M
mirrukka
Vieras
olin tuttuni kanssa käymässä leikkipuistossa,jossa kaverini siis käy useamman kerran viikossa.siellä myös leikki heidän "tuttu" perhe yleensä.
ihmettelin että mikä ihme haisee,ei oman lapsen vaippa,ei koiran kakka,ei paukuttelut....no kun lähdettiin niin kaveri valaisi että se oli toisen perheen lapsi joka haisi,kakkaa ihan selvästi housuun,ei vaippaa.eivätkö vanhemmat haista tai välitä,tätä tapahuu järjestään joka kerta kun sattuvat samaan aikaan leikkipuistoon.todella epähygienistä sekä ikävää lapselle kuten myös muille kanssaolijoille.miten asiasta voisin mainita`?eivätköhän he vaan jaksa käydä pesulla vaikka koti on aivan nurkalla.
todella hirveää.ja kuten sanoin ei ole vain yksi kerta,eikä niin etä lapsi vasta opettelisi siistiksi.tämä tapathtuu aina kun he ovat puistoilemassa,niin isän kuin äidinkin kanssa...:0
ihmettelin että mikä ihme haisee,ei oman lapsen vaippa,ei koiran kakka,ei paukuttelut....no kun lähdettiin niin kaveri valaisi että se oli toisen perheen lapsi joka haisi,kakkaa ihan selvästi housuun,ei vaippaa.eivätkö vanhemmat haista tai välitä,tätä tapahuu järjestään joka kerta kun sattuvat samaan aikaan leikkipuistoon.todella epähygienistä sekä ikävää lapselle kuten myös muille kanssaolijoille.miten asiasta voisin mainita`?eivätköhän he vaan jaksa käydä pesulla vaikka koti on aivan nurkalla.
todella hirveää.ja kuten sanoin ei ole vain yksi kerta,eikä niin etä lapsi vasta opettelisi siistiksi.tämä tapathtuu aina kun he ovat puistoilemassa,niin isän kuin äidinkin kanssa...:0