P
pihougöoiöo
Vieras
4h+k+s, 96 m2, kaksikerroksinen rivitaloasunto, Espoo. Niin ja se vuokra autopaikan, veden ja netin kans 853 e/kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paikkakunta Rovaniemi.Luhtitalo, saunallinen kaksio, 52 neliötä.
Vuokra 630. Tuolla makselis jo omaaki asuntoa ihan hyvin, joten ollaan käyty nyt asuntolainaneuvotteluja.![]()
Olipas masentavaa lukea tätä ketjua. Minulla on varmaan koko ketjun suhteellisesti suurin vuokra.Pienestä kolmenkymmenen neliön yksiöstä (ei edes parveketta tai saunaa) vuokra sähkön ja veden kanssa noin 665 euroa. En haluaisi asua enää päivääkään näin kalliissa asunnossa, ihan inhottaa asua kyseisessä mörskässä. En kuitenkaan saa mitään asumistukea ym. vaikka asumiskulut henkilöä kohti ovat aivan järkyttävät, en saa halvempaa asuntoa jne. Inhottaa todella tuo hinta.
Alkuperäinen kirjoittaja pihougöoiöo;26458544:4h+k+s, 96 m2, kaksikerroksinen rivitaloasunto, Espoo. Niin ja se vuokra autopaikan, veden ja netin kans 853 e/kk
Missä päin Espoota?
Rovaniemellä tämä vuokrataso on ihan yleinen, varsinkin KAUOPUNGIN omissa asunnoissa. Yksityisen kautta ehkä saa halvemmalla, mutta siinä on kuitenkin riskinsä, sisnä yksityiseltä vuokraamisessa.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26460054:Ovatkohan nämä tässä ketjussa kerrotut vuokrat ihan todellisia? Olen kyllä mielestäni kartalla oman paikkakuntani vuokratasosta, koska olen harkinnut sijoitusasunnon hankkimista ja laskeskellut sen vuoksi lukuisien eri asuntojen mahdollisia tuottoprosentteja. Mutta jotenkin tuntuu, että noin korkeita vuokria, kuin mitä tässä ketjussa esitetään, ei kyllä monikaan vuokraisäntä todellisuudessa onnistu saamaan. Jos tämä ketju kuvaisi yleistä vuokratasoa, niin asuntosijoittaminenhan olisi kultakaivos!