että vituttaa kun joissakin pillereissä on pakko ostaa se 3kk satsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika harvoin tulee NIIN PAHOJA OIREITA että pitää välittömästi lopettaa, nimenomaan niitä oireita kun kumminkin tulee jos tulee ekan kolmen kuukauden aikana, jonka jälkeen vasta oireet asettuu. Siksi niitä syödään pääsääntöisesti ainakin se 3 kuukautta, eikä luovuteta ekan oireen jälkeen.

Mutta eipä ne useimmat nyt paljoa edes maksa.

Jos on 20 eurosta kiinni ja hoh hoijaa. Osta sitten vasta kun on laittaa se 20 euroa niihin tai laita miehes maksamaan. Meillä mies maksaa joka toisen satsin ihan periaatteesta.

[QUOTE="Sillälailla";26468430]Jos on 20 eurosta kiinni ja hoh hoijaa. Osta sitten vasta kun on laittaa se 20 euroa niihin tai laita miehes maksamaan. Meillä mies maksaa joka toisen satsin ihan periaatteesta.[/QUOTE]

Uudemmat pillerimerkit maksavat tosin tuplasti tuon, nelisenkymmentä euroa/3kk.

Kuten sanottu, yleisesti ohjeistetaan että pillereitä pitää syödä se 3kk että tietää sopivatko ne.

[QUOTE="vieras";26468423]Aika harvoin tulee NIIN PAHOJA OIREITA että pitää välittömästi lopettaa, nimenomaan niitä oireita kun kumminkin tulee jos tulee ekan kolmen kuukauden aikana, jonka jälkeen vasta oireet asettuu. Siksi niitä syödään pääsääntöisesti ainakin se 3 kuukautta, eikä luovuteta ekan oireen jälkeen.

Mutta eipä ne useimmat nyt paljoa edes maksa.[/QUOTE]

mulla on rytmihäiriö ja lääkärin ohje on että jos kohtauksia alkaa tulemaan normaalia useammin niin heti lopetan. tai jos alan saamaan kohtuuttoman paljon migreenikohtauksia.

viimeksi kun söin cerazettea aloin vuotamaan heti 3pvän jälkeen ja vuosin kuin seula 1,5kk putkeen siinä kohtaa mulla meni hermot ja todellakin lopetin ja onneksi niin sillä hemoglobiinikin oli jo todella paljon laskenut.

[QUOTE="a.p";26468442]mulla on rytmihäiriö ja lääkärin ohje on että jos kohtauksia alkaa tulemaan normaalia useammin niin heti lopetan. tai jos alan saamaan kohtuuttoman paljon migreenikohtauksia.

viimeksi kun söin cerazettea aloin vuotamaan heti 3pvän jälkeen ja vuosin kuin seula 1,5kk putkeen siinä kohtaa mulla meni hermot ja todellakin lopetin ja onneksi niin sillä hemoglobiinikin oli jo todella paljon laskenut.[/QUOTE]

Myyt jollekin tutullesi sitten loput pillerit joka käyttää samaa merkkiä jos ei käy.

[QUOTE="a.p";26468448]ja huom ei ne mun pillerit maksa 20e. se oli vaan esimerkki että ne on halvimmat minipillerit mitä löytyy.[/QUOTE]

Turhaa vininää. Ole ostamatta ja käytä vaikka kortsuja. Tai ainahan noita voi kaupata kavereille jos joku käyttää samaa merkkiä, jos on raha tiukassa.

No en tiiä saako Cerazetteja (paitsi aplle eivät käy..)sitten aina 1kk kerrallaan, nyt toimituskatkon aikaan möivät ja maksoi jotain 10€ ja risat.. Se 3kk maksaa päälle 30€..Mut kuten sanottu niitä on kyllä testattava vähän pidempään kuin viikko.. ja minipillerit kun niitä häiriöitä voi tehdä vaikka 5vuoden jälkeen..

Yhteistyössä