V
"vieras"
Vieras
Köyhä on vasta silloin kun asuu asunnottomana sillan alla ja kerjää ruokaa. Jos on tietokone kotona ja TV niin ei ole köyhä. Itseään niskasta kiinni ja lehtiä jakamaan tms eikä sossun luukulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
paljonko teillä jää ns. elämiseen kuukaudessa? kyllähän sossun on pakko auttaa, jos jää alle sen rajan mikä jokaiselle on laskettu perustoimeentuloksi.
Itse olen sitä mieltä (saa jokainen vetää herneet nenään), että Suomen sosiaaliturva on niin hyvä, että jotain tekee väärin, jos sillä saa itsensä tohon jamaan. Ja toikin, että vkon ruuat 27 euroa henkilöltä. Meitä on perheessä 2 työssäkäyvää ja ei TODELLAKAAN mene noin paljoa viikon ruokiin per henkilö...
Säästäväisesti eläminen on taitolaji ja sen joko hallitsee tai ei hallitse. Mä mielelläni kurssittaisin ihmisiä rahankäytöstä, koska n.99 prosenttisesti se vika on siinä rahan käyttäjässä.
No onneksi on kaltaisiasi täydellisiä ihmisiä, missä asut, jotta me tavalliset erehtyväiset kuolevaiset voimme kumartaa sinne päin?