Kuka myöntää olevansa RASISTI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MäOlen;26394771:
Täällä yksi pesun kestävä naispuolinen rasisti ja ylpeä siitä!! Alhaisesta AÖ:sta kertoo se, että on omasta mielestä ok, että tänne tulee romanialaiset tekemään rikoksia ja elämään meidän vero rahoilla ja on ok, että somalit yms. tulee tänne raiskaan naisia yms. sairasta. Kuinka moneen väkivalta yms. rikos uutisen loppuun lisätään, että tekijä/epäilty on ulkomaalais taustainen.. Sitte nää helvetin kukkahattu tädit, joita täälläkin nyt on meitä paheksumassa, on näitä sadisteja puolustamassa. Se vasta sanoinkuvaamattoman NOLOA ON!!!! Tulette tänne vaan myöntämään, että hyväksytte täysin näiden paskakasojen teot.. HÄVETKÄÄ!!

vero rahat....rikos uutisen...ulkomaalais taustainen....kukkahattu tädit..

No, ainakin paskakasa meni oikein, onnittelut siitä! :D :D

Täällä yksi pesun kestävä naispuolinen rasisti ja ylpeä siitä!! Alhaisesta AÖ:sta kertoo se, että on omasta mielestä ok, että tänne tulee romanialaiset tekemään rikoksia ja elämään meidän vero rahoilla ja on ok, että somalit yms. tulee tänne raiskaan naisia yms. sairasta. Kuinka moneen väkivalta yms. rikos uutisen loppuun lisätään, että tekijä/epäilty on ulkomaalais taustainen.. Sitte nää helvetin kukkahattu tädit, joita täälläkin nyt on meitä paheksumassa, on näitä sadisteja puolustamassa. Se vasta sanoinkuvaamattoman NOLOA ON!!!! Tulette tänne vaan myöntämään, että hyväksytte täysin näiden paskakasojen teot.. HÄVETKÄÄ!!

Kuka on puhunut mitään rikosten hyväksymisestä? Tässä on kyse rasismista, ihan eri asia. Rasismi on sitä, että pitää automaattisesti toista ihmistä jollain tapaa vähempiarvoisena pelkästään ihonvärin tai etnisen perimän vuoksi. Rikosten hyväksyminen on sitä, että noh, hyväksyy rikokset. On täysin mahdollista olla olematta rasisti, mutta myös olla hyväksymättä rikoksia. Minä esimerkiksi en hyväksy rikoksia minkään värisiltä ihmisiltä, mutta en myöskään hyväksy sitä, että joku pitää tummaihoisia sukulaisiani vähempiarvoisina vain sen vuoksi, että heidän ihonsa on tumma, koska he ovat kunnon ihmisiä.

[QUOTE="vieras";26394806]Näin on!1!! Meitä ISÄM MAAN PUOLLUSTAJIA tarvitaan! Ei ole sota veteraanien kunniotusta enään kellään!!1[/QUOTE]

Kun tekee näin paljon selkeitä ja johdonmukaisesti toistuvia oikeakielisyysvirheitä, ei kannata esittää olevansa kaksi eri ihmistä...

Siinä mielessä että esim. vietnamilaisia, thaimaalaisia, japanilaisia ja kiinalaisia vastaan mulla ei ole mitään. Heistä vain positiivisia kokemuksia. Romaneista ja afrikkalaisista lähinnä negatiivisia.

Ennakkoluulot perustuu siis ihan omiin kokemuksiin.

Mitähän tämä tarkoittaa? :D Miten voi olla vain osittain rasisti?

no oon rasisti esim romanikerjäläisiä ja rikollisia ulkomaalaisia kohtaan, tai niitä jotka tulemat tänne loisimaan aikomatta koskaan esimerkiksi hankkia elantoaan muuta kuin sossun kautta. eiks se oo osittain rasismia? :D ehkä sit muotoilin väärin. mut ei mulla töitä tekeviä kunnon kansalaisia vastaan oo mitään.

no oon rasisti esim romanikerjäläisiä ja rikollisia ulkomaalaisia kohtaan, tai niitä jotka tulemat tänne loisimaan aikomatta koskaan esimerkiksi hankkia elantoaan muuta kuin sossun kautta. eiks se oo osittain rasismia? :D ehkä sit muotoilin väärin. mut ei mulla töitä tekeviä kunnon kansalaisia vastaan oo mitään.

Eli olet kaikkia lusmuja ja rikollisia kohtaan "rasisti", kansalaisuudesta huolimatta, eikö vain? Et oleta kenenkään olevan yllämainittu pelkän ulkonäön perusteella?

Siis alhainen mikä sulla on? Alykkyysösamäärä?

[QUOTE="vieras";26394829]Kuka on puhunut mitään rikosten hyväksymisestä? Tässä on kyse rasismista, ihan eri asia. Rasismi on sitä, että pitää automaattisesti toista ihmistä jollain tapaa vähempiarvoisena pelkästään ihonvärin tai etnisen perimän vuoksi. Rikosten hyväksyminen on sitä, että noh, hyväksyy rikokset. On täysin mahdollista olla olematta rasisti, mutta myös olla hyväksymättä rikoksia. Minä esimerkiksi en hyväksy rikoksia minkään värisiltä ihmisiltä, mutta en myöskään hyväksy sitä, että joku pitää tummaihoisia sukulaisiani vähempiarvoisina vain sen vuoksi, että heidän ihonsa on tumma, koska he ovat kunnon ihmisiä.[/QUOTE]

No sitten rasisteja ei Suomessa olekaan. Ei ketään häiritse neekerit minkään ihonvärin takia, vaan siksi kun ne raiskaa ja pahoinpitelee viattomia vastaantulevia ihmisiä.

Yhteistyössä