E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Ymmärrän sua täysin ap!
Paitsi meillä kyse on äitini uuden miehen tyttärestä ja sen 5v kullannupusta.
Ja tässä yhteydessä se tytär vie sitä lasta "mummolaan" koska ei jaksa hoitaa itse lasta, ei tehdä ruokaa, ei jaksa itse komentaa lasta ja haluaa itse olla passattavana.
Ja tämä poika ei tottele mitään, riehuu, hakkaa, rikkoo jne jne. Ja äitinsä nauraa vieressä ja piikittelee äitiäni kun äitini komentaa tätä lasta ja vahtii ettei se riko mitään tai kiusaa eläimiä.
Ja kun äitini sanoo suoraan että hän ei ota lasta taas hoitoon että nyt on hänen vuoro levätä niin tämä tytär toteaa vaan että sitä vartenhan mummot on! Vaikkei kyse ole edes hänen lapsensa mummosta!
Ja kaiken huipuksi, tämä tytär poikansa kanssa tunkee itsensä kylään myös silloin kun joku meistä äitini puolelta on siellä perheineen kylässä ja odottaa samanlaista passausta itselleen ja pojalleen ja silloin lisänä on tämän pojan mustasukkaisuus kohtaukset muista lapsenlapsista.
Äitini mies ei vaan raaski sanoa tälle tyttärelleen ettei sovi tulla vaikka olisi vieraita. Ja jos äitini sanoo niin sitä ei oteta vakavasti. Joten me teimme selväksi että me emme siellä kyläile ennen kuin tämä kaksikko tajuaa sen ajan pysyä kotonaan.
Ja näitä lapsenlapsia äidilläni ja hänen miehellään on molemmilla 8 eli 16 yhteensä joten yhden lapsen show on epäreilua muita lapsenlapsia kohtaan.
Ihan ymmärrettävää ettei halua mennä tautia hakemaan, en pidä itsekkäänä.
Itse voisin jopa olla itsekäs ja haluta viettää sen äitienpäivän mukavasti oman perheen kesken sen sijaan että raahautuisin anoppilaan jossa oma lapsi saisi toimia serkun nyrkkeilysäkkinä eikä aikuistenkaan seura houkuttele...