K
kasvatustieteen opiskelija
Vieras
Kokemuksia kaipaillaan valmistuneilta. Millaisiin työtehtäviin olette sijoittuneet ja minkälaisessa työpaikassa? Entä mitä sivuaineita luitte yliopistossa? Koetteko koulutuksen vastanneen työelämän tarpeisiin? Minkälainen urapolku teillä on ollut valmistumisen jälkeen? Teittekö opiskeluaikana oman alan töitä ja jos, niin minkälaisia? Kiitos vastauksista