mm minun ja Datan ja muitakin...en nyt muista muita nimimerkkejä. Näissä kommenteissa ei ollut mitään poistamisen arvoista!! Paljon pahempia vilisee ketjussa kuin ketjussa.
?
?
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koskiko ne sitä säpäleen asiaa? Katosihan se erillinen ketjukin siihen liittyen.
En tiedä mistä kyse mutta joskus asiallisetkin kommentit poistetaan jos niihin on lainattu jotain asiatonta tai keskustelu lähtenyt asiattomasta
En edes lainannut omaan kommenttiini mitään. Todella arsesta! Modet, joku tasapuolisuus tähän hommaan! Vai poistatteko te toisten kommentteja sillä perusteella, että se ei ole linjassa teidän henk koht mielipiteenne kanssa?! Tai ketjun aloittaja on teidän kaverinne? Näillähän ei pitäisi olla mitään väliä, kun teette MODEN TYÖTÄNNE.
Niin no tolla että 'keskustelu lähtenyt asiattomasta' tarkoitin sitä että jos sinun kommenttisi koskee jotain joka on poistettu niin myös se sinun asiallinen kommenttisi poistetaan ettei se jää 'irtonaisena' sinne pyörimään. Miksei voi kysyä asiallisesti tuosta poistosta vaan heti pitää ruveta meuhkaamaan ja syyttelemään modeja ties mistä?
Tarkastaisin asian mielelläni, jos voisin. Mutta kun omat kommenttini eivät näy enää edes "omissa kommenteissani"....
Tarkastaisin asian mielelläni, jos voisin. Mutta kun omat kommenttini eivät näy enää edes "omissa kommenteissani"....
Mä en edes löytänyt sitä ketjua vaikka eilenkin etin
Linkkiä kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627785:Jos ne sittenkin olivat siinä ketjussa, jonka poistettiin kokonaan? Jäljellä on enää tuo pitkä Mummeliisan itse aloittama ketju. Oletko siis varma, että nimenomaan siitä ketjusta on poistettu viestejäsi?
Mun mielestä edelleen kannattaa ottaa yhteyttä modeihin suoraan tai ylläpitoon jos ihmettelee, miksi omia viestejä on poistettu tai miksi jotain tiettyä ketjua ei poisteta.
Toivottavasti näin. En voi asiaa tarkistaa.
Joka tapauksessa, minusta on kurjaa että omat kommentit - poistetut tai poistetussa ketjussa olleet - eivät näy edes omissa kommenteissa. Myöskin tykkäykset (omat ja muiden) on poistettu. Sehän on henk koht viestihistoriaa, joten olisi ainakin asiallista antaa niiden olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627875:Juu, tykkäyksetkin katoavat, kun viesti poistetaan. Ja ei kai ole teknisesti kovin helppoa (tai asiallisuuden kannalta suotavaa) että esim. poistetut törky- tai herjaviestit jäisivät jonnekin vielä olemaan ja näkymään. Suurin osa poistetuista viesteistä kun on sellaisia, jotka todella joutaa roskikseen. Jos koko ketju menee, niin menee myös ihan asiaa mukana, ei auta.
Hah! Ja siellä välissä on kumminkin kommenttejasi.Yhden ketjun olen joskus kauan, kauan sitten pyytänyt poistamaan kun se kävi kovin asiattomaksi. Näitä viime päivien ketjuja en ole pääosin edes avannut enkä koe, että poisto ainakaan otsikoiden perusteella olisi ollut tarpeellinen.
Ketjut lukeneet toki tietävät paremmin niiden sisällöstä...
![]()