U
urheilijaa
Vieras
Oot sä mä??? Kaikki täsmää ja ymmärrän sua 100%!!
Niin siis kaikki paitsi ikä -1v ja ukko ei kalasta (treenaa/"sauna-iltailee"). KAIKKI muu täsmää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot sä mä??? Kaikki täsmää ja ymmärrän sua 100%!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26311133:Kohta kuulemme, että ap:lla on kiikarissa kukapas muu kuin....... Anatolian mies!
P.S. Ap, kuinka usein sinä yllätät miehesi ex-tempore Lontoon-matkoilla tai muulla?
Lyhyt seikkailu. Upeaa seuraa ja ruokaa, veret seisauttavaa seksiä ja älykästä keskusteluseuraa. Pariisi tai Barcelona tai Porvoo. Ajatus siitä antaa voimia. En halua kuolla ennen kuin olen kokenut, miltä tuntuu olla nainen.
Se olisi ihanteellista! Mutta hommat alkaa olla mun mielessä jo niin pahasti solmussa, että hirvittää. Voi kun jaksaisin uskoa...
Elämää voi toki näinkin elää, mutta varaudu siihen, että sinun sisimpäsi on se, jolta vaaditaan lujuutta.
Joo, varmasti suhteen lopettaminen on se vaikein rasti. En kuvitellutkaan, että se menisi niin, että vähän pussaillaan Luxembourgin puistossa ja sitten elämä jatkuu kuin ei olisi mitään tapahtunut. Varmasti myös mustasukkaisuuden tunteet niitä varsinaisia puolisoja kohtaan on käsiteltävä. Muita käytännön vinkkejä?