T
"tietämätön"
Vieras
Laitetaanpa aloitus uudelleen, jos uusia immeisiä paikalla....
Aiemmin aloitin keskustelun niskastani, tässä nyt kuva... osaisiko joku kertoa mikä tuo halkeama on.
Vastauksia toivoen... lääkäri kun ei näytä tällä viikolla soittavan... odottavan aika on piiiitkä
Aiemmin aloitin keskustelun niskastani, tässä nyt kuva... osaisiko joku kertoa mikä tuo halkeama on.
Vastauksia toivoen... lääkäri kun ei näytä tällä viikolla soittavan... odottavan aika on piiiitkä