Miksi tuolta Suurperheellinen-ketjusta on poistettu eilisiä kommentteja välistä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PaulKohelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PaulKohelo

Aktiivinen jäsen
30.03.2012
1 233
0
36
mm minun ja Datan ja muitakin...en nyt muista muita nimimerkkejä. Näissä kommenteissa ei ollut mitään poistamisen arvoista!! Paljon pahempia vilisee ketjussa kuin ketjussa.

?

Viimeksi muokattu:
Koskiko ne sitä säpäleen asiaa? Katosihan se erillinen ketjukin siihen liittyen.

Juu, kommentoin, että olihan se ilkeästi kommentoitu Mummeliisalta Sapäleelle.

Että tällaistako täällä ei saa kirjoittaa?! Mikä sananvapaus täällä on voimassa...Ja siellä on siis aivan vastaavia jäljellä. No, en halua sen kummemmin edes olla jutussa mukana, mutta ihmettelenpä tätä moderoinnin tasoa. Aivan arvalla näyttää modet heittelevän. Kiitos vaan.

Sulkekaa sitten mieluummin koko ko ketju, jos se ei normejanne täytä, tuollainen muutaman kommentin (ihan asiallisen) poistaminen on väärin palstan käyttäjiä kohtaan, jos niissä ei sääntöjä rikota.

Vai oliko teidän kommentit siinä kokonaan poistetussa ketjussa?

Se yksi ketjuhan poistettiin kokonaan, missä kritiikkiä oli. En sitten tiedä, tuliko siihen jotain asiattomia kommentteja, vai miksi se poistettiin? Silloin, kun mä sen viimeksi luin, niin ei siinä mitään asiatonta ollut.

En tiedä mistä kyse mutta joskus asiallisetkin kommentit poistetaan jos niihin on lainattu jotain asiatonta tai keskustelu lähtenyt asiattomasta

En edes lainannut omaan kommenttiini mitään. Todella arsesta! Modet, joku tasapuolisuus tähän hommaan! Vai poistatteko te toisten kommentteja sillä perusteella, että se ei ole linjassa teidän henk koht mielipiteenne kanssa?! Tai ketjun aloittaja on teidän kaverinne? Näillähän ei pitäisi olla mitään väliä, kun teette MODEN TYÖTÄNNE.

[QUOTE="vieras";26627674]Vai oliko teidän kommentit siinä kokonaan poistetussa ketjussa?
[/QUOTE]

Tarkastaisin asian mielelläni, jos voisin. Mutta kun omat kommenttini eivät näy enää edes "omissa kommenteissani"....

En edes lainannut omaan kommenttiini mitään. Todella arsesta! Modet, joku tasapuolisuus tähän hommaan! Vai poistatteko te toisten kommentteja sillä perusteella, että se ei ole linjassa teidän henk koht mielipiteenne kanssa?! Tai ketjun aloittaja on teidän kaverinne? Näillähän ei pitäisi olla mitään väliä, kun teette MODEN TYÖTÄNNE.

Niin no tolla että 'keskustelu lähtenyt asiattomasta' tarkoitin sitä että jos sinun kommenttisi koskee jotain joka on poistettu niin myös se sinun asiallinen kommenttisi poistetaan ettei se jää 'irtonaisena' sinne pyörimään. Miksei voi kysyä asiallisesti tuosta poistosta vaan heti pitää ruveta meuhkaamaan ja syyttelemään modeja ties mistä?

Niin no tolla että 'keskustelu lähtenyt asiattomasta' tarkoitin sitä että jos sinun kommenttisi koskee jotain joka on poistettu niin myös se sinun asiallinen kommenttisi poistetaan ettei se jää 'irtonaisena' sinne pyörimään. Miksei voi kysyä asiallisesti tuosta poistosta vaan heti pitää ruveta meuhkaamaan ja syyttelemään modeja ties mistä?

Siksi, että täällä ei mielestäni samat säännöt päde kaikille.

Viimeksi muokattu:
Tarkastaisin asian mielelläni, jos voisin. Mutta kun omat kommenttini eivät näy enää edes "omissa kommenteissani"....

Ihan sama siinä mielessä, että mun mielestäni siinäkään ketjussa ei ollut mitään asiatonta, jos sellaiseksi ei laske kritiikkiä Mummeliisaa kohtaan. Mutta rankemminhan täällä on räävitty joskus mm. Milannaa, eikä niitä ole poistettu.

Ihme juttu. Vai voiko hän itse pyytää poistamaan ketjun?

Modet eivät ole Milannan kavereita. Ainakaan jätkä. Siksi sen haukkuma-ketjut saa täällä olla. Muiden kavereidensa ketjuja kyllä muokkailee mielensä mukaan!

Jos ne sittenkin olivat siinä ketjussa, jonka poistettiin kokonaan? Jäljellä on enää tuo pitkä Mummeliisan itse aloittama ketju. Oletko siis varma, että nimenomaan siitä ketjusta on poistettu viestejäsi?

[QUOTE="vieras";26627738]Ihan sama siinä mielessä, että mun mielestäni siinäkään ketjussa ei ollut mitään asiatonta, jos sellaiseksi ei laske kritiikkiä Mummeliisaa kohtaan. Mutta rankemminhan täällä on räävitty joskus mm. Milannaa, eikä niitä ole poistettu.

Ihme juttu. Vai voiko hän itse pyytää poistamaan ketjun?[/QUOTE]

Yhden ketjun olen joskus kauan, kauan sitten pyytänyt poistamaan kun se kävi kovin asiattomaksi. Näitä viime päivien ketjuja en ole pääosin edes avannut enkä koe, että poisto ainakaan otsikoiden perusteella olisi ollut tarpeellinen.
Ketjut lukeneet toki tietävät paremmin niiden sisällöstä...

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627785:
Jos ne sittenkin olivat siinä ketjussa, jonka poistettiin kokonaan? Jäljellä on enää tuo pitkä Mummeliisan itse aloittama ketju. Oletko siis varma, että nimenomaan siitä ketjusta on poistettu viestejäsi?

Toivottavasti näin. En voi asiaa tarkistaa.

Joka tapauksessa, minusta on kurjaa että omat kommentit - poistetut tai poistetussa ketjussa olleet - eivät näy edes omissa kommenteissa. Myöskin tykkäykset (omat ja muiden) on poistettu. Sehän on henk koht viestihistoriaa, joten olisi ainakin asiallista antaa niiden olla.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Toivottavasti näin. En voi asiaa tarkistaa.

Joka tapauksessa, minusta on kurjaa että omat kommentit - poistetut tai poistetussa ketjussa olleet - eivät näy edes omissa kommenteissa. Myöskin tykkäykset (omat ja muiden) on poistettu. Sehän on henk koht viestihistoriaa, joten olisi ainakin asiallista antaa niiden olla.

Juu, tykkäyksetkin katoavat, kun viesti poistetaan. Ja ei kai ole teknisesti kovin helppoa (tai asiallisuuden kannalta suotavaa) että esim. poistetut törky- tai herjaviestit jäisivät jonnekin vielä olemaan ja näkymään. Suurin osa poistetuista viesteistä kun on sellaisia, jotka todella joutaa roskikseen. Jos koko ketju menee, niin menee myös ihan asiaa mukana, ei auta.

Sen toisen ketjun ymmärrän siinä mielessä, että samaa asiaa käsitellään (vaikka jäähän semmoisia moderoimattakin paljon).

Voisiko joku asianomainen ehkä pyytää, että jokin ketju/viestit poistetaan, jos katsoo ettei ole tarpeen enää vatvoa ja asia on esim. keskenään jo vaikka yv:llä sovittu..?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627875:
Juu, tykkäyksetkin katoavat, kun viesti poistetaan. Ja ei kai ole teknisesti kovin helppoa (tai asiallisuuden kannalta suotavaa) että esim. poistetut törky- tai herjaviestit jäisivät jonnekin vielä olemaan ja näkymään. Suurin osa poistetuista viesteistä kun on sellaisia, jotka todella joutaa roskikseen. Jos koko ketju menee, niin menee myös ihan asiaa mukana, ei auta.

Voi olla ettei ole teknisesti mahdollista. Mutta jos kaikki kirjoitettu jäisi kirjoittajan viestihistoriaan (myös poistetuista ketjuista kommentit) olisi sieltä myös helppo tarkistaa mitä kelle ja milloin on kommentoinut. Ja missä ketjussa. Eikä tulisi mahdollisesti meuhkattua syyttä suotta ;)

Yhteistyössä