Tykkäättekö te käydä kuntosalilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Siis nimenomaan salilla (en tarkoita jumppia)?

Mä en oo ikinä oikeen tykänny, vaiks tiedän, että lihaskuntoa(kin) olis hyvä pitää yllä. Nyt oon sitten raahautunu sinne jonkun kerran, ku mua nuo ilmat niin masentaa, ettei huvita juosta/rullistella.

Ja vaiks mä kuinka yritän, niin ei se mun lempihomma kyllä oo. Pitäis olla enempi äksöniä mulle :D Juoksumatolla/crosstrainerilla yleensä viihdyn sit liiankin pitkään ;)

Ja toinen, kun aina sieltä löytyy jotain neuvojaa, jotka käy iholle. Onneks mies ehtii tänään seuraks =)

mie tykkään kunhan on tehty henk.koht. suunnitelma. tietää tarkkaan mitä tekee, mihin lihaksiin vaikuttaa ym. toisekseen kun on seuraa niin on miellyttävämpää, lisäks kunnon musat soimaan niin on kivaa. ite tykkään kuunnella tyyliin rammsteinia, metallicaa ym, saa enemmän puhtia treenaamiseen kun millään iskelmällä

Minä tykkään. Ja kroppa huutaa salille, mutta tässä elämäntilanteessa en ole saanut järjestettyä aikaa. Niin kliseiseltä kun se kuullostaakin. Mutta odottelen aikaa, että nuorimmainen menee kouluun ja ip-kerhoon, niin sitten ehkä pääsen töiden jälkeen pari kertaa viikossa salille. Sitä ennen vaan kärvistelen huonon kuntoni kanssa.

Onneksi pääsen edes välillä lenkille, kun kuopus suostuu lähtemään pyörälenkille.

[QUOTE="hmmm";26575212]mie tykkään kunhan on tehty henk.koht. suunnitelma. tietää tarkkaan mitä tekee, mihin lihaksiin vaikuttaa ym. toisekseen kun on seuraa niin on miellyttävämpää, lisäks kunnon musat soimaan niin on kivaa. ite tykkään kuunnella tyyliin rammsteinia, metallicaa ym, saa enemmän puhtia treenaamiseen kun millään iskelmällä[/QUOTE]
Tuo henkilökoht. suunnitelma pitäs kyllä olla. Mulla on tuo kuntosalilla olo siks vähän haahuilua, kun teen vähän mitä mieleen juolahtaa...

[QUOTE="Sini";26575247]Minä tykkään. Ja kroppa huutaa salille, mutta tässä elämäntilanteessa en ole saanut järjestettyä aikaa. Niin kliseiseltä kun se kuullostaakin. Mutta odottelen aikaa, että nuorimmainen menee kouluun ja ip-kerhoon, niin sitten ehkä pääsen töiden jälkeen pari kertaa viikossa salille. Sitä ennen vaan kärvistelen huonon kuntoni kanssa.

Onneksi pääsen edes välillä lenkille, kun kuopus suostuu lähtemään pyörälenkille.[/QUOTE]
Toivottavasti saat raivattua aikaa myös urheilulle. Se kyllä virkistää mieltä =)

Kannattaa tehdä liikkeet kiertosysteemillä, niin ei tunnu niin pakkopullalta.
Ennen vanhaan kävin salilla tekemässä vuoropäivinä jalkatreenin, keskivartalon ja yläkropan. Tosi puuduttavaa ja väsyttävää! Nykyään käyn salilla yhtä useasti kuin ennenkin, mutta teen "jokaiselle jotakin" -tyylillä ja jaksan paljon paremmin. Liikkeet on tehokkaampia, kun tekee taljan jälkeen vatsoja ja sitten vaikka takareisille. Toimii!
Ja kunnon musiikki! Stam1na ja Muse toimii mulla parhaiten :)

Kannattaa tehdä liikkeet kiertosysteemillä, niin ei tunnu niin pakkopullalta.
Ennen vanhaan kävin salilla tekemässä vuoropäivinä jalkatreenin, keskivartalon ja yläkropan. Tosi puuduttavaa ja väsyttävää! Nykyään käyn salilla yhtä useasti kuin ennenkin, mutta teen "jokaiselle jotakin" -tyylillä ja jaksan paljon paremmin. Liikkeet on tehokkaampia, kun tekee taljan jälkeen vatsoja ja sitten vaikka takareisille. Toimii!
Ja kunnon musiikki! Stam1na ja Muse toimii mulla parhaiten :)
No mä just teen vähän mitä sattuu ja en tiedä onks se oikein hyvä :confused:
Mies on järjestelmällisempi, mut se käykin säännöllisesti salilla muutenkin.
Mut tuo musajuttu mun pitää muistaa, kun ens kerran meen itekseni. Lenkillä mulla on aina ämyrit korvissa, mut salille en oo hoksannu ottaa =)

Yhteistyössä