E
En jaksa
Vieras
Pakko johonkin purkautua, miehen kanssa todella pahoja ongelmia. Mies on toistuvasti pettänyt lupauksiaan ja minä olen halunnut erota ja aina olen tyhmänä jäänyt kun toinen on ruikuttanut niin että pyörrän puheeni erosta. Tässä kun on kesä alkanut on mies alkanut juomaan joka viikonloppu, välillä viikollakin. Yleensä ei ole tätä harrastanut lapsen tultua. Eilen lupasi kun oli kotiutunut ryyppyreissultaan että tänään ei ota ja illalla jutellaan asiat selviksi. Eilen siis miehen piti mennä lapsen kanssa ulos mitä tekee tosi harvoin, mutta jäikin sit töiden jälkeen ottamaan. Tottakai suutuin tuosta. Niin eiköhän tuo tänään löytyny taas juomasta, lähti meidän kanssa kotiin (häpesin silmät päästä liikkua ton kanssa), kotona sanoin että alan katsoa meille asuntoa, en jaksa enää noita rikottuja lupauksia ja p*skan jauhamisia, no hän sitten totes että ainoa kenet haluaa on yksi hyvä naispuolinen ystävänsä. No eihän menny ku hetki niin alko puhumaan että haluaa mun kanssa naimisiin. Mikä psykopaatti toi ihminen on? Mä oon niin hajalla, niin helvetin hajalla että tuntuu etten ole edes tässä maailmassa. Miten tää on mahdollista? Miten saan itteeni sen verran rotia että oikeasti jätän ton paskiaisen lopullisesti. Asuntohakemuksen laitoin jo, saa nähdä kuuluuko mistään mitään. Oon varmaan jossain shokissa näiden viimeviikkojen jälkeen että tekis mieli lopettaa hengittäminen. Kuinka paljon yks ihminen voi toista loukata