M
Martsuli
Vieras
1. Kauanko ehditte tuntea ennen kun aloitte seurustelemaan?
2. Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?
3. Koska sanoit ekan kerran "mä rakastan sua"?
4. Mistä tiedät että tämä on se oikea?
5. Ajoitko olla tämän henkilön kanssa kunnes kuolema teidät erottaa?
Me tavattiin mun nykyisen miehen kanssa hänen luonaan "kotibileissä" n 3.5 vuotta sitten.
1. Tunnettiin suurinpiirtein 2-3h kunnes tää renttu tuli ja vallotti mun sydämen ja suorastaan vaati mua tän talon emännäks
2. Ja juu mä olin myyty siitä hetkestä jo kun me tänne tultiin mutta ujona istuin hiljaa vaan olut pullo sylissä jossain nurkassa eli oli rakkautta ensisilmäyksellä.
3.Olin muistaakseni sitten toisena yönä makaillut sängyllä tän mun miekkosen vieressä ja yhtäkkiä mä vaan möläytin että mä rakastan sua
Menin tietty ihan paniikkiin koska en kenellekkään ollut koskaan sitä sanonut ja se että ei oltu tunnettu kun vasta sen 2päivää. Mulla alko kyyneleet valuun ku pelkäsin että nyt mä mokasin pahemman kerran että ei näin pian ikinä sais sanoa noin ja olin iihan hiljaa niinku oli mieskin. Tunneilta se tuntu mutta sit hetken päästä kuulu seläntakaa että niin "mäki sua" ja se tuli mua halaamaan :heart:
4ja5. Tosta tiedän että hän on se oikea mulle. Ja aion olla niin kauan hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa :heart:
2. Oliko rakkautta ensisilmäyksellä?
3. Koska sanoit ekan kerran "mä rakastan sua"?
4. Mistä tiedät että tämä on se oikea?
5. Ajoitko olla tämän henkilön kanssa kunnes kuolema teidät erottaa?
Me tavattiin mun nykyisen miehen kanssa hänen luonaan "kotibileissä" n 3.5 vuotta sitten.
1. Tunnettiin suurinpiirtein 2-3h kunnes tää renttu tuli ja vallotti mun sydämen ja suorastaan vaati mua tän talon emännäks
2. Ja juu mä olin myyty siitä hetkestä jo kun me tänne tultiin mutta ujona istuin hiljaa vaan olut pullo sylissä jossain nurkassa eli oli rakkautta ensisilmäyksellä.
3.Olin muistaakseni sitten toisena yönä makaillut sängyllä tän mun miekkosen vieressä ja yhtäkkiä mä vaan möläytin että mä rakastan sua
4ja5. Tosta tiedän että hän on se oikea mulle. Ja aion olla niin kauan hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa :heart: