Miksi mun piti taas mennä ihastumaan!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyllästynyt"

Vieras
Olen kokenut kovia miesasioissa ja niin korviani myöten täynnä miehiä. En jaksa enää pettyä enkä halua parisuhdetta. On parempi olla yksin enkä usko, että jokaiselle ihmiselle on se oikea.

Nyt sitten huomasin olevani ihastunut erääseen mieheen. Voi miksi taas! Miksi ei voisi vain päättää ettei synny enää tunteita yhtäkään miestä kohtaan!

No ei ole pelkoa, että tuo mies kiinnostuisi musta. Mä olen ylipainoinen ja tuo mies on pitkä ja komea. Eli katselen kaukaa ja huokailen ihastuksissani. Toivottavasti tämä menee pian ohitse.

[QUOTE="a p";26350011]No en todellakaan tunnusta ja mokaa itseäni! Mun pitää pystyä elämään tällä pienellä paikkakunnalla enkä halua olla naurunalainen.[/QUOTE]

Ei kai rakkaus naurunalaiseksi tee? Entä jos tunteisiisi vastataankin? Koen itsekin olevani vähäpätöinen ihminen, ihastukseni kohde jotain aivan muuta, mutta sain vastauksen.

Ja olen nyt maailman onnellisin.

Älä vaan mee mokaamaan. TankkiTylleröiden on IHAN turha haikailla komistusten perään. Nolaat vaan ittesi, on niin nähty homma. Oikein puistattaa kun tietää, että tankkitylleröt kuolaa komeita miehiä ja pahimmassa tapauksessa ollaan siinä kiusallisessa tilanteessa että komistuksen pitää karkoittaa pullero.

[QUOTE="vieras";26354652]No, joo.... voihan siinä tehdä itsestään pellen. Silloin voi hävitä aika paljonkin, nimittäin itsekunnioituksensa vähäksi aikaa.[/QUOTE]

Nimenomaan näin!

[QUOTE="vieras";26354652]No, joo.... voihan siinä tehdä itsestään pellen. Silloin voi hävitä aika paljonkin, nimittäin itsekunnioituksensa vähäksi aikaa.[/QUOTE]

Eikä rakkaus ole sitten sen arvoista? Parempi epäonnistua kuin olla yrittämättä, koska silloin epäonnistuu varmasti.

Kuka meistä voi olla tunteeton ja silti onnellinen? Rakkaus kirkastaa värit ja terästää aistit kauneudelle.

Eikä rakkaus ole sitten sen arvoista? Parempi epäonnistua kuin olla yrittämättä, koska silloin epäonnistuu varmasti.

Kuka meistä voi olla tunteeton ja silti onnellinen? Rakkaus kirkastaa värit ja terästää aistit kauneudelle.

Niin no, ideaalitapauksessa toki näin. Mutta tulee heti mieleen monta ihmistä, joiden olisi parempi olla rakastuilematta, koska sitten ei pelaa mikään itsesuojeluvaisto, ja jostain syystä kohteena on aina vaarallisia tai kelvottomia tyyppejä.

Eikös se LSD pitäisi tehdä saman? Ellei enemmänkin, muistelen lukeneeni että sillä paranee alkoholistikin, kun taas rakkaus yleensä vain siirtää janontunnetta.

Eikös ole kaikista pahinta katua niitä asioita mitkä jäi tekemättä kun niitä jotka on tehnyt? Kyllä itselleen ja omille mokille kannattaa osata vähän nauraakin. Ja voihan se komea mieskin olla näitä joiden mielestä naisen pitää olla muodokas eikä mikään lipputanko? ja jos sitten mies antaa pakit ja onkin pää täynnä sitä itseään niin tietäisit ainakin ettet menettänyt mitään. Toisaalta nyt voisit olla kaukoihastunut ja keskittyä omaan hyvään oloon, liikkua, tavata kavereita, matkustella jne ja sitten kun on itsellä hyvä olo ja itsetunto kohdillaan niin voi tavata jonkun oikeasti hyvän tyypin jonka kanssa natsaa ihan oikeasti :D

Sama ongelma täällä :( Mulla on vielä se paska puoli tässä että olen pari yötä viettänyt ihastukseni kanssa. Se onkin lisännyt sitä ikävää ja haikailua paljon. Mutta tiedän etten kelpaa hänelle tyttöystäväksi ja tuskinpa kauhean pian pääsen edes viettämään uutta yötä hänen kanssa...
Kaiken lisäksi hän on aikamoinen pelimies, ei mun kaltaiset tytöt hänenlaisilleen kelpaa...

[QUOTE="hmm";26355144]no mut eikös se nöppönenkin seurustele jonkin hyväkroppaisen julkkis-homon kanssa? nöppönen on vähän pulska.[/QUOTE]

:laugh:
No ehkä meillä muillakin on vielä toivoa :D

Uusimmat

Yhteistyössä