Ottaisin mieluummin kusipäisen, hoikan naisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kiitos läskeille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Meikku";26950430]Minä ymmärtäisin tuon ajattelutavan, kun itsekin ottaisin mieluummin lihavan pienen miehen kuin PITKÄN! En yksinkertaisesti pystyisi olemaan pitkän ja hoikan miehen kanssa...
Mutta...kaverini on se hoikka kusipää.....Ja koska on kusipää ja ajattelee vaan itseään,pettää kaikkia miehiään vähintään kerran kuussa ;) Että enpä suosittelisi sitäkään..[/QUOTE]

Sun kaverilla ei ole itsetuntoa, siks juoksee hakemassa huomiota ja tarvii todistella et saa aina jonkun. Säälittävää.

[QUOTE="Vieras";26950677]Itsekin hoikkana, mutta en onneksi sentään kusipäisenä naisena voin myöntää etten ottaisi lihavaa miestä itselleni, olisi hän kuinka mukava tahansa. Jos ei pidä itsestään huilta, niin se vain on niin epäseksikästä, ettei kolahda tänne. Toki sen hoikankin miehen pitää olla itsestään huolehtiva, ettei olisi 10v kuluttua lihava sohvalla makaaja. Onneksi läskit kit tykkäävät toisistaan, niin jää ne hoikat toisilleen.. ;D[/QUOTE]

Vaikka olen itse läski, en pidä kyllä itse kovinkaan läskeistä miehistä. Onneksi ei tarvitsekaan kun oma on täydellinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiitos läskeille;26950227:
kuin läskin, mutta mukavan naisen. Jos pitäisi siis valita. Läski on vaan niin kuvottavaa. Oikeasti tietty valitsen mukavan ja hoikan. Miksi muuten läskit huutelevat aina että "minulla on kauniit kasvot"? Jos naama loistaa sieltä ihran keskeltä niinkuin mikäkin kuu, kuka sitä naamaa edes huomaa. Samat ihravalaat laittavat Facebookiin lähikuvia esim. silmistään. Ketään ei kiinnosta silmäsi, jos olet läski.

Hihii!!
On se hyvä että niillä kusipää lankuillakin on ottajansa :D

• Tykkää
Reactions: *Tähtilaatua*
Hieno ketju! Olikohan tässä yhtään sellaista kommenttia, jonka tarkoitus ei olisi ollut v...illa aloittajalle? :)

Samapa se, vaikka tässä nyt ilmoittautuisin pinnalliseksi kusipääksi itsekin. Eli minäkään en ottaisi läskiä naista, en mukavaa enkä kusipäistä. Ja niistä hoikistakin olen tähän ikään mennessä kelpuuttanut vain ne mukavat. :)

Fakta on se, että jos on hyvän näköinen nainen, niin kyllä siltä semmosta pientä kusipäisyyttä sietääkin. Kunhan sitten välillä pääsee makuukammarissa näyttämään kuka on isäntä talossa. Moni sanoo toisin, mutta näin se menee. Ja yleensä semmoset todella hyvännäköset naiset ovat tottuneet palvontaan, joten miehen pitää vähän joskus nöyrtyä. Liikaa ei kannata, koska sitten hemmoteltu tipu karkaa. Kukaan ei jaksa nössöä.

"Minä en kyllä ikinä....." on moneen kertaan kuultu, monessakin asiassa.. Ja kuinkas sitten käykään...

Tosin jokaisella makunsa, minä en voisi kuvitella olevani hoikan/laihan, pienen miehen nainen.. Onneksi mulla onkin toi ihan oma järkäle. Olenkin sanonut että vinkuheinäksi se ei saa ruveta, vaikka kyllähän mä sitä siltikin rakastaisin :) Mut mieluummin näin..

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26950974:
Hieno ketju! Olikohan tässä yhtään sellaista kommenttia, jonka tarkoitus ei olisi ollut v...illa aloittajalle? :)

Samapa se, vaikka tässä nyt ilmoittautuisin pinnalliseksi kusipääksi itsekin. Eli minäkään en ottaisi läskiä naista, en mukavaa enkä kusipäistä. Ja niistä hoikistakin olen tähän ikään mennessä kelpuuttanut vain ne mukavat. :)

Miksi tällainenkin asia pitää ulostaa? Etenkin jos olet varattu etkä etsi tätä kautta seuraa?

Aika junttia hölöttää ääneen kaikki mielipiteensä.

Fakta on se, että jos on hyvän näköinen nainen, niin kyllä siltä semmosta pientä kusipäisyyttä sietääkin. Kunhan sitten välillä pääsee makuukammarissa näyttämään kuka on isäntä talossa. Moni sanoo toisin, mutta näin se menee. Ja yleensä semmoset todella hyvännäköset naiset ovat tottuneet palvontaan, joten miehen pitää vähän joskus nöyrtyä. Liikaa ei kannata, koska sitten hemmoteltu tipu karkaa. Kukaan ei jaksa nössöä.

:D

[QUOTE="mamma";26950723]Hihii!!
On se hyvä että niillä kusipää lankuillakin on ottajansa :D[/QUOTE]

Tähän asti olen puolustanut tukevia tällaisia aloituksia vastaan, mutta tällainen jatkuva lankuksi (ja vaikka miksi muuksi) haukkuminen alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan eikä niin positiivisesti. Kertonee susta yhtä paljon kuin ap:sta.

Ja se mikä tässäkin ketjussa pistää silmään, on se, että hoikat puolustavat lihavia, mutta lihavat eivät hoikkia.

Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;26951071:
Miksi tällainenkin asia pitää ulostaa? Etenkin jos olet varattu etkä etsi tätä kautta seuraa?

Aika junttia hölöttää ääneen kaikki mielipiteensä.

:laugh: Juu, olen hyvinkin varattu, enkä siis etsi seuraa.

Henkilökohtaisen mielipiteen ilmaisua mielipideketjussa en sen sijaan osaa pitää sen paremmin vääränä kuin junttinakaan. Vaikka se mielipide olisikin hiukan hmmm... epäkorrekti. :)

Ai että lankulla juu. Panin tossa viime vkl tosi hoikkaa ja ihanaa naista. Mutta tissit oli silti isot. Kaikki oli ihan priimaa tässä naisessa. Harmi vaan kun on varattu, että ehkä on vähän nymfo (ei paha) ja kusipää, mutta mua se ei haittaa.

[QUOTE="mä";26951087]Ja se mikä tässäkin ketjussa pistää silmään, on se, että hoikat puolustavat lihavia, mutta lihavat eivät hoikkia.[/QUOTE]
Ketä hoikkia tässä pitäisi puolustaa? Ap:n kaltaista kusipäätä?

Eikä tässä nyt mielestäni lihaviakaan olla varsinaisesti puolustettu, aika läppää koko ketju muutenkin. Mutta tietysti jonkun täytyy aina loukkaantua.

"Kusipää lankku" ei muuten tarkoittanut kaikkia hoikkia ihmisiä, vaan nimenomaan niitä kusipäitä. Niinkuin ihmiset saattavat sanoa sitä mulkkua ylipainoistakin vähän herkemmin vittumaiseksi läskiksi.

kukaan ei halua ilmeisesti normaalikokoista? :D itse olen 60kg/165cm, vaatekokoa medium..
luonteeltani mukava ja sosiaalinen, kahden lapsen äippä :) tosin mieskin löytyy, hänkin normaalivartaloinen ja ihana mies!

[QUOTE="mä";26951087]Tähän asti olen puolustanut tukevia tällaisia aloituksia vastaan, mutta tällainen jatkuva lankuksi (ja vaikka miksi muuksi) haukkuminen alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan eikä niin positiivisesti. Kertonee susta yhtä paljon kuin ap:sta.

Ja se mikä tässäkin ketjussa pistää silmään, on se, että hoikat puolustavat lihavia, mutta lihavat eivät hoikkia.[/QUOTE]

:D:D
Tietääkseni en ole painoindeksiäni missään ilmoittanut.
Olen pahoillani jos pahoitit mielesi, ei ollut takoitus loukata ketään :(
Lähinnä halusin tuode esille sen että kusipäisillä naisilla on ottajia. Se lankuksi haukkuminen on ihan yhtä paha kuin läskiksi haukkuminen, eikä yhtään pahempi.

Tiedänpä tapauksen, jossa sopusuhtainen pari solmi avioliiton.. Mies ajoi renkinä taksia, vaimo, se kusipää, oli kaupassa lihatiskillä töissä. Kaupan omisti sairas mies. Hän otti ja kuoli. Perikunnasta kukaan ei ollut halukas jatkamaan liikettä. Kusipäävaimo jäi työttömäksi. Vaimoa rassasi miehen letkautukset sen verran, että hän päätti hoitaa kesken jääneen lukionsa loppuun. Koska lapsia ei ollut (mies ei ollut halunnut kersoja kusipään kanssa, pelkäsi perintöhommia )hän meni iltalukioon. Lukion kusipää suoritti upein arvosanoin. Kusipäävaimo ei kertonut päässeensä ylioppilaaksi, ei myoskään sitä, että hänet oli hyväksytty oikkariin. Kusipäävaimo vaan luki, renkitaksi luuli, että punnertaa yo-kokeisiin, joskus hamassa tulevaisuudessa eli ei milloinkaan. Samana päivänä kuin vaimo valmistui, jäi aviomies kiinni ratista. Ammattikuski ja promilleja liikaa. Kortti lensi taivaan tuuliin. Jätkä rupesi ryyppäämään, oikein olan takaa, paisui maha, pöhöttyivät punakat kasvot, jalka vippasi, sattui pahoja kompurointeja, kulma rapsahti auki, pissit pilasivat parketin olohuoneesta. Vaimo sai eron
melko helpostii. Tällä haavaa kusipäävaimolla on kimppalakiasiaintoumisto, tyttö ja kaksi poikaa. Kusipääksihaukkuja asuu jonkun vanhan juopponaisen yksiössä, jossa majoittuu talvisin koko paikkakunnan roskasakki.

Tiedänpä tapauksen, jossa sopusuhtainen pari solmi avioliiton.. Mies ajoi renkinä taksia, vaimo, se kusipää, oli kaupassa lihatiskillä töissä. Kaupan omisti sairas mies. Hän otti ja kuoli. Perikunnasta kukaan ei ollut halukas jatkamaan liikettä. Kusipäävaimo jäi työttömäksi. Vaimoa rassasi miehen letkautukset sen verran, että hän päätti hoitaa kesken jääneen lukionsa loppuun. Koska lapsia ei ollut (mies ei ollut halunnut kersoja kusipään kanssa, pelkäsi perintöhommia )hän meni iltalukioon. Lukion kusipää suoritti upein arvosanoin. Kusipäävaimo ei kertonut päässeensä ylioppilaaksi, ei myoskään sitä, että hänet oli hyväksytty oikkariin. Kusipäävaimo vaan luki, renkitaksi luuli, että punnertaa yo-kokeisiin, joskus hamassa tulevaisuudessa eli ei milloinkaan. Samana päivänä kuin vaimo valmistui, jäi aviomies kiinni ratista. Ammattikuski ja promilleja liikaa. Kortti lensi taivaan tuuliin. Jätkä rupesi ryyppäämään, oikein olan takaa, paisui maha, pöhöttyivät punakat kasvot, jalka vippasi, sattui pahoja kompurointeja, kulma rapsahti auki, pissit pilasivat parketin olohuoneesta. Vaimo sai eron
melko helpostii. Tällä haavaa kusipäävaimolla on kimppalakiasiaintoumisto, tyttö ja kaksi poikaa. Kusipääksihaukkuja asuu jonkun vanhan juopponaisen yksiössä, jossa majoittuu talvisin koko paikkakunnan roskasakki.

• Tykkää
Reactions: astrolabe