O
omppuliina
Vieras
Olin ystäväni luona kahvilla, ja juteltiin ihan niitänäitä. Sitten tuli puhe seksistä ja tää mun ystävä ihan pokkana kertoi, miten heidän seksielämänsä on nyt raskausaikana ollut aivan loistavaa. Mä menin jotenkin ihan sanattomaksi, en osannut sanoa tohon siis yhtään mitään. Tuli vaan jotenkin tosi huono olo ja lähdinkin aika pian tuon jälkeen kotiin. Kotona mä mietin ja mietin tätä asiaa ja kerroin miehellekin. Mies oli yhtä järkyttynyt kuin minäkin. Lopulta mun oli pakko tehdä lastensuojeluilmoitus tästä syntymättömästä lapsesta. Muita lapsia tällä mun ystävällä ei ole (onneksi). Nyt sitten odottelen, miten ne sossusta asiaan reagoi.
Oikeesti, miten kukaan voi olla niin SAIRAS, että harrastaa seksiä ollessaan raskaana?! Sehän on suorastaan lapsiinsekaantumista! Ja kaiken huippu oli, kun tämä sama ystävä on aikaisemmin puhunut siitä, miten häntä oksettaa ajatus siitä, miten jotkut pariskunnat harrastavat seksiä lasten nukkuessa samassa huoneessa.. Ja itse tekee käytännössä ihan samaa asiaa.
Oikeesti, miten kukaan voi olla niin SAIRAS, että harrastaa seksiä ollessaan raskaana?! Sehän on suorastaan lapsiinsekaantumista! Ja kaiken huippu oli, kun tämä sama ystävä on aikaisemmin puhunut siitä, miten häntä oksettaa ajatus siitä, miten jotkut pariskunnat harrastavat seksiä lasten nukkuessa samassa huoneessa.. Ja itse tekee käytännössä ihan samaa asiaa.