Niillä piti olla avoin suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mari"

Vieras
Niin se mies sanoi. Antoi ymmärtää sellaista, että ei ketään haittaa, jos olemme yhdessä, suutelemme ja harrastamme seksiä. Ettei se haittaa hänen parisuhdettaan. Ina muisti sanoa, kuinka rakasti avopuoliosaan ja kuinka haluaa häntä.
Ajattelin, että en tee väärin, koska olin yksinäinen ja kaipasin sitä, että joku on minusta kiinnostunut.

Mies sanoi olevansa rakastumassa minuun. Joskus kokeillakseni kysyi, voisiko hän vaihataa kaiken sen, mitä hänellä on, minuun, ja hän vastasi, että voisi. Että voisi oppia olemaan vain yhden naisen, minun kanssani. Hän alkoi puhua sellaista, että hänen avopuolisonsa kyllä ymmärtäisi senkin, eikä loukkaantuisi. Ja että hän rakastaa puolisoaan ja edelleen haluaa tätä, mutta minua vielä enemmän. Eikä hän tuntenut pahaa omaatuntoa tai tunnontuskia. Minä aloin perääntyä, koska en uskonut koko juttua todeksi.

Ja sitten mä kuulin, ettei avopuoliso koskaan ollut antanut suostumusta siihen, että mies pitää muita naisia, suutelee tai on sängyssä naisten kanssa. Avokilla olikin ollut sellainen käsitys, että miehellä on vain naispuolisia ystäviä.

Tunnen itseni tosi huonoksi ihmiseksi ja olen laittanut välit poikki. Asia vaivaa minua yhä. Se nainen uskoo siitä miehestä hyvää.

Käy sääliksi sitä naista joka elää sen kanssa ja uskoo siitä hyvää. Mietin että silläkin täytyy olla jotain ongelmia, kun se ei tajua epäillä mitään tai vaihtoehtoisesti elää tietentahtoen tuollaista elämää.

[QUOTE="mari";26647752]Käy sääliksi sitä naista joka elää sen kanssa ja uskoo siitä hyvää. Mietin että silläkin täytyy olla jotain ongelmia, kun se ei tajua epäillä mitään tai vaihtoehtoisesti elää tietentahtoen tuollaista elämää.[/QUOTE]

Mikähän ongelma mahtaa olla sellaisella joka harrastaa seksiä varatun kanssa tai tietentahtoen elää tuollaista elämää.

[QUOTE="juupa juu";26647759]Vaikka miten kaipaa hellyyttä, niin pitääkö sitä varattuun mieheen sekaantua. Jösses....[/QUOTE]

Oli kyllä virhearvio. En vain tiennyt hänen olevan niin varattu. Sain käsityksen, että en ollut ollut ainut lisänainen hänen elämässään ja että sellainen oli heillä tapana.

Mutta paheksunta onkin sitä, mitä juuri kaipaan, koen ansaitsevani sen täysin.

[QUOTE="juupa juu";26647759]Vaikka miten kaipaa hellyyttä, niin pitääkö sitä varattuun mieheen sekaantua. Jösses....[/QUOTE]

Ihan turha yrittää syyllistää ap:tä. Ei miehen väitteiden uskomista voi pitää naisen syntinä (ainakaan ideaalimaailmassa)

[QUOTE="mari";26647752] Mietin että silläkin täytyy olla jotain ongelmia, kun se ei tajua epäillä mitään tai vaihtoehtoisesti elää tietentahtoen tuollaista elämää.[/QUOTE]

Aika erikoisesti sanottu. Hänhän on naimisissa miehen kanssa ja yleensä silloin on tapana luottaa toiseen ihmiseen eikä epäillä kaiken aikaa. Kyllä sillä miehellä tässä on ongelmia, koska ei pysty olemaan luottamuksen arvoinen.

[QUOTE="vieras";26647821]Aika erikoisesti sanottu. Hänhän on naimisissa miehen kanssa ja yleensä silloin on tapana luottaa toiseen ihmiseen eikä epäillä kaiken aikaa. Kyllä sillä miehellä tässä on ongelmia, koska ei pysty olemaan luottamuksen arvoinen.[/QUOTE]

Niin tottakai isoin ongelma oli minulla ja sillä miehellä. Harmittaa sen naisen puolesta. Mietin aina, olisiko sille pitänyt kertoa.

[QUOTE="mari";26647839]Niin tottakai isoin ongelma oli minulla ja sillä miehellä. Harmittaa sen naisen puolesta. Mietin aina, olisiko sille pitänyt kertoa.[/QUOTE]

Kyllä minä ainakin kertoisin.

Kerro. Tollasesta sekoaa sen vaimokkeen pää, jollet oikeasti kerro... Kyllä se aavistaa, mutta sillä ei oo todisteita niin ei voi muutaku epäillä ja sellaisesta tulee oikeasti hulluksi, pelasta se ihmisparka ja kerro!!

[QUOTE="Vaimo";26647877]Kerro. Tollasesta sekoaa sen vaimokkeen pää, jollet oikeasti kerro... Kyllä se aavistaa, mutta sillä ei oo todisteita niin ei voi muutaku epäillä ja sellaisesta tulee oikeasti hulluksi, pelasta se ihmisparka ja kerro!![/QUOTE]

En oikein ole varma. Sehän luultavasti vain suuttuu. Onhan sen täytynyt aavistaa jotain, ellei se ole joku ihan sairas. Jos se taas on niin sairas, ettei tajua mistään mitään, niin silloinhan se ei tule toimeen ilman sitä miestä. Puolensa ja puolensa.

[QUOTE="vieras";26648006]Juu on sinisilmäinen naikkonen. Eikä ole parisuhde kunnossa sillä miehellä ja vaimollakaan. Kaikkiaan sellainen kuvio, että parempi kun lähtevät kaikki omille teilleen.[/QUOTE]

Mies sanoi aina, että heillä on kaikki hyvin. Kertoi, että rakastelevat usein joten uskoin sitten, että kyse oli heidän sopimuksestaan.

Näin jälkikäteen olen miettinyt, että olikohan heillä seksiä ollenkaan. Myönnän olleeni typerä.

[QUOTE="mari";26648048]Mies sanoi aina, että heillä on kaikki hyvin. Kertoi, että rakastelevat usein joten uskoin sitten, että kyse oli heidän sopimuksestaan.

Näin jälkikäteen olen miettinyt, että olikohan heillä seksiä ollenkaan. Myönnän olleeni typerä.[/QUOTE]

No mut ei heidän parisuhteensa olisi ollut kunnossa ilman suakaan. Todennäköisesti et ole ainoa vieras nainen sille miehelle, kun noin jouhevasti sujuu valehtelu. Mitä tuosta syyllisyyttä potemaan sen enempää, mutta jatkossa kannattaa olla varma, että mies on vapaa. Ihan sun itses takia.

[QUOTE="vieras";26648069]No mut ei heidän parisuhteensa olisi ollut kunnossa ilman suakaan. Todennäköisesti et ole ainoa vieras nainen sille miehelle, kun noin jouhevasti sujuu valehtelu. Mitä tuosta syyllisyyttä potemaan sen enempää, mutta jatkossa kannattaa olla varma, että mies on vapaa. Ihan sun itses takia.[/QUOTE]

Meinaan nyt ottaa tarkemmin selvää. Tää kenen kanssa treffailen nyt on kyllä ihan erilainen. Tosi vaikeaa luottaa enään.