Nyt se taitaa olla varmaa. Mies jättää minut. Ahdistaa. APUA! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä tuolla jo lainaa lyhentelee yhtiövastikkeineen.

Lainanlyhennys 350 e/kk ainakin aluksi ja yhtiövastike vesimaksuineen yksiöstä on yleensä maksimissaan sen 150 e/kk.

Pankkien sivulla on niitä laskureita mihin tahtiin laina lyhenisi milläkin summalla, ja ala vertailla yksiöiden hintoja.

Minulla on paljon vuokralaisia, jotka tietämättään lyhentävät omaa asuntolainaansa minun piikkiini. ;)

No mä kans uskon että sillä millä maksan noita kiskurivuokria niin lyhentäisin lainaa ihan mukavasti :)

Huhhuh... kun nyt sais sen miehen vaan tohon ja pääsis ottaa asiat puheeksi.

[QUOTE="vieras";26723298]Kysy tekstiviestillä lapusta![/QUOTE]

"Joko asuntokaupat on tehty? :D"

En viitsi.. voipi olla ettei ukko tuu sit taas ollenkaan kotiin kun "joutuu taas tapella" mun kanssa.

No mä kans uskon että sillä millä maksan noita kiskurivuokria niin lyhentäisin lainaa ihan mukavasti :)

Huhhuh... kun nyt sais sen miehen vaan tohon ja pääsis ottaa asiat puheeksi.
Mikään ei estä sua käymästä pankkien sivuilla ja lainalaskurilla katsomassa, millaiseen lainaan sulla olisi ehkä mahdollisuus. Eikä kukaan kiellä sua sen jälkeen selvittämästä, millaisia asuntoja sillä rahamäärällä saisi. Ja jos näyttää siltä, että mahdollisesti saamasi lainasumma riittäisi mieleisesi asunnon ostoon, niin kukaan ei kiellä sua menemästä pankkiinkaan kysymään lainaa. Eikä kukaan kiellä sitäkään, että puolivahingossa "unohdat" keittiön pöydälle lapun jostain harkitsemastasi asunnosta.

"pienon" ajatus lainan hakemisesta on oikeastaan se kaikista fiksuin veto, mitä tässä tilanteessa voisit tehdä. Jos lainalupauksen pankista saat, sitten asuntoja katselemaan. Asuntokauppojen jälkeen keräät kissasi ja tavarasi ja sanot soronoo.

Aijuu ja muuten jos on kovin pienet tulot, tai siis riittävän pienet, niin Kelalta voi saada omistusasuntoon yleistä asumistukea, kun opintotuen asumislisää saa vain vuokra-asuntoon.

Kelan sivulla laskuri, jolla voi arvioida tuen suurutta ja tulojen vaikutusta.

Jos nyt jotain positiivista etsii, niin teillä ei onneksi ole lapsia! Hyvä, että tommonen päätös, jos se siis on päätös mieheltäsi erota, tulee nyt, eikä vaikka muutaman vuoden päästä pienten lasten vanhempina! Jaksuja ap;lle! Asioilla on tapana järjestyä<3

Mä haluaisin saada miehen edes puhumaan mun kanssa. Mut hän ei ole koskaan kotona.. ja sit kun on niin ei halua puhua. Sanoo vaan ettei halua riidellä. Mä haluaisin tietää vaan että missä mättää. Ennen kuin ero tulee.

Kyllä tuossa tilanteessa mättää niin moni asia että ei kait tuohon yhtä syytä enää edes löydykään! Paras nyt vain myöntää itselle että ette ole enää läheisiä toisillenne. Aika myöhäseltä tuntuu sun herääminen asian suhteen..Anteeksi.

Kyllä tuossa tilanteessa mättää niin moni asia että ei kait tuohon yhtä syytä enää edes löydykään! Paras nyt vain myöntää itselle että ette ole enää läheisiä toisillenne. Aika myöhäseltä tuntuu sun herääminen asian suhteen..Anteeksi.

Kenen herääminen?

Milloinkohan se mies herää selvittämään asiaa? Mielestäni on pahimman moista pelkuruutta ja itsekkyyttä itsekseen märehtiä ja järjestää asioita... ja sitten häipyä.

Osa miehistä on valitettavsti tuollaisia, kotoa paetaan töihin ja ollaan siellä 18 h päiviä... ja sitten ollaankin kasvettu erilleen... voi ihme.

[QUOTE="vieras";26723962]Kenen herääminen?

Milloinkohan se mies herää selvittämään asiaa? Mielestäni on pahimman moista pelkuruutta ja itsekkyyttä itsekseen märehtiä ja järjestää asioita... ja sitten häipyä.

Osa miehistä on valitettavsti tuollaisia, kotoa paetaan töihin ja ollaan siellä 18 h päiviä... ja sitten ollaankin kasvettu erilleen... voi ihme.[/QUOTE]

Joo, olen kanssa samaa mieltä että jos suhde on kestänyt jo vuosia, niin eihän sitä voi koko aikaa olla kytsimässä sen toisen menemisiä. Väistämättä tulee elämänvaiheita, kun kumpikin keskittyy omiin opiskeluihinsa, töihin, harrastuksiin, lapsiin, ... omaan elämäänsä. Voihan sitä kutsua myös "etääntymiseksi", mutta sellaisten itsenäisten kausien jälkeen suhteen uudelleen lähentyminenkin on tavallista ja oikein mukavaa, kun siihen ryhdytään. Sitähän se parisuhde on, että antaa toiselle siimaa ja pystyy silti luottamaan ettei tule ns. puukkoa selkään!

Tässä ap:n viestissä on siis ällöttävintä jus tuo miehen selän takana puuhaaminen ja kertoo aika paljon hänen pohjimmaisesta luonteestaan.

Vaikka susta ap nyt tuntuu siltä, ettet millään haluaisi luopua kaikesta tutusta ja turvallisesta ja menetyksen pelko saa rakkauden tunteet ehkä taas heräämään, niin kyllä sanon että ei tuollaisen miehen kanssa kannata elämäänsä elää ja parempi loppujen lopuksi on päästä siitä eroon. Selviät kyllä ja hankit henkisesti vahvemman miehen itsellesi joku kaunis päivä.

Pieno, isoiso kiitos kela vinkistä! Meidän pienituloinen perhe tulee jatkossa saamaan tukea! Ollaan kitkuteltu jo useampi vuosi pienillä tuloilla. Ei olla käyty moneen vuoteen lomamatkallakaan, kun ei ole ollut rahaa ihan peruslaskujen jälkeen mihinkään.

[QUOTE="pii";26724073]joko miehesi on tullut kotiin? kuinka hän selitti lapun?

voimia sinulle![/QUOTE]

Ei ole tullut vielä. Eikä varmaan tulekaan taas kun aikaisintaan puolen yön maissa niinkuin aina.

Joo, olen kanssa samaa mieltä että jos suhde on kestänyt jo vuosia, niin eihän sitä voi koko aikaa olla kytsimässä sen toisen menemisiä. Väistämättä tulee elämänvaiheita, kun kumpikin keskittyy omiin opiskeluihinsa, töihin, harrastuksiin, lapsiin, ... omaan elämäänsä. Voihan sitä kutsua myös "etääntymiseksi", mutta sellaisten itsenäisten kausien jälkeen suhteen uudelleen lähentyminenkin on tavallista ja oikein mukavaa, kun siihen ryhdytään. Sitähän se parisuhde on, että antaa toiselle siimaa ja pystyy silti luottamaan ettei tule ns. puukkoa selkään!

Tässä ap:n viestissä on siis ällöttävintä jus tuo miehen selän takana puuhaaminen ja kertoo aika paljon hänen pohjimmaisesta luonteestaan.

Vaikka susta ap nyt tuntuu siltä, ettet millään haluaisi luopua kaikesta tutusta ja turvallisesta ja menetyksen pelko saa rakkauden tunteet ehkä taas heräämään, niin kyllä sanon että ei tuollaisen miehen kanssa kannata elämäänsä elää ja parempi loppujen lopuksi on päästä siitä eroon. Selviät kyllä ja hankit henkisesti vahvemman miehen itsellesi joku kaunis päivä.

Me ollaankin etäännytty toisistamme jo jonkin aikaa, ja se on tuntunut minusta ihan hyvällekin. On ollut vähän omaakin elämää. Ihan vähän aikaa sitten olin aivan päätä pahkaa rakastumassa mieheeni uudelleen. Tuntui kuitenkin pahalta, kun vaikutti silloinkin siltä että hän ei ole minusta pätkääkään kiinnostunut.

Puukkoa tässä on kyllä nyt tullut niin pahasti selkään, että vaikka nämä asiat jotenkin saataisiin selvitettyäkin, niin en tiedä miten voisin itse enää luottaa uudelleen. Lisäksi miehen käytön on ollut muutenkin niin ilkeää ja kylmää, että en tiedä voinko koskaan toipua niin että mies tuntuisi siltä samalta ihanalta mieheltä kuin ennen oli.

Kyllä minullakin on alkanut nyt uskoa tulemaan siihen suuntaan että tästä vielä noustaan! :)

Jonkun asian loppu on aina monen uuden alku.

Menneet on surtava, ne huonot käsiteltävä ja hyvät kulkee aina mukana kuitenkin. Uusille asioille annettava tila tulla. Itseä rakastettava.

Tsemppiä.

Soita ja kysy mitä se lappu tarkoittaa?!
Mitäs jos on taas pari yötä pois?

Itse en ainakaan odottelisi vaan soittaisin. En haastaisi riitaa vaan kysyisin mikä se on.

Kun ukko tulee kotiin, otat siltä kiihkeästi suihin. Ja sitten kerrot fantasioista kaverisi (nainen) kanssa. Kyllä se siihen jää pyörimään. Voit myös palkata jonkun komean miehen tekemään miehesi mustasukkaiseksi...

Vähän yritettiin jutella. Mies suuttui yksityisyytensä loukkaamisesta. Ei kuulemma meinannnut muuttaa ja jättää minua. Kuulemma rakastaa minua edelleen. Ei mennyt täysin kyllä minulle juttu läpi. Ei oikein mitään mitään asioita saatu selvitettyä.

[QUOTE="vieras";26733500]Miten mies selitti taskustaan löytyneen asuntoilmoituksen?[/QUOTE]

Oli kuulemma muutenvaan katsellut asuntoja kuten minäkin netistä. Ja että tuo olisi ollut muka jotenkin mahdollinen asunto meille.... vaikka ei todellakaan ole sijaintinsa puolesta. Myönsi käyneensä pankissa ihan vaan juttelemassa lainasta mutta ei hakemassa lainaa.

Jännä juttu. Ei oo tullu mieleen mitään mulle mainita!

Vähän yritettiin jutella. Mies suuttui yksityisyytensä loukkaamisesta. Ei kuulemma meinannnut muuttaa ja jättää minua. Kuulemma rakastaa minua edelleen. Ei mennyt täysin kyllä minulle juttu läpi. Ei oikein mitään mitään asioita saatu selvitettyä.

No höh, minkäs sille voi jos lappu esiin tulee kun pyykkiä alkaa pesemään.
Eikö ole sanonut miksi on öitä pois?

Yhteistyössä