Ihanaa huomenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa, vapaapäivä . Aamulla noustessa piti kyllä moneen kertaan miettiä pitääkö töihin mennä vai onko vapaata tosiaan :xmas:

Ei olekaan niin aurinkoinen päivä täällä etelässä mutta lämmin kyllä . B)
Kohta lenkille !! :)

Mitäs muiden VApun aamuun kuuluu ?

Kotiuduin tuossa koirien kanssa tunnin lenkiltä. Ihana kun alko linnut lauleskeleen ja aurinko paistaan, yllättävän lämmin ilmakin kun eletään aikaslain pohjoista leveyttä. Kyllä tää kaveri masussa on pistäny elämän ihan uusille raiteille :)

Huomenta!
Ihana lököttelyaamu,
mies tuli töistä ja meni nukkumaan, likat kattoo lastiksia ja mä vähän palstailen tässä sohvalla löhöten :D perunat laitoin jo kiehuun perunasalaattia varten! päivällä tulee pizzavieraita ja illalla sitten grillikavereita =)

Huomenta! Mä heräsin puol seiska, ja lapset on pikkuhiljaa alkanu heräilee sen jälkeen. Ihanan kesäinen ilma, ja jotenkin ihana fiilis. Ohjelmassa tänään pyykinpesua ja siivoilua, eli ihan normaalia vapaapäivän toimintaa. :saint:

Huomenta!Eilenkö se oli se juhlintapäivä? No, mies oli yön töissä ja mie lasten kans kotona..tänään sama juttu, eikä haittaa :D Nytkin tuossa sitterissä pallottaa semmoinen naurunaama, että väkisinkin virkistyy jo aamukahvia odotellessa.

Huomenta! Tääläkin oikein ihanan tokkurainen aamu, kuopus oli viime yön 39 asteen kuumeessa ja tuli sitten hänen kanssaan valvottua neljään! Ja just ku olin saamassa sitä nukkumaan niin isosisko tulee ja valittaa korvakipua :o (Tais napata sen siitä ku sanoin et pikkusisko on äitin vieressä ku se on kipee) ni pitihän tänki olla sit kipee et pääs äitin viereen...voi sitä sängyssä myllerryksden määrää, mut onneks nukuttiin siitä 4 tuonne 8 asti yhtäjaksosesti...että ei muuta ku kahvia keittään...Nää iitat on aina kipeitä ku miehel just yövuorot, jes!

Mut ulos lähetään heti ku aamupalat on syöty! Aivan mahtava ilma!!

Huomenta!

Ihana auringonpaiste, mies on töissä ja me muksujen kanssa mennään vaille 11 torille tapamaan tuttuja ja ostamaan vappupalloja, sitä ennen ohjelmassa siivousta ja pyykinpesua. Ihan normi päivä meillä

Myö ollaan lasten kanssa mummilassa :) isompi oli tullu alas katteleen piirrettyjä ja me juniorin kans just herättii :) vaipat vaihrettii ja mussutettiin aamupalaa :) Ny ootellaan josko pappa heräis jotta voisin autoa kysyä lainaan ni mennään kahtoo miun kouluaikasta kaveria jota en ole kolmeen vuotee nähny. Isäntä jäi kotio, tai no heitti se meiät tänne :) halus kuulemma siivota rauhassa koko talon ku me ollaan pois edestä :heart: tulee huomen illalla si taas tänne ni päästään tupareihin lauantaina. Ihana mies, ihanat lapset ja upeaakin upeampi aamu :wave:

Ihan perseestä tämä päivä.
Poika heräsi JO 4.51 |O |O |O
Mies ei sit jaksanu nousta sen kanssa niin mun oli pakko nousta ja nyt vituttaa ihan suunnattomasti. Mä oon töissä ja mies kotona pojan kanssa. Ois antanut mun nukkua siihen asti kun lähden töihin niin ois vähän parempi fiilis...

Me herättii kuuden pintaan ja olihan epätodellinen olo ku hain lehden laatikosta ja oli jo +15 varjossa! Mietin et mitenhän olis oisko järkevää alkaa siivota tai haravoida kun ei ole flunssa vielä kokonaan ohi. Joskus mainittu et ei ole järkevää rehkiä liikaa puolikuntosena...

Saattas olla kova sana tänään lähteä eväsrekelle koko porukalla johonkin kivaan paikkaan...

Tosiaan, ihanaa huomenta.. kuopus heräsi klo 5, oli ripulikakassa yltympäriinsä ja sänky myös. Esikoinen heräs vähän myöhemmin ja valutti ripulikakan olkkarista keittiöön jossa laitoin aamupalaa, koko asunnon halki.. neljättä päivää nyt täysmittainen mahatauti päällä, oksentelu loppui onneksi toissapäivänä ja nyt siis vaan velliä siellä, velliä täällä.. Itsellä kurkku kipeä, kaamea nuha ja yskä, eikä ääni pihise kuin nimeksi. Miehellä maha kipeä, kuumetta ja yleisesti huono olo..

Tälle aamulle on pessyt kolme mattoa jotka haisi vessassa, kaksi koneellista pyykkiä ja monen monta kakkapyllyä. Tekis mieli kaivaa kuoppa ja kaatua sinne. |O

kiva päästä palstalle purkautumaan. Niin, täällä pohjolassakin lämpöistä, kun kävin äsken viemässä roskat.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Tosiaan, ihanaa huomenta.. kuopus heräsi klo 5, oli ripulikakassa yltympäriinsä ja sänky myös. Esikoinen heräs vähän myöhemmin ja valutti ripulikakan olkkarista keittiöön jossa laitoin aamupalaa, koko asunnon halki.. neljättä päivää nyt täysmittainen mahatauti päällä, oksentelu loppui onneksi toissapäivänä ja nyt siis vaan velliä siellä, velliä täällä.. Itsellä kurkku kipeä, kaamea nuha ja yskä, eikä ääni pihise kuin nimeksi. Miehellä maha kipeä, kuumetta ja yleisesti huono olo..

Tälle aamulle on pessyt kolme mattoa jotka haisi vessassa, kaksi koneellista pyykkiä ja monen monta kakkapyllyä. Tekis mieli kaivaa kuoppa ja kaatua sinne. |O

kiva päästä palstalle purkautumaan. Niin, täällä pohjolassakin lämpöistä, kun kävin äsken viemässä roskat.

:hug: Jaksamista ja voimia teille!Meillä tuo tauti käytiin myös läpi talvella eikä tosiaan kovin mukavaa ollut,oikeestaan ihan karmea viikko se oli!Mutta sitten kun elämä alkaa taas voittaa niin on kyllä hieno fiilis! =)

Yhteistyössä