Kipin kapin hakemaan ne vaunut sieltä rappukäytävästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xXx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä pari mammaa jätti meidänkin entiseen taloon käytävään ne kärrynsä, vaikka erillinen vaunuvarasto oli ja se HISSI. Ilmeisesti vaunuvarasto oli täynnä ja siksi päättivät että voi jättää.

Kärrättiin veke sieltä ja jätettiin netistä tulostettu paloturvallisuudesta kertova teksti niihin. Toisenkin kerran olivat jättäneet sitten ja taas kärrättiin veke, sen jälkeen ei näkyny enää. Vähän vaikea uskoa etteikö omaan eteiseen olisi pahimmassa tapauksessa mahtunu kun katsoi talon pohjapiirrustuksia sillon muuttovaiheessa. :D

Mutta on se niin vaikeeta...

Ei ne meilkään eteiseen sopineet, olkkarissa säilytettiin...Aikansa se vaan kesti ja itteä ois vituttanu jos oisin jättäny alas ja joku ne pölliny/polttanu.Tässä talossa on asunnot sellasia minne sopii ja hissin menee isotkin vaunut. Silti laiskat jätti alas kunnes tuli sellaset ukaasit että tyhjeni kummasti. Täälä toteutuu se mitä uhataan.

Tarkoittaako tuo pelastuslaitoksen tiedotteen lainaus, että rappukäytävässä olevat lastenvaunut tulee sytyttää palamaan? Siunaus ilkivallalle?

Jos käytän hyvän maun vastaista minihametta, saako minut raiskata, koska se on helppoa ja jonkun mielestä houkuttelen sitä tekemään?

Ei, lastenvaunuja ei tulisi säilyttää rappukäytävässä, mutta se ei mielestäni tee pyromaniasta tervehenkistä.

Mahtavaa. Mä olen aina haaveillut legendaarisesta palstaperskärpäsestä! :kiss:

Älä luule liikoja ;)

Mutta et kai sä tosissas heittänyt, että pelastuslaitos tuolla nyt sitä tarkoittais, että pyromaanit, pistäkää palamaan? Tuskinpa ne nyt toivoo, että olispa kiire työpäivä? Saati että sais vaikka parempaa liksaa jos on enemmän työkeikkoja?

Ja jos et osaa asiasta puhua, niin annetaan sitten olla kokonaan, kiitos :) Mihinkään paskanheittoon en ala, tapanani on jutella itse ketjuun liittyen, ei mitään perskärpästelyhommaa.

Älä luule liikoja ;)

Mutta et kai sä tosissas heittänyt, että pelastuslaitos tuolla nyt sitä tarkoittais, että pyromaanit, pistäkää palamaan? Tuskinpa ne nyt toivoo, että olispa kiire työpäivä? Saati että sais vaikka parempaa liksaa jos on enemmän työkeikkoja?

Ja jos et osaa asiasta puhua, niin annetaan sitten olla kokonaan, kiitos :) Mihinkään paskanheittoon en ala, tapanani on jutella itse ketjuun liittyen, ei mitään perskärpästelyhommaa.

Tuossa lainauksessahan pelastuslaitos ei antanut ymmärtää, että palon sytyttäjä olisi syyllinen, vaan se joka vaunut on jättänyt. Vaunuja ei pidä jättää rappukäytävään koska (luonnollisesti) ne syttyvät palamaan.

Asian olisi voinut muotoilla toisin, esimerkiksi painottaa tuhopolttojen olevan väärin.

Sikäli kun olen nyt parina päivänä huomannut, et sinä juttele, vaan koitat kettuilla, ymmärtää tahallaan väärin (tai mistä minä sinun ymmärtämisesi tiedän) ja sitä kautta "voittaa". En pidä alentuvaa kettuilua kovinkaan tasokkaana argumentointina.

Tuossa lainauksessahan pelastuslaitos ei antanut ymmärtää, että palon sytyttäjä olisi syyllinen, vaan se joka vaunut on jättänyt. Vaunuja ei pidä jättää rappukäytävään koska (luonnollisesti) ne syttyvät palamaan.

Asian olisi voinut muotoilla toisin, esimerkiksi painottaa tuhopolttojen olevan väärin.

Niin, olisihan sen tuhopolttamisenkin tietysti voinut samalla tuomita tiedotteessa, toki. Mutta ehkä ajatuksena oli nyt se, että valtaosa tervejärkisistä kuitenkin tajuaa tuhopolttamisen olevan väärin, mutta että kaikki ei välttämättä ole edes tajunneet, että ne vaunut rappukäytävässä ovat ihan todellinen vaara.

musta oli ainakin aivan ihanaa raahata niitä hissittömän talon kolmanteen kerrokseen pieneen eteiseen :]..jos jokaiselle asukkaalle on laskettu vain 1 parkkipaikka niin pitäisi perheiltä kieltää kakkosauto sieltä tiensivulla pidettäväksi koska ainahan voi kävellä ja käyttää julkisia ja se tienposkessa oleva auto on vaan tienhuollon tielläja joku voi vaikka sytyttää sen palmaan koska se on vaan omsitajansa laiskuuden merkki .

Ihan omaa tyhmyyttä, jos ei osaa muuttaa asuntoon, jossa arki sujuisi vähän jouhevammin.

Yhteistyössä