A
"aapee"
Vieras
Mun mielestä tämä päivä on kylläkin lapsille. Normaalisti mä nukun viikonloppuna puoleen päivään, mutta tänä aamuna oli pakko nousta aikaisin, kun kuopus oli jo kahdeksan aikaan kiikuttamassa korttia ja lahjaa sänkyyn
Ei siinä paljon vaihtoehtoja ollut. Sit oli esikon tekemä "herkku"aamiainen, mikä todellakin poikkesi hieman siitä, mitä normaalisti söisin... Sit mentiin päivällä syömään koko perhe ja toki paikkaan, joka on "lapsille suunnattu"
Se se vasta olisi "äitienpäivä", että äiti saisi yhden päivän ihan kokonaan itelleen!
Enkä nyt tarkoita, etten olisi kiitollinen siitä, mitä lapset mun eteeni on tänään tehnyt, vaan sitä, että kyllä se onni tänä päivänä lähtee äidillä nimenomaan siitä, että lapset tulee onnelliseksi äidin tekemisestä onnelliseksi. Mikäli joku nyt ymmärsi, mitä tarkoitan tällä aloituksella
Se se vasta olisi "äitienpäivä", että äiti saisi yhden päivän ihan kokonaan itelleen!
Enkä nyt tarkoita, etten olisi kiitollinen siitä, mitä lapset mun eteeni on tänään tehnyt, vaan sitä, että kyllä se onni tänä päivänä lähtee äidillä nimenomaan siitä, että lapset tulee onnelliseksi äidin tekemisestä onnelliseksi. Mikäli joku nyt ymmärsi, mitä tarkoitan tällä aloituksella