Mitäs mukavaa/ iloista ja mitä ikävää tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Inhottavaa tänään on jo toista tai kolmatta päivää jatkuva hirvittävä ahdistus, joka ei tunnu helpottavan millään. Joka tunti tuntuu tuplaantuneen, osaan vaan istua koneella ja selata jotain sivuja. Kaipaisin seuraa, mutten oikein osaa kutsua ketään tänne (enkä kehtaa, kun en oo siivonnut hetkeen), enkä oikein uskalla lähteä ulos. Tää helpottaa kumminkin jossain vaiheessa, tiedän sen.

Mukavaa tässä päivässä on se, että sain otettua kalan sulamaan - ehkä jaksan tänään jo tehdä ruokaa - ja keitin kananmunia. Ja sain tk:sta ajan labraan, jee!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26847381:
Inhottavaa tänään on jo toista tai kolmatta päivää jatkuva hirvittävä ahdistus, joka ei tunnu helpottavan millään. Joka tunti tuntuu tuplaantuneen, osaan vaan istua koneella ja selata jotain sivuja. Kaipaisin seuraa, mutten oikein osaa kutsua ketään tänne (enkä kehtaa, kun en oo siivonnut hetkeen), enkä oikein uskalla lähteä ulos. Tää helpottaa kumminkin jossain vaiheessa, tiedän sen.

Mukavaa tässä päivässä on se, että sain otettua kalan sulamaan - ehkä jaksan tänään jo tehdä ruokaa - ja keitin kananmunia. Ja sain tk:sta ajan labraan, jee!

Ahdistus on ikävä seuralainen, onneksi ei ole tullut jäädäkseen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26847381:

:hug: voi muru, toivottavasti helpottaa ahistus. :hug: :hug:

Mie ostin tänään lohta :p ja lisäksi kukkakaalia.

Hienoa että sait labra-ajan.

Tänään hyvää ollut se, että sain työpaikalla luokan kuntoon. Lisäksi kävin pankissa sopimassa opintolainan takaisinmaksusta (vihdoinkin sain tänkin asian hoidettua).

Huonoa kuitenkin se, että jotenkin ollut ihan öllimölli olo :( Ei oikein huvita tänään mikään. Lisäks oon yrittäny nyt liikkua enemmän ja tarkkailla syömisiäni ja tänään suuhun on lentäny useampi karkki ja liikunta ei oikein millään nappais. Pyöräilin kyl pankkiin ja takas (n.15min suunta) mut salille/pumppiin pitäis kyllä jaksaa...No pumppi olis tarjolla vielä seittemän aikoihin...Josko saisin itteni sinne potkittua (poljettua)

Mun esikoinen tulee illalla/yöllä takas kotiin, on ollut 3vko kielimatkalla ja mulla on ollut kamala ikävä! :heart:

Kurjaa on se että poika itse ois varmaan mieluummin jäänyt vielä pidemmäksi aikaa Kaliforniaan.

Mukavaa on se, etta tytto sai riidat sovittua naapurin lasten kanssa. Myos se, etta sain nukkua 10.45 asti!
Ikavaa on stressi, toista johtuva. Paria isoa tilausta saa oottaa ja jannittaa, tapahtuuko ne.

mukavaa :) :D
työpäivän jälkee hippasin entresseen ja sain pojalle nahkatakin :p vimonen tsipale ja just passeli koko.
Samoin ku itelleni vähän bling blingiä (just semmosia mitä oon ettiny monta kuukautta )

Tänään hyvää ollut se, että sain työpaikalla luokan kuntoon. Lisäksi kävin pankissa sopimassa opintolainan takaisinmaksusta (vihdoinkin sain tänkin asian hoidettua).

Huonoa kuitenkin se, että jotenkin ollut ihan öllimölli olo :( Ei oikein huvita tänään mikään. Lisäks oon yrittäny nyt liikkua enemmän ja tarkkailla syömisiäni ja tänään suuhun on lentäny useampi karkki ja liikunta ei oikein millään nappais. Pyöräilin kyl pankkiin ja takas (n.15min suunta) mut salille/pumppiin pitäis kyllä jaksaa...No pumppi olis tarjolla vielä seittemän aikoihin...Josko saisin itteni sinne potkittua (poljettua)

Kiva että sait tehtyä tärkeitä asioita. :)
:hug: joskus niitä on huonoja päiviä, älä tressaa liikaa, huomenna taas kevyemmin. :)

• Tykkää
Reactions: Pintsu
Mun esikoinen tulee illalla/yöllä takas kotiin, on ollut 3vko kielimatkalla ja mulla on ollut kamala ikävä! :heart:

Kurjaa on se että poika itse ois varmaan mieluummin jäänyt vielä pidemmäksi aikaa Kaliforniaan.

Varmaan mukava saada poika takaisin kotiin. =)
Kaikki kiva loppuu aikanaan, nyt on pojalla hyviä muistoja kielimatkasta.

Ei mulla ole tälle päivälle oikeastaan muuta kun mukavaa vain.
Kävin katsomassa hyvin pientä vastasyntynyttä vauvaa, siinä oli päivän kohokohta. :heart:
Tein ihan hyvänmakuista ruokaakin. :)

Mukavaa on se, etta tytto sai riidat sovittua naapurin lasten kanssa. Myos se, etta sain nukkua 10.45 asti!
Ikavaa on stressi, toista johtuva. Paria isoa tilausta saa oottaa ja jannittaa, tapahtuuko ne.

Onpa kiva että tyttö sai riidat sovittua, hieno juttu ja onhan varmaan kiva saada välillä nukkua pitempään. :)

Tressi on kyllä ikävää :hug:
Yritä olla tressaamatta ja ajattele että kyllä kaikki järjestyy ja jos ei niin ei ole siun vika.

mukavaa :) :D
työpäivän jälkee hippasin entresseen ja sain pojalle nahkatakin :p vimonen tsipale ja just passeli koko.
Samoin ku itelleni vähän bling blingiä (just semmosia mitä oon ettiny monta kuukautta )

=) Kiva että löysit teille molemmille sellaista mistä tykkäät. :)

Ei mulla ole tälle päivälle oikeastaan muuta kun mukavaa vain.
Kävin katsomassa hyvin pientä vastasyntynyttä vauvaa, siinä oli päivän kohokohta. :heart:
Tein ihan hyvänmakuista ruokaakin. :)

No sehän on kivaa, että on vain mukavaa ollu. :)
Oi, vauvat, on ne ihania. :heart:

Kyllä sitä mielummin syö hyvänmakuista ruokaa kuin pahaa. :)

Palasin töihin viikon lomalta, se oli mukavaa, rakastan työpaikkaani ja työkavereitani mutta olis tuo lomailukin maistunut vielä :D Ja mukavaa ja ikävää on se että sain vihdoin varattua itselleni lääkäriajan, päässä on jotain vikana, normaalia enemmän :D Toivottavasti siellä selviää jotain eikä se ole mitään vakavaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26849316:
Palasin töihin viikon lomalta, se oli mukavaa, rakastan työpaikkaani ja työkavereitani mutta olis tuo lomailukin maistunut vielä :D Ja mukavaa ja ikävää on se että sain vihdoin varattua itselleni lääkäriajan, päässä on jotain vikana, normaalia enemmän :D Toivottavasti siellä selviää jotain eikä se ole mitään vakavaa =)

Kivaa, että tykkäät työstäsi ja työtovereista, auttaa jaksamaan töissä pitkälti. :)

Hyvä että sait varattua lääkäriajan.

Toivotaan ettei ole vakavaa ! :hug:
Tulethan kertomaan sitten tulokset.

Mugavaa:
-Sain hommattua (ja asennettua) saunan ikkunaan sellaisen maitolasikalvon, pääsin heittämään verhon mäkeen :D
-Lapsi ollut hyvällä tuulella
-Mies vei lapsen illaksi mummolaan, saan olla yksin kotona
-Kaveri tulee yöksi

Igävää
-Karmea väsymys, lapsi nukkuu yöt huonosti
-"Rumapäivä" - peilikuvassa monta asiaa pielessä
-Banaanikärpäset tehneet paluun, kun olen ostellut kirsikoita

Mugavaa:
-Sain hommattua (ja asennettua) saunan ikkunaan sellaisen maitolasikalvon, pääsin heittämään verhon mäkeen :D
-Lapsi ollut hyvällä tuulella
-Mies vei lapsen illaksi mummolaan, saan olla yksin kotona
-Kaveri tulee yöksi

Igävää
-Karmea väsymys, lapsi nukkuu yöt huonosti
-"Rumapäivä" - peilikuvassa monta asiaa pielessä
-Banaanikärpäset tehneet paluun, kun olen ostellut kirsikoita

Siulla on ollu sekä mukavaa että myös huonoa.

Kuulostaa ihan kivalta päivältä ja illalta. :)
:hug: toivottavasti lapsi alkaa nukkumaan paremmin, että siekin saat levättyä.
Voi sinnuu :hug: siussa on varmasti monta nättiä ja ihanaa asiaa.
Banaanikärpäset on kyllä inhottavia. :x

Nauti lapsivapaasta illasta ja kaverin seurasta ! :)

Mukavaa
- mies on rakas aina vaan
- saatiin yhtä "suurta taakkaa" sulatettua yhdellä askeleella harteiltamme pois
- olen edelleen raskaana
- ehkä toiveita siitä, että nykyinen muuttuu jossain vaiheessa muuksi...

Ikävää
- alakuloinen olo
- ihmeellinen miniahdistus ja tyhjyyden tunne
- huono omatunto em. tuntemuksista, kun on raskaana
- töissä sinänsä ok, mutta joku siinä tökkii
- se, että tuntuu, että mukava suuren taakan sulattelua aiheutti myös haikeuttaa ja tuota alakuloa
- sosiaalisen elämän puute, joka näin kuudentena vuonna alkaa mietityttää niin paljon, että jotain on tehtävä

Yhteistyössä