Pojallani on 6 talvitakkia ja nyt se VINKUU yhden lisää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Höh"

Vieras
Tämä 7. takki ei ole mikä tahansa vaan oman lätkäseuran takki. Maksaa 60 euroa. Niin mielelläni ostaisin mutta eihän lapsikaan 7 takkia tarvitse !
Olin ostanut alennuksesta 2 hyvää takkia, kirpparilta 3 eurolla tosi hyvän, naapurilta sai yhden... Eikä poika ollutkaan kasvanut niin kovasti joten kaikki mahtuvat 9-vuotiaalle.
Voi hitsi...Ois tuo oman seuran takki vaan aika hieno.

Meillä poika 12v. pelaa jääkiekkoa ja takit + muut on pakolliset hankkia. Ei siis kysytä, kuka haluaa ja kuka ei. Mutta sitähän sinä et kysynyt. Jos päätät hankkia takin, niin älä hanki sitä sen takia, että poika sitä vinkuu. Muuten annat lapselle esimerkkiä huolettomasta rahankäytöstä ja että kaikkea saa, jos vain riittävästi jaksaa vinkua.

[QUOTE="vieras";26942146]Itse en ymmärrä miksi olet ostanut kuusi takkia?[/QUOTE]

Halpoja löytöjä alennuksella ja/tai lahjoituksia.Luulin itsekin että osa jäi pieneksi vaan kaikkipa mahtuvat vielä. Ja ovat niin hyviä etten raaski laittaa kirpparile/kiertoon.

Toisaalta harrastukseen liittyvtä jutut ovat lapsille aika tärkeitä. Itse varmaan ostaisin vielä sen lätkäseuran takin ja vaikka myisin muutaman muun pois.

[QUOTE="höh";26942174]Halpoja löytöjä alennuksella ja/tai lahjoituksia.Luulin itsekin että osa jäi pieneksi vaan kaikkipa mahtuvat vielä. Ja ovat niin hyviä etten raaski laittaa kirpparile/kiertoon.[/QUOTE]

Raaskit niit kuitenkin henkarissa makuuttaa, kunnes ovat liian pieniä??
Mistä vetoa, että poikasi käyttää max. kahta takkia ensi talvena, sitä seuran takkia + jotain aiempaa ;)