Juomamuistelot! Mitä joitte teininä/nuorena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansarikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siiderit alkoi tulla just silloin kun olin jo lähestymässä täysikäisyyttä. Kuten tämä "herkku":

siideri.jpg

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Mää varastin teininä mun vanhempien viiniämpärin ja tein omassa huoneessa vaatekaapissa kiljuu :X hyi helvata oli pahaa...sit mä varastin niiden viinakaapista vodkaa puolet pullosta ja laitoin vettä tilalle :D sitten mun isä ihmetteli kun ei tunnu missään :D

Koulukaverin kanssa tehtiin joskus 16-17 vuotiaana tuota kaverin isän Stroh 80% pullolle :D Varmaan ukko jossain vaiheessa huomasi :D

Voi ei, tuo pöllitty kotiviini myös :( Varastin porukoilta sellasta keskenkäynyttä persikkaviiniä ison pullon ja ei hyvä heilunut, kun kaverin kanssa se juotiin puoliksi. Olo ihan järkyttävä ja tottakai vanhemmat sai tietää.
Mä en koskaan pöllinyt kotiviiniä :saint:

...mutta ostin pikkukundeilta niiden pöllimiä kotiviinejä, jonkun kylmäkellarista kai niitä nyysivät :snotty:

90-luvun lopulla oli sellasta siideriä kun Woodbecker joka poistui aika nopeasti markkinoilta. Tykkäsin tosi paljon.

Tuo oli suosikki Woodpecker ja punaisella etiketillä.Se oli muistaakseni Englannissa valmitettua ja vaan pullotettiin täällä.Tosi hyvää kuivahkoa siideriä:pKaipaan sitä.Oli muistaakseni jotain muitakin makuja saman merkin alla.

Kiljua, kotitekoista kaljaa, kotiviiniä, Kossu Pink cat, lonkku, siideri, väkevät viinit (kuten karjala, jaiks), lippis, muut halvat valkkarit, minttuviina, kossu jnejnejne. En juonut koskaan kaljaa. Nyt juon sitten pelkkää kaljaa, ikää 35 :) (siis alkojuomista, toki muutakin :))

Alaikäisenä en juurikaan juopotellut, vaikka baariin pääsinkin. Joskus kun jotain otin, tuli juotua mustia ryssiä ja lonkeroa. 18-v kun tuli täytettyä, olivat hot shotit muotia. Niitä sitten tilattiin ja tietty sex on the beachejä, olivat olevinaan niiiin hauskoja. Pari kertaa erehdyin tilamaan long island ice tean. :x Että oli huono olo seuraavana päivänä.

Yhteistyössä