G: Miten tapasitte nykyisen miehenne/naisenne kanssa?+muutama lisäkysymys :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
1. Kauanko ehditte tuntea ennen kun aloitte seurustelemaan?
2. Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?
3. Koska sanoit ekan kerran "mä rakastan sua"?
4. Mistä tiedät että tämä on se oikea?
5. Ajoitko olla tämän henkilön kanssa kunnes kuolema teidät erottaa?

Me tavattiin mun nykyisen miehen kanssa hänen luonaan "kotibileissä" n 3.5 vuotta sitten.

1. Tunnettiin suurinpiirtein 2-3h kunnes tää renttu tuli ja vallotti mun sydämen ja suorastaan vaati mua tän talon emännäks :D

2. Ja juu mä olin myyty siitä hetkestä jo kun me tänne tultiin mutta ujona istuin hiljaa vaan olut pullo sylissä jossain nurkassa eli oli rakkautta ensisilmäyksellä.

3.Olin muistaakseni sitten toisena yönä makaillut sängyllä tän mun miekkosen vieressä ja yhtäkkiä mä vaan möläytin että mä rakastan sua :o Menin tietty ihan paniikkiin koska en kenellekkään ollut koskaan sitä sanonut ja se että ei oltu tunnettu kun vasta sen 2päivää. Mulla alko kyyneleet valuun ku pelkäsin että nyt mä mokasin pahemman kerran että ei näin pian ikinä sais sanoa noin ja olin iihan hiljaa niinku oli mieskin. Tunneilta se tuntu mutta sit hetken päästä kuulu seläntakaa että niin "mäki sua" ja se tuli mua halaamaan :heart:

4ja5. Tosta tiedän että hän on se oikea mulle. Ja aion olla niin kauan hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:

1) Ollaan tavattu ekan kerran kun olin alle 10v, mun isosisko oli palavasti rakastunut mun mieheen sillon teininä, mä olin mukana myös pusikoissa kyttäämässä tuota, mutta kun aikuisina tavattiin baarissa en mä tuntenut tuota, se kyllä tunnisti mut :D Ja ei siinä montaa päivää ehditty tuntemaan sitten kun jo voi sanoa että alettiin seurustelemaan

2) Ei kai, mutta himoa ainakin ja voisi kyllä sanoa että ainakin erittäin vahvaa ihastumista, molemmilta kun jälkeenpäin ollaan puhuttu

3) Mä en muista :o Mies sanoi mulle sen aika nopsaan. Parin viikon päästä.

4) Sen vaan tietää. Paljon paskaa koettu yhdessä ja silti se toinen on se jonka viereen haluaa iltasin mennä ja aamulla herätä.

5) Vakaa aikomus ainakin olisi. :heart:

1. Tavattii baarissa, vaikka oliN sitä herkkupersettä kattellut jo pidempää. Aika nopeesti tuo alkoi. Viesteillä, sit tapaaminen jne.. Siitä se suunnilleen oli..

2. Mun puolesta oli.... :heart:

3. Öö.... en meinaa humalan takia muistaa, mut olisko ollut viikko kaks

4. TIEDÄNPÄHÄN VAAN

5. Kuolema ei erota, vaan rakkauden puute

1. Kauanko ehditte tuntea ennen kun aloitte seurustelemaan? Ei sekuntiakaan.. Sokkotreffeillä tapasimme.
2. Oliko rakkautta ensisilmäyksellä? Takuulla
3. Koska sanoit ekan kerran "mä rakastan sua"? En taida olla sanonut vieläkään, ei tarvitse.
4. Mistä tiedät että tämä on se oikea? Tiedän vain. Olemme toistemme puuttuvat puolet.
5. Ajoitko olla tämän henkilön kanssa kunnes kuolema teidät erottaa? Todennäköisesti, 15 vuotta jo takana. Mutta sitten seuraavassa elämässä taas... ;)

1. Ehdittiin tuntea pari vuotta sillei hyvän päivän tuttuina mitä nyt baarissa nähtiin.

2. Ei ollut B)

3. En muista :ashamed:

4. En tiedäkkään, mutta aika lailla kohtalo meitä yhteen johdatti ;)

5. Toivottavasti :D

G: Miten tapasitte nykyisen miehenne/naisenne kanssa?+muutama lisäkysymys :)
1. Kauanko ehditte tuntea ennen kun aloitte seurustelemaan? Olemme tunteneet ala-asteen toiselta luokalta asti, samalla luokalla oltiin yläasteen loppuun asti. Tunsimme siis toisemme kymmenen vuotta ennenkuin aloimme seurustelemaan.
2. Oliko rakkautta ensisilmäyksellä? Ei ollut, rakkaus syttyi vähitellen.
3. Koska sanoit ekan kerran "mä rakastan sua"? Kun olimme seurustelleet noin kuukauden, Mies sanoi jo aikaisemmin.
4. Mistä tiedät että tämä on se oikea? Tänä vuonna tulee yhteiseloa neljätoista vuotta ja olemme kolmekymmenvuotiaita molemmat. Eihän sitä ikinä voi varmaksi tietää että ollaanko yhdessä loppuelämämme, mutta niin pitkä historia jo takana että tiedän että tulen rakastamaan tuota Ukkoa (ensirakkauttani) loppuelämäni.
5. Ajoitko olla tämän henkilön kanssa kunnes kuolema teidät erottaa? Aion olla. :heart:

1. Virallisesti alettiin seurustelemaan n. 4kk tapaamisesta.
2. Oi kyllä, mä olin ihan
k050.gif

3. en kyl muista. kauan tais mennä, sillä en ollut sitä koskaan ennen kelleen sanonut.
4.nii-i, onko? voiko sitä varmasti kukaan tietää, mutta vahvasti on kuitenkin sellainen tunne.
5. Kyllä, suunnitelmissa ainakin niin olis. :D

1.Tais mennä yks ilta :D kun kysyin,että onko tää sun mielest pientä säätöö vai seurustellaanko,mies sit vastas et mielummin seurustellaan.

2.Kyllä oli<3

3.En nyt muista,kun on jo 5kk oltu yhdessä

4.Tuntuu vaan hyvältä olla tämän ihmisen kanssa.

5.Kyllä haluan<3 ja aion.

1.Tavattiin yhteisen ystävämme bileissä, siinä toisiamme katteltiin, mutta vasta parin viikon kuluttua oli ekat kunnon treffit ja siitä se sitten lähti. =)
2. Ei ihan, kyllä siinä tykästyttiin eka sit vast rakastuttiin.
3. N. puoli vuotta seurusteltuamme
4. Se vaan tuntuu siltä.
5. Kyllä

Tavattiin hänen luonaan, kun me kavereitten kanssa hyökittiin hänen luo bileisiin, mun kaverilla oli vähän vispilänkauppaa miehen kaverin kanssa tuolloin. Mies väittää, että näki mut jo edellisellä viikolla baarissa ja avasi mun paidasta nauhat selkäpuolelta, mutta en muista tuollaista:)

1. Mä en oikein tiedä, kun vierastettiin tuota seurustelu-sanaa molemmat aika paljon... mutta heti ensi tapaamisesta alettiin nähdä joka päivä ja lähes joka yökin, välillä kävin kotonakin nukkumassa:) Hiljaa hyvä tuli, varsinkin kun oli molemmat juuri eronneet.

2. Rakkauden aavistus ensisilmäyksellä :heart: Päätin, että haluan tuon pojan:)

3. 7kk ensitapaamisesta

4. Ei sitä voikaan tietää. Mutta olen kotona, kun olen hänen kanssaan. Muualle en kaipaa...

5. Tämä on kahden kauppa, en voi sanoa kuin omasta puolestani:) Nyt on takana 8 vuotta, kaksi lasta ja asuntolaina =)

1. Monta vuotta, muistan hänet seurakunnan lasten leireiltä. Ehkä ainakin 6 vuotta.

2. Ei niin pienenä lapsena rakastuta, mutta mies kertoo olleensa minuun ihastunut monta vuotta ennen seurustelun alkamista.

3. En ihan muista, Taisin vastata niin, kun mies sanoi rakastavansa minua, ensimmäisenä seurustelupäivänämme, kun kävelimme kaverin 14 v synttäreiltä kotiin päin.

4. 10 vuoden kokemuksella tiedän, että hän on minun puuttuva palani ja minun kuuluu olla hänen kanssa.

5. Jos mahdollista, niin kyllä. Ja haluaisin pitkän yhteiden elämän.

Tavattiin yhden kaupan nurkalla, kun olin pyöräilemässä kotiin ja mies tuli autolla siihen ja pysäytti mut. :D

1. Vuoden verran tuosta ensitapaamisesta meni, et alettiin seurusteleen.
2. Miehen puolelta oli, mä lämpenin vähän hitaammin.
3. Muistan sen hetken ihan selvästi. Mies yhtäkkiä halasi lujasti mua ja kuiskasi että rakastaa mua. Mä vastasin samoin takaisin. :heart:
4. Siitä on vaan niin vahva tunne.
5. Vahva aikomus on. :heart:

1. Kyl se seurustelu alko varmaan siinä heti tapaamisen aikana... Välimatkaa oli 140km, joten ei siinä oikein treffeille päässy, kun piti reissata toiseen kaupunkiin tapaamaan. :D

2. Oli rakkautta ensisilmäyksellä. :heart:

3. Tuota en kyl muista... Meni kai siinä muutama viikko. Tilanteen muistan kyllä, mies sano ensin.

4. Palat vaan loksahti paikalleen niin totaalisesti... Ei o kenenkään muun kanssa ollu niin helppo ja hyvä olla.

5. En ois alkanu edes seurustella, jos ei ois tuntunu sellaselta, että ton kanssa haluun elämäni jakaa. Halusin asettua ja niin halus mieskin. Pian sit annettiinkin lapselle lupa saada alkunsa ja naimisiinkin mentiin sit myöhemmin. Kyllä tässä tarkotus ois yhdessä pysyä niin kauan ku aikaa on... Siihen ainakin pyritään. :)

Tavattiin teatteriporukoissa. Esitettiin yhdessä näytelmässä avioparia: vois sanoa, että jäi vähän rooli päälle, siis :D

1. n. 4 kuukautta
2. ei, hän ja minä seurusteltiin tahoillamme, ensin ystävystyttiin, sitten vasta ihastuttiin
3. en muista, mutta kyllä se varmaan aika pian seurustelun alottamisen jälkeen oli
4. hän on ehkä ainut ihminen maailmassa, joka jaksaa minua niin hyvinä kuin huonoina hetkinä
5. todellakin toivon, että niin on

Tavattin Provinssirockissa 10 vuotta sitten.

1.Kerittiin törmäämään pariin kertaan yhden päivän aikana ja seuraavana päivänä kun taas törmättiin, ni päädyttiin yhteen.

2. tais se olla :D

3. N. puoli vuotta seurustelun alusta kun oltiin musta-vihreillä päivillä bändejä katsomassa :D

4. Sen vaan tietää sydämmessään =)

5. Jeps. kyllä aion =)

1: Ehdittiin tuntea muutama kk.
2: EN usko rakkauteen ensisilmäyksellä, mutta molemmat kiinnostuivat kovasti heti kättelyssä.
3: En muista
4: En osaa sanoa, toedän vaan :D
5: Aion, todellakin.

1.tavattiin mun riparilla, oli isonen. Meni 10v omilla teillä ja eräänäpäivänä hän otti yhteyttä+ se oli menoa sitten.
2. Ehkei rakkautta, ensialkuun sitä toveruutta mitä oli sillon aikanaan.
3. Pari kk seurusteltua mies sanoi ensin ja mä uskalsin sen jälkeen.
4. mä vaan tiedän sen
5. Tarkotus on.

1. Päivän
2. Oli
3.Mies sanoi viikko seurustelun aloittamisesta,sanoin takaisin
4.Tiedän vaan
5.Jos kaikki menee hyvin,en jää huonoon parisuhteeseen odottelemaan kuolemaa.