Olin prostituoitu ennen kuin tapasin nykyisen mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilolintusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseasiassa tuo pimp my... sanontahan tarkoittaa jonkin asian tuunaamista. Tottakai mun mies on tyytyväinen kun mä tienaan mutten silti menetä etuuttani olla lasten kanssa kotona. Sun miestä ilmeisesti ketuttaa jos sä tienaat jotain omaa rahaa?

Tässä se villakoiran ydin (ja ero meihin muihin) nyt tulee ja vielä apn itse sanomana. Sun mies on tyytyväinen kun sä tienaat antamalla panna. Sun miestä ei ketuta että teet rahaa myymällä pillua. Raha ratkaisee.

:D

[QUOTE="vieras";26326847]:) Olkoon sitten "parittaja".[/QUOTE]

Oisko sun mitenkään mahdollista välillä perustella eikä vaan inttää niin kuin joku kolmevuotias? Kamalan epähedelmällistä tällainen vänkääminen.

[QUOTE="vieras";26326855]Mä luulen että sua vaivaa jokin enemmän tässä asiassasi kuin minua?[/QUOTE]

No ei oikeastaan. Mut sulla taitaa oikeesti olla joku hätänä kun oot noin kovasti tuomitsemassa ja paheksumassa.

[QUOTE="vieras";26326893]Tässä se villakoiran ydin (ja ero meihin muihin) nyt tulee ja vielä apn itse sanomana. Sun mies on tyytyväinen kun sä tienaat antamalla panna. Sun miestä ei ketuta että teet rahaa myymällä pillua. Raha ratkaisee.

:D[/QUOTE]

Ja sua tässä asiassa kyrpii niin suunnattomasti se että...??? tossa sun sepustuksessa ei mun silmään oo mitään tolkkua. Joo, mun mies on tyytyväinen kun teinaan hyvin, joo, mun miestä ei haittaa että makaan muiden miesten kanssa rahasta, se taas haittaisi jos makaisin muista syistä. Raha on tässä tosiaan se päävaikutin, mutta eikös se ole melkein kaikissa ammateissa?

[QUOTE="vieras";26326893]Tässä se villakoiran ydin (ja ero meihin muihin) nyt tulee ja vielä apn itse sanomana. Sun mies on tyytyväinen kun sä tienaat antamalla panna. Sun miestä ei ketuta että teet rahaa myymällä pillua. Raha ratkaisee.

:D[/QUOTE]

Jos alkaa väittämään että joku hyväksyy pelkästään rahankiilto silmissä asian välittämättä pätkääkään puolisostaan, elää itse aika mielenkiintoisessa suhteessa kun noin kieroutunut näkökulma, ei kukaan joka on vastaan oikeasti tuota, hyväksyisi joidenkin satasien tulon takia, tai edes jonkun tonnin takia. ainakaan hyvillä mielin, kyllä ne ongelmat olisi välittömiä. Kyllä siinä on oltava itse ihan täysin asian takana eikä kokea tuota kauheaksi moraaliseksi ongelmaksi. Itse en pystyisi tuohon ryhtymään. Mutta eipä se minun kykenemättömyys asiaan määrittele sitä miten näen asian muiden osalta.

Jos alkaa väittämään että joku hyväksyy pelkästään rahankiilto silmissä asian välittämättä pätkääkään puolisostaan, elää itse aika mielenkiintoisessa suhteessa kun noin kieroutunut näkökulma, ei kukaan joka on vastaan oikeasti tuota, hyväksyisi joidenkin satasien tulon takia, tai edes jonkun tonnin takia. ainakaan hyvillä mielin, kyllä ne ongelmat olisi välittömiä. Kyllä siinä on oltava itse ihan täysin asian takana eikä kokea tuota kauheaksi moraaliseksi ongelmaksi. Itse en pystyisi tuohon ryhtymään. Mutta eipä se minun kykenemättömyys asiaan määrittele sitä miten näen asian muiden osalta.

Ap kyllä kirjoittaa, että raha on juurikin se päävaikutin asian hyväksymisessä.

Kiitos, juurikin näin me molemmat näemme asian. Hämmästyttää tosiaan millaisia parisuhteita täällä oikeen pidetään normaaleina, jos suurin osa on varma että mies ei rakasta mua, jättää heti kun rahaa ei tule ja ainakin pettää sitten kostoksi takaisin. Eikö ihmiset tosiaan pysty sopimaan asioista niin kuin aikuiset, ja toimimaan sen mukaan ilman ihme kieroiluja, epäluottamusta ja pettämistä? Mä en todella pakottais mun miestä tähän, ja itseasiassa olin varma että hän jättää mut kun kertoi että oli saanut tietää.

No ei oikeastaan. Mut sulla taitaa oikeesti olla joku hätänä kun oot noin kovasti tuomitsemassa ja paheksumassa.

Ei ole. Sellaista se huoran (vai mitä aamattinimikettä nyt käytätkään) elämä on kovimmillaan. Voi alkaa ärsyttämään että joku sattuukin tuomitsemaan että äiti myy persettä ja isäkin peesailee kun rahaa tulee. Lastesi äiti on h..... Siihen ei taida rahakaan auttaa. Sun pitäisi ammattilaisena totuttaa itsesi kommentteihin ja olla välittämättä tai alkaa välittämään siitä mitä lapsesi saavat mahdollisesti kuulla ammatinvalinnastasi/ammatinvalinnastanne. Siitä viis?

[QUOTE="vieras";26326932]Öö, teet tällaisen ketjun, ja sitten epäilet, että niillä, jotka sinun touhusi tuomitsevat, on joku hätänä? Ihanko oikeasti yllätyit ja ihmettelet nyt, miten jotkut saattavat pitää toimintaasi tuomittavana?[/QUOTE]

En tietenkään, jos olisin noin naiivi, niin en kai mä kammoasi henkilöllisyyteni paljastumista? Tottakai mä tajuan että suurin osa ihmisistä tuomitsee mut, mutta tein tosiaan tän ketjun tänne että voisin asiallisesti keskustella aiheesta, ajattelin että ihmisillä vois olla mielenkiintoa ja kysymyksiä tilanteestamme. Näköjään väärin luultu, ei täällä saa järkevää keskustelua aikaan.

Enkä mä aattele että kaikilla mut tuomitsevilla ois joku hätänä, mutta jos joku jaksaa moralisoida ja herjata mua monen viestin verran niin se on jo vähän erikoista käytöstä. :)

Kiitos, juurikin näin me molemmat näemme asian. Hämmästyttää tosiaan millaisia parisuhteita täällä oikeen pidetään normaaleina, jos suurin osa on varma että mies ei rakasta mua, jättää heti kun rahaa ei tule ja ainakin pettää sitten kostoksi takaisin. Eikö ihmiset tosiaan pysty sopimaan asioista niin kuin aikuiset, ja toimimaan sen mukaan ilman ihme kieroiluja, epäluottamusta ja pettämistä? Mä en todella pakottais mun miestä tähän, ja itseasiassa olin varma että hän jättää mut kun kertoi että oli saanut tietää.

Kaitpa siinä 4 vuoden aikana olisi jo lähtenyt jos raha olisi ainoa motivaatio yhdessäoloon. Toki tuo seksin myyminen voi jossain vaiheessa saada kapulan rattaisiin, mutta niin... Niin voi moni muukin asia lyödä kapuloita rattaisiin, ihan työnkin puolesta, eikä tarvitse edes myydä itseään sen eteen.

Mä en todella pakottais mun miestä tähän, ja itseasiassa olin varma että hän jättää mut kun kertoi että oli saanut tietää.

Ehkäpä tässä eniten ihmetystä herättääkin se, että miehesi hyväksyy asian muitta mutkitta, kun kerran rahaa tulee taloon. Ja ehdottelee vielä sinulle kautta rantain, että enemmänkin voisit itseäsi myydä. Se nyt vain kuulostaa oudolta. Yleensä kun rakastaviin parisuhteisiin ei kuulu tuollainen käytös.

[QUOTE="vieras";26326943]Ap kyllä kirjoittaa, että raha on juurikin se päävaikutin asian hyväksymisessä.[/QUOTE]

no mulla se on päävaikutin tällä alalla toimimiseen, kenellä ei olisi. Mieheni motiiveista taas en tiedä, mutta arvelisin että hänelläkin päälimmäisin syy on se, että saa helposti rahaa, ja ilmeisesti häntä kiihottaa ajatus siitä että hän saa ilmaiseksi jotain mistä muut joutuvat maksamaan. Aika inhimillistä musta.

Jos suhtaudutte tähän ammattiin niin kovin järkevästi ja siinä ei ole mitään kummallista, kerrottehan myös sukulaisille, tuttaville ja esimerkiksi lapsillekin tämän ihan avoimesti.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327024:
Jos suhtaudutte tähän ammattiin niin kovin järkevästi ja siinä ei ole mitään kummallista, kerrottehan myös sukulaisille, tuttaville ja esimerkiksi lapsillekin tämän ihan avoimesti.

Jos sinä harrastat anaaliseksiä ja tykkäät siitä, niin kai olet kertonut asiasta sukulaisille ja tuttaville?

Aikasmoista sörsselsöniä tulee nyt Kepsikseltä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26327024:

Kerro mulle yksikin syy miksi pitäisi? Mitä se ketään hyödyttäisi?

Jos sinä harrastat anaaliseksiä ja tykkäät siitä, niin kai olet kertonut asiasta sukulaisille ja tuttaville?

No anaaliseksin harrastaminen ei ole minun ammattini (eikä kyllä harrastuksenikaan), joten se on yksityisasiani. Jos tuollaista tekee ihan ammatikseen, niin se kai vaikuttaa elämään vähän laajemmin. Pystytkö sinä esimerkiksi käymään töissä niin, ettei kukaan huomaa sitä, eikä kysy mitään työasioita tai ammattiasi koskaan.

[QUOTE="vieras";26326988]Ehkäpä tässä eniten ihmetystä herättääkin se, että miehesi hyväksyy asian muitta mutkitta, kun kerran rahaa tulee taloon. Ja ehdottelee vielä sinulle kautta rantain, että enemmänkin voisit itseäsi myydä. Se nyt vain kuulostaa oudolta. Yleensä kun rakastaviin parisuhteisiin ei kuulu tuollainen käytös.[/QUOTE]

Eikö ap sinua häiritse lainkaan nämä ajatukset? Etkö pidä mitenkään erikoisena sitä, että miehesi mielestä on täysin ok, että makaat muiden kanssa ja hän joutuu jakamaan vaimonsa? Tai sitä, että hän vielä vihjailee, että voisit enemmänkin myydä?

[QUOTE="vieras";26327045]Aikasmoista sörsselsöniä tulee nyt Kepsikseltä. :D[/QUOTE]

Mun mielestä sitä sörsselssöniä valuu nyt aika tasaseen jonkun muun näppikseltä kuin kepsiksen. Onko sulle kukaan koskaan kertonut millaista on rakentava keskustelu?

[QUOTE="vieras";26327066]Seksin harrastaminen ei liene AMMATTI säpäleelle, joten vertauksesi on outo. Siitähän tässä on kyse, että seksiä myydään, eikä harrasteta yksityisesti parisuhteessa. Yleensä ihmiset tekevät töitä, joista kehtaavat kertoa muillekin.[/QUOTE]

Edelleen, kertoisitko mitä hyötyä sinä näet siinä että mun sukulaiset ja ystävät tietäis tästä? Meille tai heille? Itse en keksi mitään hyvää syytä kertoa.

Yhteistyössä