Mulla on pitkästä aikaa ihan kauhea aamu..
Parempi,et istun sohvalla naama kii,etten tiuskase kellekkään mitään.
Taas kaikki asiat ärsyttää..
Lisäksi esikoinen myöhästyi koulusta,kun ei kiinnostanut pukeutua,ei syödä aamiaista,ei harjata hiuksia. :headwall:
Kaikkein eniten mua ahistaa ja jopa v*****aa ihmiset jotka ei muuta tee,kuin valittavat!
Se valituksen aihe pitää kaivaa vaikka kiven alta.
Ja kun useimmat niistä asioista on vielä asioita joille voi tehdä jotain..
Mutta onhan se tietty helpompaa heittäytyä marttyyriksi ja valittaa elämänsä kurjuutta ,kuin koittaa tehdä niille asioille jotain.
Mä en voi sille mitään,että mulla on paha olla,mä en siihen voinut enkä voi vaikuttaa,mutten silti juokse valittamassa pitkin kylää.
Sitä moni onkin ihmetellyt,enkö mä sure jne..
Ne ihmiset huomaisivat mun surevan vasta kun hirttäytyisin niiden eteen..
Miksi pitää aina mennä äärimmäisyyksiin ennen,kuin voi saada tukea läheisiltään?
Kiitos ja anteeksi..
Johan helpotti pikku avautuminen.
Parempi,et istun sohvalla naama kii,etten tiuskase kellekkään mitään.
Taas kaikki asiat ärsyttää..
Lisäksi esikoinen myöhästyi koulusta,kun ei kiinnostanut pukeutua,ei syödä aamiaista,ei harjata hiuksia. :headwall:
Kaikkein eniten mua ahistaa ja jopa v*****aa ihmiset jotka ei muuta tee,kuin valittavat!
Se valituksen aihe pitää kaivaa vaikka kiven alta.
Ja kun useimmat niistä asioista on vielä asioita joille voi tehdä jotain..
Mutta onhan se tietty helpompaa heittäytyä marttyyriksi ja valittaa elämänsä kurjuutta ,kuin koittaa tehdä niille asioille jotain.
Mä en voi sille mitään,että mulla on paha olla,mä en siihen voinut enkä voi vaikuttaa,mutten silti juokse valittamassa pitkin kylää.
Sitä moni onkin ihmetellyt,enkö mä sure jne..
Ne ihmiset huomaisivat mun surevan vasta kun hirttäytyisin niiden eteen..
Miksi pitää aina mennä äärimmäisyyksiin ennen,kuin voi saada tukea läheisiltään?
Kiitos ja anteeksi..
Johan helpotti pikku avautuminen.