?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:d tuo oli kyllä illan paras veto! :d
Ai tuo "Pikkukaupunkilainen" on miespuolinen... No se selittää...
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh?;26753648:Varmaan se olennaisin kysymys on, että kuinka usein tuota tapahtuu? Jos esim. kerran kuussa, niin olishan se aika suolaista alkaa sen takia ostamaan jotain 50-100 euron kypärää. Joo, stoppi koko touhulle, jos ei appiukon kukkaronnyörit anna periksi.
No ei se onnettomuus vaadi kuin sen yhden ainoan kerran.
Mä en tajua, miksi on niin vaikeaa ostaa lapsille tarvittavia turvavälineitä.
Joo, loppukoot koko homma, jos ei ole varaa siihen kypärään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh?;26753672:Tottakai se on tehtävä selväksi, mutta se saattaa auttaa jos saa vähän back upia muilta vanhemmilta tähän asiaan. Eikä v****lua ja lyttäämistä. Että kannattaa vähän miettiä, miten niitä asioita toisille ilmaisee, olipa se anonyyminä tai kasvotusten.
No ei se onnettomuus vaadi kuin sen yhden ainoan kerran.
Mä en tajua, miksi on niin vaikeaa ostaa lapsille tarvittavia turvavälineitä.
Joo, loppukoot koko homma, jos ei ole varaa siihen kypärään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh?;26753698:Sitäpaitsi, se pään vamma on toki vakavin, muttei ainoa mahdollinen. Jos äiti ei halua, että poika ajaa, niin poika ei silloin aja. Ollenkaan. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh?;26753698:Jos äiti ei halua, että poika ajaa, niin poika ei silloin aja. Ollenkaan. Piste.
Aika yksimielisesti kaikki ovat sitä mieltä, että lasta ei kuljeteta ilman kypärää.
Juttu tais vaan mennä siihen, että ap ei kuitenkaan ole valmis itse kustantamaan tarvittavaa kypärää.