Relaatio 31 :)

Kolmas vihjesana on vissiin piilotettu jääkiekkoon, koska sieltä multa puuttuu eniten.

Vinkkaisko joku esim.:

- alas 6+8 se tuore tapaus, viime vuonna hehkuttivat tätä jääkiekkoilijaa sen temppunsa ansiosta
- kiekkoilija 15+4 ei mtn hajua
- pk:n lajin ja palon väliset 9 ja 7. tarkotatkohan tähän sitä tyyppiä joka tullee piipaa-autolla sammuttaan tulta?

Kiitos!

ole hyvä

Nyt taas jatkuu kun ei ole koko päivänä ollut aikaa. Vielä ei ole tarvinnut apua onneksi.

Pelin läpäisy:
124 / 346 (35.8%)

Vihjeet: 0 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
73 / 468

[QUOTE="Sanni";26812877]Aivan hukassa noiden jääkiekkko ruudun 4+4 ja 5+8 "agressiivisten" tyyppien kanssa. Vinkkiä mistä etsiä?[/QUOTE]

onko sulla JÄÄKIEKKO ruudussa siellä ylhäällä vasemmalta tulossa lasih..p.. ja siitä her... he... ja siitä pari eteenpäin se eräs petoeläin.
sieltä mä sain ton pääsanasta lähtevän 4+4 ja aukes muutkin :)

[QUOTE="Sanni";26812948]:kieh: Tyhjyyttä huutaa koko yläkulma :([/QUOTE]

no annan "omalaatuisen" vinkin siihen 4+4.
mutta googleta se "aggressiivinen" ja sellainen petoeläin joita asustelee tuolla itärajan tuntumassa paljonkin ,harmaat turjakkeet... :D

kiitos ihana ihminen sinä ! :D

nyt vielä noi mansen jatko petoon asti,niin se ruutu olis valmis :)

Oiskohan sulla toi jä...ki... 15+4 siis? Oon sitä yrittänyt täällä huudella muttei kukaan... samoin uupuvat vielä Posti-ruudun ki.... 5 +4 ja siitä 5 vasemmassa yläkulmassa. Ja vielä vaate-ruudun ts.... 8 ja su.... 16, johonkin jatkuu jotakin mut muuten ois tää rellu ennätysajassa valmis :D

[QUOTE="henri";26813010]Oiskohan sulla toi jä...ki... 15+4 siis? Oon sitä yrittänyt täällä huudella muttei kukaan... samoin uupuvat vielä Posti-ruudun ki.... 5 +4 ja siitä 5 vasemmassa yläkulmassa. Ja vielä vaate-ruudun ts.... 8 ja su.... 16, johonkin jatkuu jotakin mut muuten ois tää rellu ennätysajassa valmis :D[/QUOTE]

kerro sinä kunnon vihje siihen vaateruudun ho.. ja t.ho.. 7:kaan!

Tampere ja peto väli aukes, kun ei mieti liian vaikeasti :D