J
juis
Vieras
Jos se mahdollistaa sen, että "hyvät" äidit käyttävät sitä hyväkseen ollakseen kotona "turvaamassa" lapsensa kehitystä.
Ulkomailla ei ole edes näin pitkää äitiys-ja vanhempainraha kautta, ja ei siellä huudella miten paskoja työssäkäyvät ovat. Työssäkäynti on ihan normaalia peruselämää.
Sosiaaliturva tulisi rajata oikeasti heikossa asemassa oleville, köyhille ja syrjäytyneille. Heille, jotka eivät suu vaahdossa vaadi itselleen etuja ja oikeutuksia. Jos yhteiskunta maksaisi jokaisen lapsen ja äidin (niin isistä ei puhuta mitään..) kotona olon 3-vuotiaaksi asti, niin huh huh.
Ulkomailla ei ole edes näin pitkää äitiys-ja vanhempainraha kautta, ja ei siellä huudella miten paskoja työssäkäyvät ovat. Työssäkäynti on ihan normaalia peruselämää.
Sosiaaliturva tulisi rajata oikeasti heikossa asemassa oleville, köyhille ja syrjäytyneille. Heille, jotka eivät suu vaahdossa vaadi itselleen etuja ja oikeutuksia. Jos yhteiskunta maksaisi jokaisen lapsen ja äidin (niin isistä ei puhuta mitään..) kotona olon 3-vuotiaaksi asti, niin huh huh.