lapsi kakkaa housuun vanhemmat ei välitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirrukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mirrukka

Vieras
olin tuttuni kanssa käymässä leikkipuistossa,jossa kaverini siis käy useamman kerran viikossa.siellä myös leikki heidän "tuttu" perhe yleensä.
ihmettelin että mikä ihme haisee,ei oman lapsen vaippa,ei koiran kakka,ei paukuttelut....no kun lähdettiin niin kaveri valaisi että se oli toisen perheen lapsi joka haisi,kakkaa ihan selvästi housuun,ei vaippaa.eivätkö vanhemmat haista tai välitä,tätä tapahuu järjestään joka kerta kun sattuvat samaan aikaan leikkipuistoon.todella epähygienistä sekä ikävää lapselle kuten myös muille kanssaolijoille.miten asiasta voisin mainita`?eivätköhän he vaan jaksa käydä pesulla vaikka koti on aivan nurkalla.
todella hirveää.ja kuten sanoin ei ole vain yksi kerta,eikä niin etä lapsi vasta opettelisi siistiksi.tämä tapathtuu aina kun he ovat puistoilemassa,niin isän kuin äidinkin kanssa...:0
 
Ei muuta kun seuraavalla kerralla huudahdat kovaan ääneen mikä täällä HAISEE???!!!
Sitten kurkkaat omasi housuun, kysyt kamulta onko se hänen lapsi ja sitten rupeat tuijottamaan ko.lasta ja hänen vanhempiaan, etkä lopeta ennenkuin ymmärtävät yskän?
Totaalisen uusavuttomia jos ovat, menet ja sanot et taitaa olla teidän pirkko-petterillä Pjashkat housus? Minä ainakin tekisin näin. :D
 
Mulla on jatkuvaa allergista ongelmaa nenän kanssa, enkä aina heti haista jos lapsilla on kakka... tiedän sen siitä kun kakka on ihan liiskana lapsen pepussa.
Jos lapsi on syllissä niin huomaan kyllä kakan heti (luullakseni) mutta metrien etäisyydeltä en kakkaa heti välttämättä haista..

Tuo sanominen siis auttais minua...

Voisko olla sama ongelma?
 
[QUOTE="vieras";26932052]Ei muuta kun seuraavalla kerralla huudahdat kovaan ääneen mikä täällä HAISEE???!!!
Sitten kurkkaat omasi housuun, kysyt kamulta onko se hänen lapsi ja sitten rupeat tuijottamaan ko.lasta [/QUOTE]

joo, siitä vaan nolaamaan lapsi, sillä varmasti kakkaongelmat korjaantuu samantein.
 
onko muilla sama fiilis, et tänään täällä on porukalla ihan pimeetä juttua?? joka toisessa ketjussa on joku kirjoitushäiriöinen epävakaa tärisijä heittämässä älyttömiä kysymyksiään.
 
no näinpä sanomalla on koitettu,kaverini hoitaa tilannetta ja johan minäkin puistossa etsin että missä vika kun vaan haisee,mutta ei mitään reagointia,että laiskuutta vaan taitaa olla,mä kyllä pitäisin ees vaipan sitten jos tollasta päivittäin tapahtuu,ja tää ei nyt ollu mikään keksitty juttu kun joku tuntu epäilevän.pohdin vain järkevää tapaa hoitaa asiaa:/
 
no näinpä sanomalla on koitettu,kaverini hoitaa tilannetta ja johan minäkin puistossa etsin että missä vika kun vaan haisee,mutta ei mitään reagointia,että laiskuutta vaan taitaa olla,mä kyllä pitäisin ees vaipan sitten jos tollasta päivittäin tapahtuu,ja tää ei nyt ollu mikään keksitty juttu kun joku tuntu epäilevän.pohdin vain järkevää tapaa hoitaa asiaa:/

Meidän muksulla oli 3 v kausi, jolloin kamppailtiin ummetuksesta eroon ja silloin kakka saattoi tulla housuihin. Pääasia kun tuli ja koitimme kiinnittää asiaan mahd vähän huomiota. Eivät päiväkodissakaan laittaneet vaippaa sen takia.

Nytkin jos lapsen ruokavalio muuttuu tai häntä jännittää, hän tuhrii housunsa. Ennen tuhrimista hän haisee ihan kamalalle.
 
mun tyttäteni on nyt 15 vuotta. koskaan ei oppinut kuivaksi... vieläki kakkaa housuun ku ei oo näi isoille tytsyille vaippoja... kavereita ei ole .... meillä tää johtuu sairaudesta
 

Yhteistyössä