Mayojen paikka, tässä vähän kuvia, oli pakko laita, kun oli aika mielenkiintoinen paikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihania kuvia etkä näytä yhtään läskiltä. =) Tuo Maya-kulttuuri on kyllä mielenkiintoinen juttu. En ole siellä päin koskaan käynyt, mutta kiinnostavia paikkojahan nuo on. Minkä niminen temppelialue tuo oli missä kävitte?

Edelleen Teotihuacan ei ole Mayojen rakentama! Väliamerikassa on ollut paljon eri intiaaneja, ja Teotihucanin rakentajista ollaan eri mielisiä.

Yksi alueen tunnetuimpia kulttuureja maya-kulttuuri toki oli, muita olivat esim. atsteekit ja tolteekit.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Teotihuac%C3%A1n

[QUOTE="poikia3";26286051]Edelleen Teotihuacan ei ole Mayojen rakentama! Väliamerikassa on ollut paljon eri intiaaneja, ja Teotihucanin rakentajista ollaan eri mielisiä.

Yksi alueen tunnetuimpia kulttuureja maya-kulttuuri toki oli, muita olivat esim. atsteekit ja tolteekit.

Teotihuacán – Wikipedia[/QUOTE]

en tiedä sen nimen, en tiedä kuka sen rakensi, mutta ne Mexico /Amerikalaiset täällä asuu sanoivat että se on Mayojen paikka

[QUOTE="hih";26289927]Toi eka kuva on NIIIN fotoshopattu :D Et sä todella ole tuossa kuvassa :D[/QUOTE]

okej, no voi harmita, kun arvasit, taas ei mennyt läpi, yhyyyyy:,(, mitä mä seuraavaks keksin:laugh:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="männinkäinen";26290046]Upea paikka, kiva kun laitoit kuvia. olisi kiva nähdä lisää erilaisia kuvia matkaltasi!
Tuolla olisi mahtavaa päästä joskus käymään.[/QUOTE]

kyllä on kiva ja se antaa hyvää energia kuulema kun kipeilet sen päälle ja totta onkin, mulla oli niin rauhallinen olo:)

[QUOTE="vieras";26290225]paljon siel on lämmintä?
onko siel nyt aamu?mitä puuhaat tänään?[/QUOTE]

varma noin 30 luulen, on aamu nyt, tänään pian mennään ajamaan avo bussilla ympäri kaupunkia

Yhteistyössä