Kun mies on todella ujo... Apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miu"

Vieras
Tapasin erään miehen pari kuukautta sitten, olemme siis tavanneet vain sen kerran, sen jälkeen ei. Siihen asti päästiin että vaihdettiin osoitteita ja netin välityksellä sen jälkeen juteltu... Hän on alusta asti kertonut olevansa todella ujo, "luotaantyöntävä persoona" ja livenäkin hiljainen. Itse olin tavatessamme sen verran humalassa, etten muista hänen olleen erityisen hiljainen, varmaan siksi että itse höpötin koko ajan :D
Naista hänellä ei ole koskaan ollut, joten yritän olla erityisen varovainen hänen kanssaan.

Nyt sitten ajattelin antaa hänelle puhelinnumeroni, koska nyt kesäloman loputtua en ehdi enää koneella olemaan niin paljoa, varsinkaan enää iltamyöhällä kun pitäisi nukkumaan mennä. Sitä kun tahtoo aina vähän jäädä koneelle jumiin ja aamulla on silmät ristissä...
Mutta kysymys kuuluu, MITEN?? Miten asian hänelle ilmaisen, säikähtääkö tuollainen ihminen kuoliaaksi jos yhtäkkiä alan numeroani antamaan että apua, nyt ollaan naimisiin menossa?? Heitänkö vain numeron ja that's it, vai selitänkö jotain ja mitä? Tuskin hän minulle soittaa uskaltaa, mutta ajattelin että edes viestiä laitettaisiin silloin kun en ehdi koneelle...

En tiedä miten tuollaisen äärimmäisen ujon ihmisen kanssa pitää "pelata", hjälp...

Ensinnäkin, millä asialla olet nyt liikkeellä ton hepun kanssa? Jos nyt kuitenkin haluat numerosi antaa niin laittaisin sen sähköpostiin ja jonkinlaisena selityksenä tuon loman loppumisen ja ajanvähyyden jne.

[QUOTE="Miu";26879636]Noh, olen kiinnostunut hänestä ja hänkin minusta, mutta sen enempää en osaa ennustaa mihin suuntaan asiat menevät...[/QUOTE]
No niin, siitä sitten vaan. Ja jos tyyppi on niiiin vellihousu et pelästyy puhelinnumeroa niin kehottaisin unohtamaan.
Nimim. jonkinlaista kokemusta löytyy

[QUOTE="Miu";26879718]:D Minusta hän on VIELÄ ihan söpö tuon ujoutensa kanssa, saa nyt nähdä jatkossa jos ei yhtään tuosta rohkaistu kun tunnetaan paremmin...[/QUOTE]
Uskon ja ymmärrän, katso toki juttu loppuun ettei jää kaivelemaan. Mulla vaan senverran huonoja kokemuksia että kiertäisin ujostelijat kaikessa hiljaisuudessa.

Kuulostaa aika säälittävältä tapaukselta... Eikö sulla ole muuten kysyntää vai miksi koitat vongata tuollaista tapausta. Itse ainakin oletan että mies näkee hieman vaivaa tehdäkseen minuun vaikutuksen.

Etene hitaasti, älä kiirehtien tai ainakaan painosta. Ootko ehdottanu varovasti jos tapaisitte ja tutustuisitte vaikka jossakin rennossa paikassa selvinpäin? Lähetät vaan sen numeron ja selität tilanteen, uskon että ymmärtää kyllä. Anna asioitten edetä omallapainollaan tossa vaiheessa, äläkä turhaan mieti liikaa asioitten edelle koska kiirehtimällä vaan saat tuon ujon miehen vetäytymään enempi kuoreensa. Voi hyvin kuvitella että, jos normaalistikki kovin ujo ja hiljanen, niin entisestään ujoutta lisää uus ihminen ja uus tilanne, siis jos ei ole koskaan ollu aijemmin ketään naista ja toki jännitys tuo sitten omat lisämausteensa siihen. Ootko saanu sille mitään selitystä että, miksi mies kokee itsensä luotaan työntäväksi? Onko miehellä myös huono itsetunto? Eli kokee ongelmaks tuon oman hiljasuutensa ja ujoutensa. Tsemppiä sulle, hiljasista miehistä voi paljastua monia ihania puolia, todellinen timantti kuhan muistaa välillä antaa asioissa sulattelu aikaa ja kuhan sen saa avautumaan :). Pidän peukkuja teille.

Kuulostaa aika säälittävältä tapaukselta... Eikö sulla ole muuten kysyntää vai miksi koitat vongata tuollaista tapausta. Itse ainakin oletan että mies näkee hieman vaivaa tehdäkseen minuun vaikutuksen.

Kyse ei ole siitä että olisin epätoivoinen, haluan vain antaa mahdollisuuden, eihän sitä tiedä mitä sieltä ujon kuoren alta löytyy. Ei hänestä muuten vaikuttanut mikään puuttuvan.
Itse olin teininä niin ujo että olin lähempänä mykkää kuin puhuvaa, joten tiedän liiankin hyvin tunteen kun kukaan ei tahdo tutustua siksi ettei heti saa suutaan auki. Iän myötä olen muuttunut sitten vähän liiankin suupaltiksi :D

Etene hitaasti, älä kiirehtien tai ainakaan painosta. Ootko ehdottanu varovasti jos tapaisitte ja tutustuisitte vaikka jossakin rennossa paikassa selvinpäin? Lähetät vaan sen numeron ja selität tilanteen, uskon että ymmärtää kyllä. Anna asioitten edetä omallapainollaan tossa vaiheessa, äläkä turhaan mieti liikaa asioitten edelle koska kiirehtimällä vaan saat tuon ujon miehen vetäytymään enempi kuoreensa. Voi hyvin kuvitella että, jos normaalistikki kovin ujo ja hiljanen, niin entisestään ujoutta lisää uus ihminen ja uus tilanne, siis jos ei ole koskaan ollu aijemmin ketään naista ja toki jännitys tuo sitten omat lisämausteensa siihen. Ootko saanu sille mitään selitystä että, miksi mies kokee itsensä luotaan työntäväksi? Onko miehellä myös huono itsetunto? Eli kokee ongelmaks tuon oman hiljasuutensa ja ujoutensa. Tsemppiä sulle, hiljasista miehistä voi paljastua monia ihania puolia, todellinen timantti kuhan muistaa välillä antaa asioissa sulattelu aikaa ja kuhan sen saa avautumaan :). Pidän peukkuja teille.

Kiitos ihanasta vastauksesta :)

Olemme puhuneet tapaamisesta, että aiomme kyllä tavata vielä, mutta ajankohdasta ei ole vielä puhuttu. Olen ajatellut että kirjoitellaan nyt tässä ensin, että tulen hänelle tutummaksi, jos sitten ei "pelottaisi" niin paljon kun tavataan... Tuo luotaantyöntävyys tuli siitä, että hänelle oli joku nainen joskus sanonut, että hän on luotaantyöntävä persoona, koska on hiljainen.
Hän kokee ujoutensa ongelmaksi, koska on tullut niin usein torjutuksi sen takia. On kyllä sanonut puhuvansa enemmän, kunhan vain joku jaksaa tutustua. Ajattelin nyt sitten yrittää tutustua ;)

Yhteistyössä