E
Enpä taida
Vieras
Huomasin kyynärtaipeessa patin noin 3-4 viikkoa sitten. Patti on tollainen matala, pehmeä läpiumitaltaan noin 3 cm. Myös käsivarressa on minusta kohouma, ja se tuntuu välillä kuin olis nokkosella polttanut siitä. Tuo koko käsi on ollut kipeä jo kauan, mutta mulla on kyllä ranteessa ganglio ja niska-hartiaseudun jumitus. Tämä kipu on lähinnä tuossa ranteen ja kyynätaipeen vlissä.
Lääkäri tuumas jo tunnustelematta, että se on vain pehmutkudospatti. Ja myöhemmin kun luki mun tietoja, että tullut niskan jumituksen takia. Siinä se. Pakotin toki sitten kokeilemaankin sitä, mutta ei muuttanut käsitystään. Ei miään tutkimuksia. Mulla on myös ollut paljon hengenahdistusta, pahojakin. Varsinkin liikkuessa ja maatessa. Sain Aerius-allergialääkettä. Huoh, sain ruikutettua kuitenkin keuhkojen röntgenin, koska mulla ei ole tutkittu niitä vuosi sitten sattuneen keuhkoembolian jälkeen.
On kyllä muitakin oireita, mutta nuo ehdin selittää ennen kuin aika loppui.
Tilaisitko toiselle lekurille ajan tuosta kädestä?
Lääkäri tuumas jo tunnustelematta, että se on vain pehmutkudospatti. Ja myöhemmin kun luki mun tietoja, että tullut niskan jumituksen takia. Siinä se. Pakotin toki sitten kokeilemaankin sitä, mutta ei muuttanut käsitystään. Ei miään tutkimuksia. Mulla on myös ollut paljon hengenahdistusta, pahojakin. Varsinkin liikkuessa ja maatessa. Sain Aerius-allergialääkettä. Huoh, sain ruikutettua kuitenkin keuhkojen röntgenin, koska mulla ei ole tutkittu niitä vuosi sitten sattuneen keuhkoembolian jälkeen.
On kyllä muitakin oireita, mutta nuo ehdin selittää ennen kuin aika loppui.
Tilaisitko toiselle lekurille ajan tuosta kädestä?