Kenellä muulla on huono aamu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Mulla on pitkästä aikaa ihan kauhea aamu..
Parempi,et istun sohvalla naama kii,etten tiuskase kellekkään mitään.
Taas kaikki asiat ärsyttää..

Lisäksi esikoinen myöhästyi koulusta,kun ei kiinnostanut pukeutua,ei syödä aamiaista,ei harjata hiuksia. :headwall:

Kaikkein eniten mua ahistaa ja jopa v*****aa ihmiset jotka ei muuta tee,kuin valittavat!
Se valituksen aihe pitää kaivaa vaikka kiven alta.
Ja kun useimmat niistä asioista on vielä asioita joille voi tehdä jotain..
Mutta onhan se tietty helpompaa heittäytyä marttyyriksi ja valittaa elämänsä kurjuutta ,kuin koittaa tehdä niille asioille jotain.

Mä en voi sille mitään,että mulla on paha olla,mä en siihen voinut enkä voi vaikuttaa,mutten silti juokse valittamassa pitkin kylää.
Sitä moni onkin ihmetellyt,enkö mä sure jne..
Ne ihmiset huomaisivat mun surevan vasta kun hirttäytyisin niiden eteen..
Miksi pitää aina mennä äärimmäisyyksiin ennen,kuin voi saada tukea läheisiltään?

Kiitos ja anteeksi..
Johan helpotti pikku avautuminen.

Hah :D Mulla oli eilen niin kireellä hermot ja pää kipee, ettei koko päivästä tullut mitään. Nyt tuntuu 100% paremmalta onneksi.. Jaksamisia :)

Kiitos,kyä tämä tästä.
Pari kuppia kahvia ja ulkoilemaan nuorimman kanssa niin kohta tää ketutus on poissa.
Onneksi nää tääset olot menee ja tulee eivätkä toistaiseksi ole jääneet vellomaan.

Joo, täälläkin. Nukuttiin pommiin, kaikki tavarat hukassa, bensa oli loppua työmatkalla, viimeisillä höyryillä päästiin bensa-asemalle, jossa tietenkin kymmenen auton jono, töihin hipsin sitten 20 min myöhässä vaivihkaa...

Joo, täälläkin. Nukuttiin pommiin, kaikki tavarat hukassa, bensa oli loppua työmatkalla, viimeisillä höyryillä päästiin bensa-asemalle, jossa tietenkin kymmenen auton jono, töihin hipsin sitten 20 min myöhässä vaivihkaa...

Eli kaikki mahollinen yhelle aamulle. :D

Mä koitan aina illalla hoitaa ton tankkaus puolen ihan vaan koska meijän perheessä kävis just noin muuten usein,tai no mun tuurilla se bensa lppus 20 metrii ennen asemaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26980599:
eilisen puhelun jälkeen totesin, et mun ei kannata vastata enää ikinä anopin puheluihin... Ja sais tää flunssa helpottaa jo- mä haluan ulkoilemaan :|

Ai,että selanen puhelu oi sitten? :(
Itseläkin vuotaa nenä,aivastuttaa ja yskittää,mutta pakko päästä ulos noiden termiittien.

Muuten hyvä, paitsi ekaluokkalaisen osalta.

Hidasteli aamutoimissaan niin, että jouduin komentamaan. Riitahan siitä tuli, hän apinoi ja mä jouduin antamaan rangaistusta.
Vihaisena ja itkuisena lähti sitten koulutielle, siinäkin myöhästyi kaverin matkasta...:|

Toivottavasti loppupäivä sujuu paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26980619:
Ai,että selanen puhelu oi sitten? :(
Itseläkin vuotaa nenä,aivastuttaa ja yskittää,mutta pakko päästä ulos noiden termiittien.

anoppi soitteli taas kännissä, kun se voi nyt ryypätä aamusta-iltaan ja sitä perus vittuilu-settiä oli taas :headwall: mies soittaa äidilleen, ja juttelee sen kanssa asiasta, kunhan rouva on selvinpäin...

o/ Huonoaamuinen ilmoittautuu. Jotenkin tuntuu, ettei tämä edes jää tähän aamuun..

Mitähän mä olen taas harrastanut viime yönä, kun särkee jokaiseen lihakseen. Aamulla pääsin just ja just ylös sängystä.. hetken jo oikeasti luulin, ettei jalat toimi ollenkaan. Alkaa palaa hermot näihin jatkuviin särkyihin ja kipuihin.

On usvaista ja pimeää ja synkkää. Plaaah. Jos ei muuten tuonne sateeseen ja sumuun jaksa lähteä, niin pullo punaviiniä on kyllä pakko hakea. Ei tästä saapuvasta vuodenajasta muuten selviä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26980630:
anoppi soitteli taas kännissä, kun se voi nyt ryypätä aamusta-iltaan ja sitä perus vittuilu-settiä oli taas :headwall: mies soittaa äidilleen, ja juttelee sen kanssa asiasta, kunhan rouva on selvinpäin...

Voie ei! :(
Ei kiva. :(

Kurja tilanne teille..

yritän keksiä jokaisesta päivästä jotain ilon aihetta. Välillä se on todella vaikeaa. Mutta sitten yritän ajatella että elämä on liian lyhyt, tähän kaikkeen turhaan stressaamiseen.

Sulla Röppö on aihettakin tuntea pahaa oloa. Oletko saanut ammattiapua?

Voimia ap:lle.
Olet usein ajatuksissani.

Itsellä ei huono, mutta kieltämättä "mielentoinen" aamu.
Ekaluokkalainen ja teini jo kouluillaan ja kotona olevat pienemmän (oma 5 v ja yökyläilleet lapsenlapset; 4vuotias, 2 vuotias ja 3 viikkoinen, aamuhoidettu - pienin tosin vielä pullolla sylissä.)
Toinen 2 v lapsenlapsi tuli äsken päiväksi hoitoon ja iltapäivällä oma koulunsa päätyttyä myös 7 v pojanpoika viikonloppukylään.
Hulinaa siis riittää.

Ja se olisi vain mukavaa ellei mielenpohjalla kummittelisi ajatus huomisista venetsialaisjuhlista. Niitä olisi kiva ehtiä ennaltakin valmistelemaan...

:)

yritän keksiä jokaisesta päivästä jotain ilon aihetta. Välillä se on todella vaikeaa. Mutta sitten yritän ajatella että elämä on liian lyhyt, tähän kaikkeen turhaan stressaamiseen.

Sulla Röppö on aihettakin tuntea pahaa oloa. Oletko saanut ammattiapua?

Mä olen myös yrittänyt etsiä eämästä ja jokaisesta päivästä niitä hyviä,ilitsemisen arvoisia asioita..
Mä olen käynyt muutaman kerran psykologilla juttelemassa,mutta en tunne saavani siitä mitään ns helpotusta.
Ja lisäksi ei mulla olisi oikein ketään joka päivällä voisi lapsia hoitaa sen aikaa.

Voimia ap:lle.
Olet usein ajatuksissani.

Itsellä ei huono, mutta kieltämättä "mielentoinen" aamu.
Ekaluokkalainen ja teini jo kouluillaan ja kotona olevat pienemmän (oma 5 v ja yökyläilleet lapsenlapset; 4vuotias, 2 vuotias ja 3 viikkoinen, aamuhoidettu - pienin tosin vielä pullolla sylissä.)
Toinen 2 v lapsenlapsi tuli äsken päiväksi hoitoon ja iltapäivällä oma koulunsa päätyttyä myös 7 v pojanpoika viikonloppukylään.
Hulinaa siis riittää.

Ja se olisi vain mukavaa ellei mielenpohjalla kummittelisi ajatus huomisista venetsialaisjuhlista. Niitä olisi kiva ehtiä ennaltakin valmistelemaan...

:)

Juu taatusti vilskettä piisaa siellä. :)
Millaisia juhlia olette suunnitelleet? :)

Huono aamu täälläkin. En meinannut päästä sängystä ylös, kun selässä vihlaisi, siinä sitten mietin että miten päin nousen. Lapset tulee katsomaan että onko äiti nukkunut pommiin.
Vessassa käynti on yhtä tuskaa, kaikki mahdolliset konstit on nyt kokeiltu. Ei auta kuin toivoa parasta.
Mies saa kyllä siivota kun tulee töistä.

Voimia sulle Röppö, olet ajatuksissani.

[QUOTE="vieras";26980848]Huono aamu täälläkin. En meinannut päästä sängystä ylös, kun selässä vihlaisi, siinä sitten mietin että miten päin nousen. Lapset tulee katsomaan että onko äiti nukkunut pommiin.
Vessassa käynti on yhtä tuskaa, kaikki mahdolliset konstit on nyt kokeiltu. Ei auta kuin toivoa parasta.
Mies saa kyllä siivota kun tulee töistä.

Voimia sulle Röppö, olet ajatuksissani.[/QUOTE]
Toivottavasti sekä tulee kuntoon. :)
Ja miehelle vain kotihommat. :)

Mä saatan saada hommat tehtyä,koska ystävä tulee oman lapsensa kanssa meille.
Svittiin,että tehdään kimpassa koko porukalle ruuat.
Lapsilla on toisistaan seuraa jne. :)

Mä lähden kanttarellipiirakan tekoon,jotta saadaan kahvin kanssa jotain suuhun pistelä. :)
Kiitokset siitä kuuluupi anopille ja appiukolle jotka eilen antoivat kolmisen litraa kanttarelleja. :)

Juu kyllä ulkoiltiin,pariin otteeseen. :)
Kivempaa,kun on aikuista seuraa ja lapsilla kavereita. :)
Tehtiin yhdessä kimppa ruokaa jne.

Ystävät on vaan parasta mitä maailmassa on!
Toivottavasti muidenkin huonot päivät kääntyivät paremmiksi.

Yhteistyössä