Alkaisitko tapailemaan/seurustelemaan ulko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on intialainen mies, mutta kulttuurissa eika uskonnossamme ei ole eroja.
Mutta (esim. Intiassa) sitten kylla on paljonkin populaa, joiden kulttuuri tai uskonto poikkeaa taysin omastani. En pystyisi varmastikaan olemaan sellaisen henkilon kanssa parisuhteessa. Kuitenkin on ensiarvoisen tarkeaa, etta arvot ja esim. mita tulee lastenkasvatukseen, kohtaavat. Ei ainakaan saisi isoja ristiriitoja olla. Varmasti suomalaisissakin loytyisi paljonkin sellaisia, joilla esim uskonto olisi ihan eri sarjassa kuin omani.

[QUOTE="Susu";27106168]Entä jos henkilö onkin täysin suomea puhuva yksilö, mutta ulkomaalaistaustainen? Sellaisia on suomessa aikas paljon.[/QUOTE]

Jos kieli on yhteinen niin, että kaikki nyanssit ymmärretään, eikä kieli ole tankerosuomea niin voisin.

[QUOTE="Susu";27106115]Alkaisitko tapailemaan/seurustelemaan ulkomaalaisen kanssa kenellä kulttuuri ja uskonto omasta täysin poikkeava? Jos, niin miksi ja jos et, niin miksi??[/QUOTE]

Jos alkaisin seurustelemaan, alkaisin seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa joka kiehtoo minua ja jota kunnioitan ja jonka kanssa minulla samanlainen arvomaailma. Taustansa ei siinä oleellinen.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä