V
"vieras"
Vieras
Ja sellaisia, keitä et ole tavannut. Yksi palstailija, kenen katossa haluaisit olla kärpäsenä?
Itse haluaisin ehdottomasti tavata Milannan
On niin hauska persoona, ja tykkään
Toinen on Mummeliisa; hän vaikuttaa niin laajasydämmiseltä. Jota ei nuttura kiristä, turhilla ennakkoasenteilla ja säännöillä. On "ovet avoinna"-tyypi. Ja kaikki tuntuu olevan tervetulleita ovesta sisään
Jaksaa myös niin paljon touhuta kaikkea
Kärpäsenä katossa, haluan ehdottomasti olla Anatolian luona. En tulisi ensinäkään toimeen naamatusten. Ja haluaisin vaan nähdä, kuinka se 'täydellisyys' toimii oikeasti
Itse haluaisin ehdottomasti tavata Milannan
Toinen on Mummeliisa; hän vaikuttaa niin laajasydämmiseltä. Jota ei nuttura kiristä, turhilla ennakkoasenteilla ja säännöillä. On "ovet avoinna"-tyypi. Ja kaikki tuntuu olevan tervetulleita ovesta sisään
Kärpäsenä katossa, haluan ehdottomasti olla Anatolian luona. En tulisi ensinäkään toimeen naamatusten. Ja haluaisin vaan nähdä, kuinka se 'täydellisyys' toimii oikeasti