[QUOTE="dodo";26463725]minä ostaisin jotain keräilysarjaa.. Ja täydentäisin sitä aina kun kaveri menee uudelleen kihloihin.. Kyllä sitä alkais joissain kihlajaisjuhlissa raksuttamaan kun tuot taas samaa sarjaa

"kohta koko sarja on täysi"

[/QUOTE]
Tämä oli kyllä kieltämättä hyvä XD
Kyllähän minä toivon aina että kaverini löytäisi ihan oikeasti sen Oikean jonka kanssa jakaisi vuosikymmeniä. Ja olen kyllä aina onnellinen hänen puolestaan että on onnellinen. Tällä kertaa tunteet on ristiriitaiset, koska ensinnäkin tosiaan, tämä kihlaus ei ole mitään uutta, toisekseen se alun pettämisjuttu, mutta toisaalta sitten tässä on ensimmäinen mies joka ei ole moniongelmainen. Siis kaverilleni ensimmäinen ihan kunnollinen työssäkäyvä, luottotietonsa säilyttänyt, päihdeongelmaton ja rikosrekisteritön mies joten kyllä toivon että tuossa pysyisi.
Mutta kaverini parisuhteet eivät ole olleet helppoja koska hän on vähän.... noh, yliampuva välillä. Vetää mielestäni aika kohtuuttomat pultit (aikuiseksi naiseksi eikä enää teinitytöksi) siitä jos miehellä on aiempaa parisuhdehistoriaa ja varsinkin siitä jos mies edelleen on väleissä eksänsä kanssa. Ynnä muut ynnä muut. Hän myös värittelee aika pahasti menneisyyttään traagisemmaksi (Mm. on mielestään kärsinyt parisuhdeväkivallasta, koska teini-ajan poikaystävä tarttui tiukasti ranteista kun kaverini yritti häntä läpsiä kiukuspäissään, olin paikalla, joten tiedän miten se oikeasti meni.)
Sanotaanko näin lyhyesti näin että kaverini vaatimuksilla parisuhteen kesto mielestäni on automaattisesti aika lyhytaikaista, kun miettii että hän tarvitsee sen rakkaudentunnustuksen aina mahdollisimman pian, miehen pitää vihata eksiään tai mieluiten niitä ei ole, kihlaus on ehdoton, miehen pitää ymmärtää ja jos miehellä edes on mainittavia naispuolisia ystäviä niin se on pettämistä. Kaverille on myöskin tärkeää että mies on valmis heti suhteen alussa suunnittelemaan omakotitaloa ja lasten nimiä ynnä muuta. Koska muuten mies ei ole vakavissaan.
Tulipa avautuminen. Mutta kun ei oikein kehtaa henkilölle itselleen päin naamaa avautua miten omituinen parisuhdekäsitys hänellä on.