Nyt se taitaa olla varmaa. Mies jättää minut. Ahdistaa. APUA! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohta yksin

Vieras
10v yhdessä. Ei lapsia. Mies on etääntynyt minusta pikkuhiljaa. Nyt viikon sisään on viettänyt 3 yötäkin jossain kaverilla. Mitään hän ei suostu puhumaan. Pari kuukautta sitten väitti että ketään toista ei ole, mutta tiedä tuosta nyt sitten.

Äsken olin laittamassa pyykkejä koneeseen kun hänen housujensa taskusta tipahti lappunen.. Hän on katsellut asuntoa itselleen! :(

Minulle ei ole tietenkään puhunut mitään. Tuo asunto joka tuossa lapussa on vielä sellaisella alueella ja sen kokoinen että tiedän että ei hänellä ole mitään aikomusta siihen minun kanssani muuttaa. Olimme puhuneet aivan eri paikoista yhdessä.. tuolta minä en pääsisi millään töihin.

Rakastan miestäni täydestä sydämestä.. vaikka hän onkin kohdellut minua kuin paskaa viimeiset kuukaudet.. luulin että olisimme yhdessä ikuisesti.

Rintaan sattuu, oksettaa ja itkettää :'(

Niin ja tiedän että pari viikkoa sitten miehellä oli tapaaminen pankissa, jossa meillä ei ole edes tilejä. Tuttavani oli nähnyt hänet. Tämä pankki on sellainen mistä kaikki täällä käyvät kysymässä asuntolainaa, koska saa aika helposti..

miehenkin kanssa olemme joskus puhuneet että sieltä käydään sitten kysymässä.. Minun kanssani hän ei kuulemma haluaisi sitoutua vielä mihinkään asuntolainoihin. Näin sanoi pari kk sitten.

Ihan kuin siskoni aviomies, nyt siis jo ex. Oli hommannut kaiken selän takana valmiiksi ja muuttoa edellisenä iltana ilmoitti vaimolleen,että nyt erotaan mulla on uusi asunto. Noh.. pari vkoa myöhemmin uudessa asunnossa oli myös uusi "vaimo"

Mä haluaisin saada miehen edes puhumaan mun kanssa. Mut hän ei ole koskaan kotona.. ja sit kun on niin ei halua puhua. Sanoo vaan ettei halua riidellä. Mä haluaisin tietää vaan että missä mättää. Ennen kuin ero tulee.

No mä oon kans vähän sillä linjalla et jos on niin selkärangaton et selän takana touhuilee muuttoa jne. niin ei sillä niljakkeella sillon mitään tee..

Tunteilleenhan ei voi mitään, mutta parempi kai tuossa kohtaa ilman jos oikeasti itellee kämppää kattoo..

Itse on varmasti tavallaan sokea tuollaisessa tilanteessa, mutta kuulostaa että olette jo paljon etääntyneet toisistanne, eikä keskusteluyhteyttä oikein ole. Se että olisit yksin, tuntuu varmasti nyt todella pahalta, kuten isot muutokset aina.
Mutta pian se helpottaa *hali* Ja elämä näyttää taas valoisammalta.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Itse on varmasti tavallaan sokea tuollaisessa tilanteessa, mutta kuulostaa että olette jo paljon etääntyneet toisistanne, eikä keskusteluyhteyttä oikein ole. Se että olisit yksin, tuntuu varmasti nyt todella pahalta, kuten isot muutokset aina.
Mutta pian se helpottaa *hali* Ja elämä näyttää taas valoisammalta.

Mä tiedän että ollaan etäännytty toisistamme tosi pahasti.. tai mies on vetäytynyt pois. Mä oon yrittänyt ehdottaa yhteistä tekemistä.. jutellut ihan arkipäivän asioista, kysellyt ihan vaan kuulumisiakin, että olis jotain yhteistä.

Keväällä mies sanoi että siitä tuntuu että ollaan nykyään vaan kämppiksiä. Sen jälkeen yritinkin panostaa romantiikkaan ja parisuhteen herättelyyn, että saataisiin se "kipinä" syttymään uudelleen.

Eipä olla kyllä enää kämppiksiäkään kun mies ei vietä hetkeäkään kotona.
Tavallaan olen kyllä jo nyt niin yksin, että muutos ei olisi kovin suuri vaikka mies muuttaisi pois.

Antaakohan se edes mun asua tässä asunnossa kun itse meinaa muuttaa pois? :( Mulla itsella niin huono palkka ja opiskelut vielä kesken, että en saa mitään asuntolainaa.. ja syksyllä vuokra-asuntojakin on niin vähän tarjolla.

Paras vaan nostaa kissa pöydälle. Kysy oletko muuttamassa pois, että tiedät miten siitä eteenpäin järjestät asiasi? Asutteko nyt miehen omistusasunnossa? Koska jos tarvitsee vuokra-asunnon, niin se kannattaa hakea nyt. Elokuussa koululaiset vie vuokra-asunnot (jos opiskelijakaupunki) ja silloin on niheesti pieniä asuntoja tarjolla (siis vuokra).

Tutun mies lähti silleen et nainen tuli töistä kotiin ja ihmetteli kerrostalon pihalla olevaa muuttoautoa. No mies muutti pois, oli kaikki järkännyt selän takana ja tuli naiselle ihan puun takaa... Se jäi yksin isoon vuokrakaksioon ja rahassa teki tiukkaa, kunnes sai pienemmän kämpän. Ei ihan reilua, mutta jotkut vaan pystyy näinkin toimimaan :(

[QUOTE="abc";26722175]Paras vaan nostaa kissa pöydälle. Kysy oletko muuttamassa pois, että tiedät miten siitä eteenpäin järjestät asiasi? Asutteko nyt miehen omistusasunnossa? Koska jos tarvitsee vuokra-asunnon, niin se kannattaa hakea nyt. Elokuussa koululaiset vie vuokra-asunnot (jos opiskelijakaupunki) ja silloin on niheesti pieniä asuntoja tarjolla (siis vuokra).

Tutun mies lähti silleen et nainen tuli töistä kotiin ja ihmetteli kerrostalon pihalla olevaa muuttoautoa. No mies muutti pois, oli kaikki järkännyt selän takana ja tuli naiselle ihan puun takaa... Se jäi yksin isoon vuokrakaksioon ja rahassa teki tiukkaa, kunnes sai pienemmän kämpän. Ei ihan reilua, mutta jotkut vaan pystyy näinkin toimimaan :([/QUOTE]

Mies omistaa tämän asunnon sukulaisensa kanssa. Täytyy nyt vaan jotenkin saada miehelle paukutettua päähän että pitää jutella. Häntä kun ei vaan kotiin nykyisin helpolla saa. Tavallaanhan minua pelottaakin se, että ero tulee siinä kun keskustellaan ja itsekin varmaan hieman olen sitä sen vuoksi vältellyt. Että en siis ole uskaltanut ottaa kunnolla näitä asioita puheeksi.

Ja todellakin haluan edes tietää ennen eroa, että miksi hän toimii näin. Mielestäni on tosi raukkamaista kun ei ota tällaisiakaan asioita puheeksi.

Tutullesi kävi todella ikävästi :(

Mä en vaan tiedä miten selviän tästä :'( En voi kylläkään sanoa olevani tyytyväinen tähän nykyiseenkään tilanteeseen. Enkä voi myöskään sanoa olevani onnellinen. Ehkä vielä joskus olen.

Puhu, kysy, puhu ja vielä kerran puhu. Kyllä sun pitää saada tietää missä mennään.

Jos teillä on mennyt päin peetä jo jonkin aikaa, mies on etääntynyt sinusta, niin miksi kuitenkin kuvittelit teidän olevan yhdessä ikuisesti? Haluaisitko olla hänen kanssaan ikuisesti, vaikka olet onneton? En usko että haluat. Sinuun sattuu, koska olet niin tottunut olemaan miehesi kanssa. Mutta pian huomaat olevasi onnellisempi, olen siitä varma :)

Huono parisuhde on kuin laastari. Sen voi repäistä pois nopsaan, ja se kirpaisee, mutta kipu on nopeasti ohi. Tai sitä voi pikkuhiljaa hivutella pois, mikä sattuu myös, kestää kauan, ja loppupeleissä se pitää kuitenkin kiskaista irti. Ei väistämätöntä kannata pitkittää.

[QUOTE="hmh";26722366]juuri nyt on vuokra-asuntoja hyvin tarjolla. Ap:n sijassa ollessani ryhtyisin kiireesti niitä katselemaan.[/QUOTE]

Tällä paikkakunnalla on tällä hetkellä yksi vapaa vuokra-asunto. Ja sekin aivan liian suuri :(

Puhu, kysy, puhu ja vielä kerran puhu. Kyllä sun pitää saada tietää missä mennään.

Jos teillä on mennyt päin peetä jo jonkin aikaa, mies on etääntynyt sinusta, niin miksi kuitenkin kuvittelit teidän olevan yhdessä ikuisesti? Haluaisitko olla hänen kanssaan ikuisesti, vaikka olet onneton? En usko että haluat. Sinuun sattuu, koska olet niin tottunut olemaan miehesi kanssa. Mutta pian huomaat olevasi onnellisempi, olen siitä varma :)

En minä onneton halua tietenkään olla. Ikuisesti haluaisin olla sen ihmisen kanssa, joka joskus teki minut onnelliseksi. En tämän, joka tuntuu oikein haluavan minulle mielipahaa, ei jaa asioita kanssani ja joskus katoaa jäljettömiin.

Kiitoksia kovasti kommentistasi :)

Tosiaan, kovasti voimia tämän ketjun aloittajalle! Voin arvata kuinka pahalta nyt tuntuu :( Ikävissä elämäntilanteissa olen itse yrittänyt olla armollinen itseäni kohtaan, hakenut iloa elämään liikunnasta, ystävistä, matkustelusta, hyvästä ruoasta yms. Kaiken jälkeen aina huomannut, että se hyvä päivä tulee vielä vaikeuksien jälkeenkin kunhan vain jaksaa uskoa siihen ja koettaa kestää ikävät ajat hölmöilemättä. Kyllä se siitä! :)

Yhteistyössä