin mies joka tulee vielä tänne illalla lohduttamaan mua :heart:

Ei velvollinen kuskaamaan vaan auttamaan..Ja kuitenkin mun exä on aina itsekkin tarjoutuntu kyyditsemään..joskus harvoin olen joutunut sitä kauemmin aikaa ruinaamaan, et se on suostunut lähtemään jonnekin mutta yleensä se on aina tosi nopeesti tullut paikalle, kun on ollut tarvis. Ja ei me koskaan olla mun aikataulujen mukaan sovittu kauppareissuja vaan exän työvuorojen. En voi vaan uskoa, et exä itse haluaisi muuttaa niin kauas..Kyl mä sen ymmärrän, et sen nyksä halusi musta eroon koska se ei oikein koskaan oppinut hyväksymään tätä meidän läheistä suhdetta...mut sit just ottaa pannuun et toisen täytyy lähteä tommoseen mukaan. No ihan sama, onneks mulla on mun raksuimmista raksuin mies joka tulee vielä tänne illalla lohduttamaan mua :heart:

Ootko sä ihan tosissasi? Ihan todella tosissaan?

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Älä sure,ei hätä ole tämännäköinen.Jahka opiskelusi loppuvat, muutat perässä.Kyllä sinä opiskeluajan jaksat tsempata.
Ja onhan sulla uusi raksu,pyydät häneltä kauppakyytiapuja,tsemppiä <3 =)

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="joo";26232631]Mulla on kaksi mielipidettä, toisaalta on ihana nähdä että toiset tulee toimeen eron jälkeenkin noin hienosti ja pystyvät toimimaan yhdessä edelleen. Toisaalta taas jää mielikuva et oot ehkä vähän turhan riippuvainen exästä, ehkä jopa hyväksikäyttänyt? Vilpitön olisi ehkä jollain tasolla onnellinen toisen uudesta onnesta? Olet saattanut olla aikamoinen riippakivi uudelle suhteelle.[/QUOTE]

Kiitti kyl meillä onkin tosi mahtis yhteinen historia takana...varmaan just siks ollaan tultu niin hyvin toimeen, et ollaan molemmat toistemme ensi rakkaus sieltä 16. kesältä asti :D Meidän suhteen laatu on aina kyllä vaihdellut, et ollaan välillä oltu läheisempiä ja välillä vain kavereita...ja voi olla, että tämäkin poismuutto on vain joku välivaihde meidän suhteessa. Et sen jälkeen taas kipinä löytyy niin kuin joskus on myös aiemmin käynyt ;D Kyl tässä kuitenkin on ihan mun exän ehdoilla aina toimittu, et sinänsä ole sitä mihinkään pakottanut tämmöstä...et olis se voinut kieltäytyäkin halutessaan, mut eipä halunnut vaan ilomielin auttoi.

[QUOTE="akka";26232678]Älä sure,ei hätä ole tämännäköinen.Jahka opiskelusi loppuvat, muutat perässä.Kyllä sinä opiskeluajan jaksat tsempata.
Ja onhan sulla uusi raksu,pyydät häneltä kauppakyytiapuja,tsemppiä <3 =)[/QUOTE]

Juu siinä on vaan se, et mun raksulla ei ole omaa autoa vaan se on sen äitin nimissä ja sen äiti ei hyväksy mua joten se ei anna enää mun raksun liikkua sillä autolla mun luo, vaan mun raksu joutuu julkisilla kulkemaan :(

Tää sinisulan exä-nyxä järjestelmä on jotain niin uskomatonta, että mä en voi todella ymmärtää, enkä kyllä mitenkään suostu uskoon, että tää on edes totta. :O

Uusimmat

Yhteistyössä