Mitä ajattelette tästä talosta? (sis linkin myynti-ilmoitukseen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Järkkysuuri tontinvuokra, oikeasti! Toki tontilla on kokoa ja ilmeisesti myös omaa rauhaa, joten siitä plussaa.

En yhtään tykkää siitä, että keittiö ja oh on eri kerroksissa. Todella epäkäytännöllinen ratkaisu. Lisäksi vaikka onkin kivitalo, niin suoraan olohuoneeseen avautuvat makuuhuoneet ovat kyllä äänieristyksen kannalta huono ratkaisu. Vaikka ne olisi toteutettu erillisellä ilmanvaihdolla, siis ilman rakoja oven alla, niin silti ääni menee läpi tavallisista sisäovista tooodella hyvin. Siinä ei massiiviset kiviseinät auta. Tiedän tämän omasta kokemuksesta.

Sen aikaisemmin linkittämäsi Kirkkonummen talon sisustus oli mielestäni arvokkaampi kuin tämän. Tämä on hyvin perussettiä.

Itselläkin pisti silmään tuo keittiö ja olkkari eri kerroksissa, itse tykkään että ovat lähekkäin.

Muuten ihan tyylikäs talo, vähän nauratti nuo samanlaiset Audit pihalla. Espoolainen unelma. :)

Kaikki eivät niitä makkareita tarvitse, jos on vaikka lapseton tai yksilapsinen perhe.

Tonttivuokra on kieltämättä karu.

Miksi alakerrassa on ruokapöytä, vaikka keittiö on yläkerrassa (ja sielläkin on pöytä)? Hieman epäkäytännöllistä kuskata portaita ylös-alas ruokia ja astioita.

Joku ostais noin pienen ja törkeenhintaisen talon vaan nurmikon ajamisen ilosta sillä iso tontti löytyy?

kolkko, kuten joku sanoikin tulee mieleen joku kirjasto tms. yleinen tila. Sen lisäksi Tillinmäkin on oikeasti ihan hevonkuusessa. Jos Espoosta mielii taloa, niin mielummin sellaiselta paikalta, että Länsiväylälle pääsee nopeasti. Tämän vain minun mielipide, ehkä joku haluaa asua huitsintuutissa.

Järkkysuuri tontinvuokra, oikeasti! Toki tontilla on kokoa ja ilmeisesti myös omaa rauhaa, joten siitä plussaa.

En yhtään tykkää siitä, että keittiö ja oh on eri kerroksissa. Todella epäkäytännöllinen ratkaisu. Lisäksi vaikka onkin kivitalo, niin suoraan olohuoneeseen avautuvat makuuhuoneet ovat kyllä äänieristyksen kannalta huono ratkaisu. Vaikka ne olisi toteutettu erillisellä ilmanvaihdolla, siis ilman rakoja oven alla, niin silti ääni menee läpi tavallisista sisäovista tooodella hyvin. Siinä ei massiiviset kiviseinät auta. Tiedän tämän omasta kokemuksesta.

Sen aikaisemmin linkittämäsi Kirkkonummen talon sisustus oli mielestäni arvokkaampi kuin tämän. Tämä on hyvin perussettiä.

Mäkin ihmettelin tuota VUOKRAtontin kokoa. Toki siitäkin saa toki maksaa vuokraa noin 6000e/vuosi.

Ekana tosiaan tuntui epäkäytännölliseltä, koska vietän aikaa juuri keittiössä/olkkarissa ja jos ne on eri kerroksissa, niin tuntuu, et "koko ajan pitää siirtyä", kodilla ei ole sitä "polttopistettä", mikä olisi kodin sydän.

Mä vaan tykkään modernistä, pelkistetystä tyylistä, joten Jämerä-talot sopii siihen aika hyvin.

kolkko, kuten joku sanoikin tulee mieleen joku kirjasto tms. yleinen tila. Sen lisäksi Tillinmäkin on oikeasti ihan hevonkuusessa. Jos Espoosta mielii taloa, niin mielummin sellaiselta paikalta, että Länsiväylälle pääsee nopeasti. Tämän vain minun mielipide, ehkä joku haluaa asua huitsintuutissa.

Siis toi paikka on 1.5km Länsiväylästä. Miten lähellä sitä länkkäriä pitäis asua?
Länsiväylän varrella on kaikenlaisia vuokrakolhooseja, en mä niissä ainakaan halua asua. Jos mä haluaisin asua suoraan palveluiden luona, muuttaisin Hesaan.

Yhteistyössä