Juomamuistelot! Mitä joitte teininä/nuorena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansarikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ansarikukka

Aktiivinen jäsen
09.06.2011
7 098
2
36
Oulu
Toiseen ketjuun liittyen, mitäs joitte silloin kuin olitte nuoria tai juuri täysikäisiä?

Itsellä 90-luvun puolivälissä oli kovia hittejä Gin Lemon ja etenkin Green Lime, molemmat Spriteen sekoitettuna. Myöhemmin sitten Omppu, Lippis ja Makkis.

• Tykkää
Reactions: Tuhkimo81
90-luvun puolivälissä myös ja omenaviiniä oli helposti saatavilla.
Salmari oli ihan mieletöntä, mutta sai harvoin. Siideri oli myös luksusta.
Nämä siis alaikäisenä =/

Täysikäisenä teininä sitten päärynäsiideriä (Perry), se oli vakio. Sitten bloody mary ja sininen enkeli :) Ja se salmari.

Hyvä jos muistan... Ofeliaa, omppua, siideriä, lonkeroa. Kaljasta en koskaan oppinut pitämään... Lonkerosta tuli pahimmat krapulat ever, ni ei ole sen jälkeen pystynyt juomaan. Myöhemmin alkoi maistumaan punkku ja nykyään parhaiten uppoaa kuiva valkkari.

Just Omppu,Lippis ja Alkon siideri(nimeä en muista,joku kotimainen).Siideriä sai sellaisessa jättipullossakin:p.Sitten kanssa Pisang Ambon ja Malibu.En ole koskaan lonkerosta tai oluesta tykännyt,mutta pakon edessä niitäkin reppu selässä ryysteli.Yksi juomamuisto on muuten kanssa.Baarikaapista kaikkea mahdollista pienet siivut ja vettä tilalle.Muistissa on kanssa kaverin kotoa vohkittu keskenkäynyt kotiviini:xSitä kuitenkin urhoollisesti joimme ja pahat oksut tietty tuli.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
[QUOTE="vieras";26382375]90-luvun puolivälissä myös ja omenaviiniä oli helposti saatavilla.
Salmari oli ihan mieletöntä, mutta sai harvoin. Siideri oli myös luksusta.
Nämä siis alaikäisenä =/

Täysikäisenä teininä sitten päärynäsiideriä (Perry), se oli vakio. Sitten bloody mary ja sininen enkeli :) Ja se salmari.[/QUOTE]

Joo, näitä vedettiin sillon kun just pääsi baariin. Salmari vois maistua vieläkin jos johkin ihan riekkumismielessä jaksas lähtä. :)

Voi ei, tuo pöllitty kotiviini myös :( Varastin porukoilta sellasta keskenkäynyttä persikkaviiniä ison pullon ja ei hyvä heilunut, kun kaverin kanssa se juotiin puoliksi. Olo ihan järkyttävä ja tottakai vanhemmat sai tietää.

Niin ja se sekoituspullo :x

Viimeksi muokattu:
Hyvä jos muistan... Ofeliaa, omppua, siideriä, lonkeroa. Kaljasta en koskaan oppinut pitämään... Lonkerosta tuli pahimmat krapulat ever, ni ei ole sen jälkeen pystynyt juomaan. Myöhemmin alkoi maistumaan punkku ja nykyään parhaiten uppoaa kuiva valkkari.

Mulla kans lonkerosta tullut nuorena (18-v) pahimmat yrjöt ja krapulat ikinä. Join vaan 5 alkon lonkeroa ja oksensin niitä ainakin sen 15 kertaa yön aikana ja viimeset 10 kertaa vaan jotain sappea. Meni varmaan 10 vuotta ennen kun siihen juomaan koskin uudemman kerran. Nyt kyllä tykkään jo juoda :D

Gin Lemon, Green Lime, Triple sec, Golden vodka, Koskenkorva peach, Koskenkorva Pink Cat...ja suoraan pullon suusta useimmiten, joskus Spriten kanssa.

Marlin helmeilevä omenaviini. Ja joku Aurora-viini oli myös mukamas hyvää. Huoneenlämpöisenä, puistonpenkillä tai jossain puskassa pullonsuusta nautittuna...aah :heart:

Nuorena aikuisena, eli mun niinsanottuina Turkin-vuosina, join Malibu-colaa, Bacardi-colaa ja vodkaa kirsikkamehulla. Olutta myös :p

Mulla kans lonkerosta tullut nuorena (18-v) pahimmat yrjöt ja krapulat ikinä. Join vaan 5 alkon lonkeroa ja oksensin niitä ainakin sen 15 kertaa yön aikana ja viimeset 10 kertaa vaan jotain sappea. Meni varmaan 10 vuotta ennen kun siihen juomaan koskin uudemman kerran. Nyt kyllä tykkään jo juoda :D

Mä en ole uskaltanut vieläkään kokeilla. Brrr....

1980-luvun lopulla ei ollut siidereitä ja lonkeroakin sai vain Alkosta... Oluesta en silloin vielä tykännyt. Ravintolassa tuli usein juotua rommi-colaa tai vodka-tuoremehua.

Gin Lemon, Green Lime, Triple sec, Golden vodka, Koskenkorva peach, Koskenkorva Pink Cat...ja suoraan pullon suusta useimmiten, joskus Spriten kanssa.

Marlin helmeilevä omenaviini. Ja joku Aurora-viini oli myös mukamas hyvää. Huoneenlämpöisenä, puistonpenkillä tai jossain puskassa pullonsuusta nautittuna...aah :heart:

Nuorena aikuisena, eli mun niinsanottuina Turkin-vuosina, join Malibu-colaa, Bacardi-colaa ja vodkaa kirsikkamehulla. Olutta myös :p

Aurora viini oli ekoja valkoviinejä kun opettelin valkoviiniä juomaan. Ihan kamalan imelää en enää joisi :)

Mää varastin teininä mun vanhempien viiniämpärin ja tein omassa huoneessa vaatekaapissa kiljuu :X hyi helvata oli pahaa...sit mä varastin niiden viinakaapista vodkaa puolet pullosta ja laitoin vettä tilalle :D sitten mun isä ihmetteli kun ei tunnu missään :D

Yhteistyössä