Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on synttärit ja mies teki mulle kakun <3
kävin koululla ja opintotoimisto oliki tänään kii, mutta ku ei sitä netissä lukenu![]()
Mulla on synttärit ja mies teki mulle kakun <3
kävin koululla ja opintotoimisto oliki tänään kii, mutta ku ei sitä netissä lukenu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26847381:Inhottavaa tänään on jo toista tai kolmatta päivää jatkuva hirvittävä ahdistus, joka ei tunnu helpottavan millään. Joka tunti tuntuu tuplaantuneen, osaan vaan istua koneella ja selata jotain sivuja. Kaipaisin seuraa, mutten oikein osaa kutsua ketään tänne (enkä kehtaa, kun en oo siivonnut hetkeen), enkä oikein uskalla lähteä ulos. Tää helpottaa kumminkin jossain vaiheessa, tiedän sen.
Mukavaa tässä päivässä on se, että sain otettua kalan sulamaan - ehkä jaksan tänään jo tehdä ruokaa - ja keitin kananmunia. Ja sain tk:sta ajan labraan, jee!
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26847381:Inhottavaa tänään on jo toista tai kolmatta päivää jatkuva hirvittävä ahdistus, joka ei tunnu helpottavan millään. Joka tunti tuntuu tuplaantuneen, osaan vaan istua koneella ja selata jotain sivuja. Kaipaisin seuraa, mutten oikein osaa kutsua ketään tänne (enkä kehtaa, kun en oo siivonnut hetkeen), enkä oikein uskalla lähteä ulos. Tää helpottaa kumminkin jossain vaiheessa, tiedän sen.
Mukavaa tässä päivässä on se, että sain otettua kalan sulamaan - ehkä jaksan tänään jo tehdä ruokaa - ja keitin kananmunia. Ja sain tk:sta ajan labraan, jee!
Ahdistus on ikävä seuralainen, onneksi ei ole tullut jäädäkseen. :hug:
:hug: voi muru, toivottavasti helpottaa ahistus. :hug: :hug:
Mie ostin tänään lohtaja lisäksi kukkakaalia.
Hienoa että sait labra-ajan.
Tänään hyvää ollut se, että sain työpaikalla luokan kuntoon. Lisäksi kävin pankissa sopimassa opintolainan takaisinmaksusta (vihdoinkin sain tänkin asian hoidettua).
Huonoa kuitenkin se, että jotenkin ollut ihan öllimölli oloEi oikein huvita tänään mikään. Lisäks oon yrittäny nyt liikkua enemmän ja tarkkailla syömisiäni ja tänään suuhun on lentäny useampi karkki ja liikunta ei oikein millään nappais. Pyöräilin kyl pankkiin ja takas (n.15min suunta) mut salille/pumppiin pitäis kyllä jaksaa...No pumppi olis tarjolla vielä seittemän aikoihin...Josko saisin itteni sinne potkittua (poljettua)
Mun esikoinen tulee illalla/yöllä takas kotiin, on ollut 3vko kielimatkalla ja mulla on ollut kamala ikävä! :heart:
Kurjaa on se että poika itse ois varmaan mieluummin jäänyt vielä pidemmäksi aikaa Kaliforniaan.
Mukavaa on se, etta tytto sai riidat sovittua naapurin lasten kanssa. Myos se, etta sain nukkua 10.45 asti!
Ikavaa on stressi, toista johtuva. Paria isoa tilausta saa oottaa ja jannittaa, tapahtuuko ne.
mukavaa![]()
![]()
työpäivän jälkee hippasin entresseen ja sain pojalle nahkatakinvimonen tsipale ja just passeli koko.
Samoin ku itelleni vähän bling blingiä (just semmosia mitä oon ettiny monta kuukautta )
Ei mulla ole tälle päivälle oikeastaan muuta kun mukavaa vain.
Kävin katsomassa hyvin pientä vastasyntynyttä vauvaa, siinä oli päivän kohokohta. :heart:
Tein ihan hyvänmakuista ruokaakin.![]()
Tämä vauva, minkä näin, oli alle 2,5kg. Aivan pieni, kuin nukke ja niiin soma!No sehän on kivaa, että on vain mukavaa ollu.
Oi, vauvat, on ne ihania. :heart:
Kyllä sitä mielummin syö hyvänmakuista ruokaa kuin pahaa.![]()
Tämä vauva, minkä näin, oli alle 2,5kg. Aivan pieni, kuin nukke ja niiin soma!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26849316:Palasin töihin viikon lomalta, se oli mukavaa, rakastan työpaikkaani ja työkavereitani mutta olis tuo lomailukin maistunut vieläJa mukavaa ja ikävää on se että sain vihdoin varattua itselleni lääkäriajan, päässä on jotain vikana, normaalia enemmän
Toivottavasti siellä selviää jotain eikä se ole mitään vakavaa =)
Se on syksyn merkki. :snotty:-Banaanikärpäset tehneet paluun, kun olen ostellut kirsikoita
Mugavaa:
-Sain hommattua (ja asennettua) saunan ikkunaan sellaisen maitolasikalvon, pääsin heittämään verhon mäkeen
-Lapsi ollut hyvällä tuulella
-Mies vei lapsen illaksi mummolaan, saan olla yksin kotona
-Kaveri tulee yöksi
Igävää
-Karmea väsymys, lapsi nukkuu yöt huonosti
-"Rumapäivä" - peilikuvassa monta asiaa pielessä
-Banaanikärpäset tehneet paluun, kun olen ostellut kirsikoita