H
"hah"
Vieras
... se on nyt 11 v ollut mun kanssa vain oleskeluluvan takia. Sai tosin pysyvän oleskeluluvan jo joskus 2005 mutta ehkä se on tyhmä eikä tajua sitä itse.
Voi ei
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
... se on nyt 11 v ollut mun kanssa vain oleskeluluvan takia. Sai tosin pysyvän oleskeluluvan jo joskus 2005 mutta ehkä se on tyhmä eikä tajua sitä itse.
Niiiii ja onhan meillä yhteisiä lapsiakin jo peräti 3.
Yksikin olisi riittänyt takaamaan äijälle pysyvän oleskelun Suomessa, mutta kun se raasu ei oo sitäkään tajunnut...:snotty:
Mua ei p*skan vertaa kiinnosta koko Michael. Ei se, mitä hän oli tai ei ollut. Eikä myöskään se, mitä sä tai joku muu olisitte minusta uskoneet tai olleet uskomatta Michaeliin liittyen(tai kauheesti muuhunkaan liittyen).
Mutta rakastan huonoa ja asiatonta huumoria. Ja siksi ihastuin samantien Kepsiksen kommenttiin. Se oli juuri sellaista läppää mistä mä tykkään. Simppeliä, mutta toimivaa. Pisteet siitä Kepsulle :attn:
Voi se niinkin ollaPidän vaan thaimaalaisnaista vähän liian hyvänä suomalaiselle rumalle läskille. Jotenkin ajattelen niitä niin pieninä, vähän lapsenomaisina. Sen sijaan venäläinen akka voisi olla hyvinkin sopiva.
Sit sun naisella on vaan huono makuTai sit se o kuurosokea, älyllisesti vajaa tai oot rikas
![]()
*tyrsk*Tykkäisit varmaan siitäkin jos sinun miestäsi vihjailtaisiin pedofiiliksi?
*tyrsk*
Sä ja siskosi ootte kyllä niin hiton outoja molemmat.
Michael on (oli) julkkis, suuri sellainen, ja häntä vastaan esitetyt syytteet on puitu julkisuudessa moneen otteeseen. Ja hänestä on olemassa vaikka mitä vitsejä aiheeseen liittyen; painoi nappulaa hississä ja veti pentua pulkassa, jne. Varmaan säkin olet niitä kuullut.
Miten ihmeessä se liittyy esim. mun mieheeni? Onko Michael sun tai siskosi mies?Samaan tapaan kuin Ruotsin kuninkaalliset on teidän lähipiiriä, jne.
*tyrsk*
Sä ja siskosi ootte kyllä niin hiton outoja molemmat.
Michael on (oli) julkkis, suuri sellainen, ja häntä vastaan esitetyt syytteet on puitu julkisuudessa moneen otteeseen. Ja hänestä on olemassa vaikka mitä vitsejä aiheeseen liittyen; painoi nappulaa hississä ja veti pentua pulkassa, jne. Varmaan säkin olet niitä kuullut.
Miten ihmeessä se liittyy esim. mun mieheeni? Onko Michael sun tai siskosi mies?Samaan tapaan kuin Ruotsin kuninkaalliset on teidän lähipiiriä, jne.
Paitsi että Michael on edelleen julkkis, mun mies ei ole.Oli julkisuuden henkilö tai ei niin mielestäni pedofiiliksi vitsailu ei ole kovin järkevää toimintaa jos on siis kyseessä henkilö jota ei ole pedofiliasta tuomittu. Mieheesi liittyy siten että ihan samalla tavalla kuin sinä vitsailet Michaelista niin joku voisi miehestäsi kertoa vastaavia vitsejä.