Mies käy deittisivuilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt pakostakin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt pakostakin harmaa

Vieras
ei olla oltu naimisissa edes puolta vuotta ja mieheni on kirjautunut useaan treffipalstaan ja yhdessäkin valehteli että hänellä 3 lasta jotka asuu äidillään.Meillä on yksi yhteinen tytär mutta hän asuu meillä.
Kaikki on vaikuttanut liiankin hyvälle suhteessamme ja onneni kukkuloilla olen ollut.
Aloin omalla nimellä katsella googlesta mitä tietoja minusta on tallentunut ja sitten kun miehen nimen kirjoitin oli yllätys moinen.
olo on aivan hirveä eikä voi sanoin kuvailla että miksi naimisissa oleva mies tekee nuin,miksi mennä naimisiin jos kuitenkin tahtoo muualta seuraa.En olisi naimisiin mennyt jos tuon olisin tiennyt.
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja miten tästä edes selviää?

kyllä on ihan oikealla nimellä valitettavasti =( ja siis jos siellä on hänen kuviakin niin ei voi olla eri mies.Kysyinkin mutta sanoi että vittu on siellä miehiäkin,niin joo ukrainalaisia naisia vaan.ja tämä on vaan yksi sivusto millä käy.
Nyt miettinyt koko päivän miten etenen sillä en ala olla kotona ja tietää että mies vehtailee tollasia ja huom töissä!!! kun ei kotona tietenkään kehtaa.
Ei tässä muu auta kuin todeta että ei riittänyt kotona miehelle rakkaus vaan pitää mennä nettiin etsimään että mä olen romuna.ja enhän minä ala aikuista miestä pitämään kotona vankina,saa mennä menojaan vaikka sattuu =( ...niin joo ja kuvahaulla nimellä löytyi muuten muutama sivusto minne oli kirjautunut

Yhteistyössä