Jouduin sitten tekemään ls-ilmon mun ystävästä.. (seksin harrastaminen raskausaikana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omppuliina

Vieras
Olin ystäväni luona kahvilla, ja juteltiin ihan niitänäitä. Sitten tuli puhe seksistä ja tää mun ystävä ihan pokkana kertoi, miten heidän seksielämänsä on nyt raskausaikana ollut aivan loistavaa. Mä menin jotenkin ihan sanattomaksi, en osannut sanoa tohon siis yhtään mitään. Tuli vaan jotenkin tosi huono olo ja lähdinkin aika pian tuon jälkeen kotiin. Kotona mä mietin ja mietin tätä asiaa ja kerroin miehellekin. Mies oli yhtä järkyttynyt kuin minäkin. Lopulta mun oli pakko tehdä lastensuojeluilmoitus tästä syntymättömästä lapsesta. Muita lapsia tällä mun ystävällä ei ole (onneksi). Nyt sitten odottelen, miten ne sossusta asiaan reagoi.

Oikeesti, miten kukaan voi olla niin SAIRAS, että harrastaa seksiä ollessaan raskaana?! Sehän on suorastaan lapsiinsekaantumista! Ja kaiken huippu oli, kun tämä sama ystävä on aikaisemmin puhunut siitä, miten häntä oksettaa ajatus siitä, miten jotkut pariskunnat harrastavat seksiä lasten nukkuessa samassa huoneessa.. Ja itse tekee käytännössä ihan samaa asiaa.

Onko sillä sun ystävän miehellä vielä kaiken päälle niin hirvee mela, että pannessa hakkaa sitä syntymätöntä lasta päähä! Sehän on pahoinpitelyä! OMG!

no tää provo oli kyllä huono :D ja se 0,000001%todennäköisyys että ei ollu provo niin ap; seksin harrastaminen raskaus aikana on täysin luonnollista ja turvallista

162961_10150111346676349_789766348_7498950_5752177_n.jpg

Tehdään sit kans eläinsuojeluilmoitus kaikista jotka harrastaa seksiä eläimien läsnäollessa... Aika huono hei.
Kuitenkin jokapaikassa sitä toitotetaan et raskausaikana seksin harrastaminen on turvallista ja lapsi ei siitä kärsi mitenkään - tuskin edes tajuaa mitä tapahtuu :D En ymmärrä kuinka niin tyhmiä ihmisiä voi olla et kuvittelee et miehen heppi tökkii vauvaa päähän xD

Tehdään sit kans eläinsuojeluilmoitus kaikista jotka harrastaa seksiä eläimien läsnäollessa... Aika huono hei.
Kuitenkin jokapaikassa sitä toitotetaan et raskausaikana seksin harrastaminen on turvallista ja lapsi ei siitä kärsi mitenkään - tuskin edes tajuaa mitä tapahtuu :D En ymmärrä kuinka niin tyhmiä ihmisiä voi olla et kuvittelee et miehen heppi tökkii vauvaa päähän xD

Nyt mä siis tiedän mistä olen saanut herkkyyden tulla jopa soutuveneessä merisairaaksi!!!!

Ehkä aamussani on jotain vikaa, mutta aloitukselle putosin ihan kympillä, onneks olin ehtiny nielasta kahvit alas ennen ku luin tätä alotusta!!! :D

Mites sitten,kun mulle lääkäri joskus sanoi,että jos näyttää,että menee yli lasketunajan niin rappusten käveleminen,saunominen tai seksinharrastaminen saattavat auttaa synnytyksen käynnistymiseen.
Pitäsköhän kyseiseltä lääkäriltä ottaa luvat pois,kun noin huonoja neuvoja jakaa..
Vai olikohan se joku valelääkäri? :D

Me ei saatu kakkosta millään syntymään, ja nussittiin käytännössä kaksi viikkoa putkeen synnytystä odotellessa. Tietysti sellainen valaana naiminen tulee ottaa huumorilla, mutta ihan kelpo poika tuosta tuli.

Tiedoksesi, ei ollut seksistä apua synnytyksen käynnistymisessä. Asennoissa saa käyttää mielikuvitusta mutta tykättiin kyllä molemmat. Tai ehkä me kaikki kolme. En tiedä sitten. Kyllä ne äidin endorfiinit lapsenkin verenkierrossa käväisee, joten ehkä sekin nautti mun orgasmeistani.

Siltä varalta että tää ei ollutkaan provo vaan ap on oikeasti tosi kujalla... Tiedoksi että raskauden aikana on täysin normaalia ja luonnollista harrastaa seksiä. Ja juu, IHAN oikeasti.

Yhteistyössä