Äh, no jos kerran olette noin tiukilla, että pitää toisilta jo valmiiksi pummata rahaa, niin lopetatte sen vanhemmankin pojan kohdalla nuo kalliit harrastukset ja keksitte halvempia.
Mut ok, ymmärsin pointtisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äh, no jos kerran olette noin tiukilla, että pitää toisilta jo valmiiksi pummata rahaa, niin lopetatte sen vanhemmankin pojan kohdalla nuo kalliit harrastukset ja keksitte halvempia.
Poika ei ole koskaan itse maininnut harrastuksesta. Esim. sählystä tykkää (kavereiden ja veljen kanssa) kuin hullu puurosta. Sitä olin pojalle ajatellut jossain vaiheessa, kun siitä kerran tykkää. Eksä sitten päätti toisin, koska HÄN ei henk. koht. arvosta kyseistä lajia. Sählyharrastuksesta kävimme joku aika sitten eksän kanssa keskustelua.
Kiitos näkökulmastasiIsompi on kuitenkin harrastanut jo 7 vuotta ja pienempi olisi vasta aloittamassa. Eikä edes lapsen itsensä toiveesta, vaan isänsä. Toki varmaan tykkää siitä, en sitä epäile, mutta kuten aiemmin mainitsin, niin esim. sähly olisi saattanut olla ihan yhtä mieluinen, jopa mieluisampi.
Eihän ne elatusmaksut pummausta ole :headwall:
Mut ok, ymmärsin pointtisi.
Käytiin jo 1.8.12 lasketuttamassa uudelleen eksän toiveesta. Lopputulos oli se, että hän ei maksa minulle mitään, vaan saan Kelan elatustuen.
Ja tämähän olikin se alkuperäinen kysymys :headwall:
En ihan lukenut kaikkia viesttejä, mutta ootko ap sanonut ex:lle suoraan että toki poika saa alkaa pelaamaan, mutta ex:n rahoilla? Onko exä saanut kiekosta liian usein päähän kun ei tajua että sulla ei välttämättä ole rahaa molempien poikien kiekkoiluun?
Jos 5v itse haluaa jääkiekkoon kun isoveikkakin on, niin on hieman epäreilua se häneltä evätä. Mutta muuten maailma on pullollaan hyviä ja halpoja harrastuksia joita tottakai saa ja pitää lapselle tarjota.
Kuljetusongelmissahan saattaisi seurakavereiden vanhemmat olla avuksi, kimppakyydit ja silleen?
Lopetetaan tämän asian puiminen tähän, kun ei se siitä mihinkään muutu. Soitan maanantaina vaikka lastenvalvojalle, jos hän osaisi antaa jotain neuvoa asiaan.