Lapsellani oli hirveä päivä tänään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ilkeyden määrää! Hävetkää! Jos ette jaksa olla myötätuntoisia, niin älkää kommentoiko! Sulkekaa ketju ja unohtakaa, mutta sulkekaa suuret hölösuunne! Olkaakin itse jatkossa todella tarkkoja, milloin sanotte teillä olleen hirveä päivä. Jos joltain kuolee pappa, ei se VOI olla hirveä päivä, kun mun serkun kummin kaimalta kuoli kerran äiti. Voi naurettavuus.

Ap:lle myötätuntohalaus sekä päivästä että saamiesi vastausten idioottimaisuudesta. Jätä ne omaan arvoonsa ja toivottavasti huomenna on mukavampi päivä sekä pojallasi että sinulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus teitä;26450404:
metsänpeiton mielestä ei voi. Hänestä se on vain kurjaa tai ikävää. Ja hän vankkaa siitä vaikka maailman tappiin

ihan varmasti. Ja vielä ensi viikollakin.
Ja vuonna. Ja varmaan mun 10v. palstaurajuhlissakin.

Ei ole ylipainoinen mutta lapsella on selittämätöntä vaivaa myös vatsasssa (anteeksi kun olen huolissani siitäkin).
MINUN mielestäni päivä oli pojalle rankka, kun säikähti tuota yökkäystäkin.Osaako joku selittää miksi se ei mennyt ohi,onko se normaalia? Ennen en ole vastaavaan törmännyt.Ihan mielenkiinnosta kyselen, voiko tuollaiseen sitten tukehtua jos ei ole ulkopuolista apua?

[QUOTE="vieras";26450418]Voi ilkeyden määrää! Hävetkää! Jos ette jaksa olla myötätuntoisia, niin älkää kommentoiko! Sulkekaa ketju ja unohtakaa, mutta sulkekaa suuret hölösuunne! Olkaakin itse jatkossa todella tarkkoja, milloin sanotte teillä olleen hirveä päivä. Jos joltain kuolee pappa, ei se VOI olla hirveä päivä, kun mun serkun kummin kaimalta kuoli kerran äiti. Voi naurettavuus.

Ap:lle myötätuntohalaus sekä päivästä että saamiesi vastausten idioottimaisuudesta. Jätä ne omaan arvoonsa ja toivottavasti huomenna on mukavampi päivä sekä pojallasi että sinulla :)[/QUOTE]

Kiitos <3
On meillä pahempaakin tapahtunut mm.lemmikkejä kuollut,mutta nyt vaan pisti harmittamaan pienen miehen puolesta. Varsinkin kun luulin että mahakivuista oltaisi jo selvitty (oli melkein puoli vuotta oireeton).Melko varmasti sama ralli alkaa taas,viime kesä oli aivan kauhea.

[QUOTE="aapee";26450394]Huuto oli väärä sana, korotin vaan änntäni että lapsi kuulee. Mulla oli nuorimmainen sylissä.
Tepajd;loukkasinko tässä jotakuta vai miksi pitäisi minut bannata? Tämä on tosiaan ensimmäinen kerta kun tänne kirjoitan, vaikka asia nyt olikin näin vähäpätöinen.

Enkä nyt ymmärrä sitäkään että miksi lapsi muka ei kasvaisi meidän perheessä normaaliksi? Jos yhden kerran kirjoitan että meillä oli kauhea päivä,olen yhtäkkiä huono äiti? Joskus on pakko purkautua.[/QUOTE]

AP, käytit vääriä sanoja. Hirveän tilalla olisi pitänyt olla ikävä tai kurja et myöskään olisi saanut reagoida spontaanisti hammashygienistillä. Se on huonoa käytöstä äidiltä. Älä pahoita enää lisää mieltäsi tässä ketjussa. Toivottavasti teet aloituksia vastaisuudessakin. Rakentavia keskusteluja kaivaten!

[QUOTE="aapee";26450436]Ei ole ylipainoinen mutta lapsella on selittämätöntä vaivaa myös vatsasssa (anteeksi kun olen huolissani siitäkin).
MINUN mielestäni päivä oli pojalle rankka, kun säikähti tuota yökkäystäkin.Osaako joku selittää miksi se ei mennyt ohi,onko se normaalia? Ennen en ole vastaavaan törmännyt.Ihan mielenkiinnosta kyselen, voiko tuollaiseen sitten tukehtua jos ei ole ulkopuolista apua?[/QUOTE]
Siis yökkäykseen, oksennusrefleksiin ilman oksennusta? Ei käsittääkseni voi, jos ja kun ei kerran ole mitään tukkimassa hengitysteitä.

Mutta kamalaa se on. Ja "jää päälle" ainakin mulla...etenkin raskaana ollessa kun pesen hampaita, tai kun kävin hammaslääkärissä. Ja tuntuu ikävälle. Ja pelästyttää lapsen, uskoisin - oma 6 v poikani ainakin vihaa oksentamista yli kaiken, ja siksi "säikähtää" jos tulee esim. närästys (siis kun muistaa edellisen kaamean vatsatautinsa, joka alkoi keskellä yötä siten, että hän ei edes herännyt alussa kun oksensi, ja sitten meinasi tukehtua oksennukseensa).

Huomenna on päivä uus, pojallasikin parempi päivä varmaan :). Jos hän pelkää/vihaa/jännittää hammaslääkäri- ja suuhygienistikäyntejä kovasti, niin se voi pistää myös vatsan sekaisin.

Hammashygienisti ei reagoinut krampaamiseenkaan mitenkään? Kuulostaa melko kummalliselta tai sitten siltä että tilanne hänestä ei tuntunut mitenkään erityisen "uhkaavalta" tai vaikealta. Ammattilainen kai siellä oli paikalla olisin varmasti yrittänyt kysellä häneltä satuuko tälläista usein jne.

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus teitä;26450489:
AP, käytit vääriä sanoja. Hirveän tilalla olisi pitänyt olla ikävä tai kurja et myöskään olisi saanut reagoida spontaanisti hammashygienistillä. Se on huonoa käytöstä äidiltä. Älä pahoita enää lisää mieltäsi tässä ketjussa. Toivottavasti teet aloituksia vastaisuudessakin. Rakentavia keskusteluja kaivaten!

eikö se ole suuhygienisti.:popcorn:

Kurja päivä tosiaan. Itse inhoan sekä hammaslääkäriä että oksentamista, noiden yhdistelmä riittäisi täyttämään MINUN kriteerit "hirveälle" päivälle. (ap:n lapsi tosin ei onneksi kuitenkaan oksentanut)

En tiedä, mutta minulla on ihan hirveä olo....Oikeasti,ei hoitaja reagoinut mitenkään,mutta varmaan kuvitteli ´kohtauksen´menevän itsestään ohi. Mulle tuo nyt oli vaan liikaa. Olen ehk hysteerinen (tai siis tiedän että olen...),mutta en olisi tällaista päivää lapselleni halunnut...Minähän pojan mielestä valehtelin että mitään ei lääkärissä tehdä, ja sitten käynti oli kauhea. Poikahan rauhoittui nopeasti mutta itse huomasin että jännitys oli kokoa ajan päällä.
Tuollainen ´päällejäävä´ yökkäys on varmasti ihan hirveää.
Mahakivut siihen päälle sitten.....Koko viime talvi oli rauhallinen ja nyt alkaa (ehkä ) taas,oudot mahakivut ja varsinkin autossa..

Yhteistyössä