HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Sateista ja harmaata täällä etelässä. Koko yön satanut ja edelleen sataa ja tuulla tuivertaa.
Mutta ihana suloinen sunnutai ja vapaapäivä edessä.
Ajateltiin mennä kaupoille tänään ajankuluksi :):):)

Huomenta..

En juurikaan löyvä sanottavaa - kiukuspäöissäni tekasin pullataikinan kohoomaan,seuraavaksi sämpylätaikina...Ei mikään varma pouta,mutta satakoon vaikka sammakoita,en jaksa piitata..

Huomentaaaaa!!

Mitämitä? Shoppailua? Voi vihverö. En jaksais.

Jos jois liikaa kahvia ja jonkun tosi huonon aamupalan ja katselis sitten uudestaan.

Ottaa päähän. Kissat on tajunneet kuinka pääsevät tonne yhden hyllyn päälle. Siihen meni mun ainoa paikka, jossa polttaa kynttilöitä! Ja mä tykkään kynttilöistä ihan kamalasti. Yhtään en tykkää, varsinkaan siitä, että olivat vielä tiputelleet noita kuppeja ja kippoja alas sieltä. Onneksi ei ole mennyt mitään rikki, muksu olis huoneesta poistuessaan kävellyt suoraan lasinsiruihin, jos... ÄÄÄÄÄ! Tahdon takas nukkumaan.

Heti! :mad:

Huomenta!

Silmät taas saatu auki ja lomarytmi alkaa olla päällä. Puolen yön yli nukkumaan ja herätys nöin seiskan jälkeen,kun pennut herättävät.
Näin se kesäloma alkaa toimimaan.

Huomenta. Täällä pohjanmaallakaan mikään kovin kaunis ilma näytä olevan. Aamuinen mökkisauna pelastaa kyllä päivän.

Ja oliskohan täällä korvessa kanssa jo tänään kaupat auki? Erityisesti kuumottaa nuo pari kirpparia tuossa kylillä. Aattelin mennä taas tekemään löytöjä. Täällä maalla vanhat talonpoikaiskalusteet ei maksa tuossa kirpparilla mittän verrattuna kaupungin hintoihin. Jonkin kesäloma-kunnostusprojektin voisin ostaa tänne mökille taas.

Huomenta, ei mitään hienoa täälläkään... Esikoinen 2v on nyt kolmatta päivää kuumeessa ja yöllä on alkanut omakin nokka menee tukkoon. On hemmetin kuuma(kuume tulossa?). Pahinta on että vauvallakin on räkää nokassa eikä mulla ole keittosuolatippoja, mies on vielä mökillä... AAAARGH! Kas kun ei oo maanantai... :mad:

Huomenta, ei mitään hienoa täälläkään... Esikoinen 2v on nyt kolmatta päivää kuumeessa ja yöllä on alkanut omakin nokka menee tukkoon. On hemmetin kuuma(kuume tulossa?). Pahinta on että vauvallakin on räkää nokassa eikä mulla ole keittosuolatippoja, mies on vielä mökillä... AAAARGH! Kas kun ei oo maanantai... :mad:

Eikö keittosuolatippoja vois ite tehä? Keittäis vettä ja heittäis suolaa joukkoon. Oiskohan netissä laimennussuhdetta? Googlaan...

Nopealla katsauksella ois yksprosenttinen liuos, eli jos laitat 99 ml vettä niin 1 ml suolaa. Tai varmaan helpompi oikeastaan, että litra vettä ja 2 tl suolaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: InCase
Huomenta!

Uijui ku nukutti! Tais mökkeily ottaa voimille. Onneks muu perhe antoi siis mun nukkua univelat pois =)

Meillä paistaa aurinko! Ulos siis, kunhan tästä pöhnästä tokenen :saint:

Huomenta! Kahden päivän pihatouhuilut ovat väsyttäneet noita lapsia niin paljon etää olen saanut nukkua 2 yötä heräämättä kertaakaan! Paitsi että olen herännyt ihmettelemään että miksi ne ei herää..... Pienempi siis 1,5v ja tutti hukassa ym joku yöheräilyvaihe menossa, 5v kävelee välillä unissaan....

Ja pienin heräsi puol ysiltä!!! Ei siis kuuden jälkeen kuten yleensä. Ihanaa :)
Kohta pyörälenkille vesisateeseen.

Huomenta, taikka päivähän nyt jo melkein on... Jaa mitäs sitä tänään? Josko pieni vaunulenkki kaupunkiin kuopuksen kanssa. Räkätauti vaivaa lapsia ja itelläkin kurkku kipeä ja allergiaa. No ei sen anneta vaivata. Kaiketi säästytään sateelta vaikka ilma onkin vähän ankea.
Hyvää sunnuntaita kaikille!

Huomenta, täälläkin on ankea ilma, harmaata ja vettä sataa.
Ei mitään suunitelmia täksi päiväksi, katsellaan telkkaria, ehkä päiväunet jossain vaiheessa,
lueskellaan. :)

Yhteistyössä